Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Problem jest panowie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil vel Ogar 200 :P
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 8:09, 19 Lip 2009    Temat postu: Problem jest panowie

Witam
Mam ogara 200 i nastepujacy problem z nim:
Jakis miesiac temu zaczeło sie cos psuc, zaczął przerywac, czasem zgasł, ale problemów z odpaleniem nie było. Niedawno przyspawałem pewno czesc do ramy, przejechałem po tym 300 metrów i zgasł Sad wykreciłem swiece, nie było iskry. Wziąłem sie za to na drugi dzien, iskra była. Odpalił. przejechałem 300 metrów i znowu top samo, tylko ze po tym jak zapchałem go do garażu nie chciał juz odpalic Sad Rozebrałem silnik bo musiałem wymienic simeringi, złożylem, ustawiłem zapłon i odpalił. i znowu to samo, wymieniłem przerywacz, ustawiłem zapłon dokładnie ze szczelinomierzem odpalił za 3 kopem, a przy pierwszych 2 nie było nawet pykniecia. przegazowałem, ładnie wchodził na obroty, zgasiłem go, wyprowadziłem zeby sie przejechac i... sie nie przejechałem bo nie chciał odpalic. Znowu kilka razy była taka sytuacja z przejechaniem kilkuset metrów i zgasnieciem. Gażnik jest czysty, benzyny zawsze dostaje, iskra zazwyczaj słaba ale czasem trafi sie mocniejsza, nie wiem czemu. Czy moze to miec zwiazek ze spawaniem? czy mogło cos sie przez to uszkodzic? Prosze o pomoc i z góry dziekuje Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
qziok
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chęciny

PostWysłany: Nie 8:23, 19 Lip 2009    Temat postu:

zmień świece. to mi wygląda tak jakby już była zużyta tym bardziej że piszesz że słaba iskra. jeśli to nie świeca to może kondensator

zakładam że zapłon masz dobrze ustawiony


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dudzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zamosc

PostWysłany: Nie 11:41, 19 Lip 2009    Temat postu:

Sprawdź kondensator i przerywacz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Black Dog
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siemianowice Śl.

PostWysłany: Nie 12:50, 19 Lip 2009    Temat postu:

Posprawdzaj kable bo jak spawałeś to z któregoś mogła zrobić się erda i przepaliła się izolacja i masuje się Ja tak miałem z nową linką hamulca i9 został mi sam pancerz a ta czarna osłonka się przytopiła Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil vel Ogar 200 :P
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 19:43, 19 Lip 2009    Temat postu:

Sprawdzałem go na kilku swiecach. Przerywacz jest nowy i zapłon jest dobrze ustawiony. Co do kabli to sprawdze ale wszystkie sa w osłonach to na pewno nie masuja. Czy jakby był uszkodzony kondensator to byłaby wogóle iskra? Iskra zazwyczaj jest słaba ale czasem jak go troche popcham i wyjme swiece to robi sie mocniejsza na tej samej. Może jeszcze ktos ma jakies pomysły?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Nie 21:26, 19 Lip 2009    Temat postu:

cewka zapłonowa, po nagrzaniu przestaje dawać iskrę, ostygnie, iskra jest znowu, załóż inną cewką i sprawdź, mówie o ten cewce przy magnecie

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil vel Ogar 200 :P
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 22:03, 19 Lip 2009    Temat postu:

To co piszesz ma sens, tylko gdyby tylko po nagrzaniu miała nie dawac iskry to czemu nie chce zazwyczaj odpalic na zimnym? czasem jak pokombinuje z zapłonem to odpali a potem gasnie i juz nie chce odpalic Sad kombinowałem z tym zapłonem na 100 sposobów i czasem załapał, a potem gasł. W koncu ustawiłem zapłon jak powinien byc i stwierdziłem ze to nie to. A czy np. przy tym spawaniu cewka WN mogła dostac jakiegos przebicia?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Pon 6:42, 20 Lip 2009    Temat postu:

może być, nigdy nie miałem walniętej cewki WN wiec nie wiem jakie ma objawy, ale sprawdzić nie zaszkodzi, przełóż z innego motoru i daj znać czy to było to

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil vel Ogar 200 :P
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 8:49, 20 Lip 2009    Temat postu:

Hmmm jak tak mysle o tej cewce zapłonowej na iskrowniku to nie bedzie ona, iskra jest cały czas z przerwami na to jak jej nie ma. Nawet jak troche przejade i zgasnie to iskra jest. A moze to byc mokry iskrownik? wymieniałem simeringi bo ten od strony iskrownika był rozwalony, i iskrownik sie przez to zamoczył, to moze byc to?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gacek017
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Andrychów

PostWysłany: Pon 9:03, 20 Lip 2009    Temat postu:

Może być to.Ale ja bym wymienił kabel wysokiego napięcia i fajkę. Pozdro

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dudzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zamosc

PostWysłany: Pon 13:17, 20 Lip 2009    Temat postu:

Mój kumpel miał podobnie w Simsonie.... Zgasił go i już nie zapalił tez szukal winy w cewce w swiecy a potem okazało sie ze spadło mu zabezpieczenie z sworznia i zarysowało mu tuleje i nie miał kompresji duzo ..... i jak zapalał go z pycha to kawelk podjechał i gasł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil vel Ogar 200 :P
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 17:23, 20 Lip 2009    Temat postu:

Wszystko było dobrze ale nie moge dodawac 2 postów po sobie to tamten mi sie usunął, jest nowy problem i prosze o pomoc z nim


No i sie wkur... wszystko było ok, pojezdziłem na nim ładnie chodził zgasiłem go i zostawiłem. Przyszedłem po kilku godzinach, chciałem odpalic a on zalapał i zaraz zgasł, kilka kopów i to samo, zmieniłem swiece, tym razem zapalił (zapala tylko jak przy kopaniu dam mu duzo gazu) ale jak puszcze gaz to od razu gasnie jakby mu odciął zapłon. Ktos ma jakies pomysły?

Problem znowu rozwiazany. Ale jeszcze sie cos znajdzie. Podociskałem kable i musze przylutowac jeden ten do cewki zapłonowej przy iskrowniku i powinno byc ok. Pisze co zrobiłem bo moze ktos bedzie miał podobny problem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kamil vel Ogar 200 :P dnia Wto 20:25, 21 Lip 2009, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin