porysowany cylinder i tłok

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adrian725
Nowy
Nowy



Dołączył: 01 Sie 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wschowa > Lubuskie

PostWysłany: Nie 10:39, 30 Paź 2011    Temat postu: porysowany cylinder i tłok

niedawno podczas jazdy wyskoczyły mi zabezpieczenia tulei na tłoku i porysowaly tlok i cylinder . wczoraj usunalem stare pierscienie wryte w tlok . zalozylem nowe . skrecilem silnik kopnalem raz dwa , tlok pracuje .sprawdzilem czy odpali . od kopki nie bylo mowy za to na pych z 1 po ok 5 metrach odpala jak tlok dosc szybko sie porusza .( motor oczywiscie jest slabszy ) i tu moje pytanie jezdzil ktos z was na pyrysowanym cylindrze i tłoku ?( mi sie to udało jak utrzymywałęm wysokie obroty) czy z czasem drobne rysy w cylindrze się choc troszke wygładzą ? czekan na odpowiedzi cenna wiedze i sugestie .

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adrian725 dnia Nie 10:40, 30 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Nie 11:29, 30 Paź 2011    Temat postu:

Chyba powinno się stosować jakieś kary np cielesne za takie rzeczy.. Skoro piszesz, że ci porysowało tuleję i tłok, to dość głębokie te rysy są (u mnie też kiedyś zabezpieczenia wypadły) więc nie ma sensu kupować nowych pierścieni. Rysy się nie wygładzą,kompresja jest mniejsza więc się nie dziw, że jest słaby. W tym momencie to albo cylinder do szlifu + nowy tłok i pierścienie, lub po prostu cały nowy zestaw.

I nie zabezpieczenia tulei tylko zabezpieczenia sworznia.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Ogarzysta200 dnia Nie 11:30, 30 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 12:33, 30 Paź 2011    Temat postu: Re: porysowany cylinder i tłok

adrian725 napisał:
i tu moje pytanie jezdzil ktos z was na pyrysowanym cylindrze i tłoku ?.


A piłeś kiedyś herbatę z potłuczonej szklanki?


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 12:49, 30 Paź 2011    Temat postu: Re: porysowany cylinder i tłok

adrian725 napisał:
niedawno podczas jazdy wyskoczyły mi zabezpieczenia tulei na tłoku i porysowaly tlok i cylinder . wczoraj usunalem stare pierscienie wryte w tlok . zalozylem nowe . skrecilem silnik kopnalem raz dwa , tlok pracuje .sprawdzilem czy odpali . od kopki nie bylo mowy za to na pych z 1 po ok 5 metrach odpala jak tlok dosc szybko sie porusza .( motor oczywiscie jest slabszy ) i tu moje pytanie jezdzil ktos z was na pyrysowanym cylindrze i tłoku ?( mi sie to udało jak utrzymywałęm wysokie obroty) czy z czasem drobne rysy w cylindrze się choc troszke wygładzą ? czekan na odpowiedzi cenna wiedze i sugestie .


jeszcze trochę gumowe dildo będą umieli zepsuć...
jak się nie znasz człowieku na mechanice to się za to nie bierz, bo Twoje pytania są idiotyczne, źle zamontowałeś zabezpieczenia (pewnie źle dobrałeś), zapewne cały remont schrzaniłeś, teraz znów psujesz... czego Ty oczekujesz teraz? podłącz manometr to zobaczysz dlaczego tak się nie robi i oddaj ten silnik do mechanika albo sprzedaj całość komuś kto ma o tym pojęcie.
I nie mów mi czasem że od pomocy jest forum, bo forum było od pomocy zanim zepsułeś, teraz to tylko śmiecisz przez swoją ignorancję.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
doman30
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 10:23, 31 Paź 2011    Temat postu:

Nie no moskit nie unoś sie ... tak czasem bywa że zabezpieczenia wyskoczą. U mnie taki segerkowate po prosto pękło w pół Very Happy ale nic sie z silnikiem nie stalo. Te oryginalne są najlepsze te z drucika nigdy mi nie wypadly ani nie miałem z nimi problemów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pon 10:40, 31 Paź 2011    Temat postu:

przez 10 lat nie wyleciało mi żadne ale jak ktoś nie patrzy jak wytoczona jest szczelina i montuje seggera zamiast drutu to jest wyłącznie sobie winien, pomijam fakt kupna tłoka odlewanego w garażu i toczonego przecinakiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Siasin
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krotoszyn

PostWysłany: Pon 11:31, 31 Paź 2011    Temat postu:

Skoro rowek pod zabezpieczenie jest pół okrągły to kto montuje tam seger o kwadratowym przekroju ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pon 15:51, 31 Paź 2011    Temat postu:

głównie Ci którym zabezpieczenie później wylatuje robiąc spustoszenie w połowie silnika Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Makster_26
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zielone płuca polski

PostWysłany: Wto 9:13, 01 Lis 2011    Temat postu:

moskit, nie tak dawno sam miałem okazje usuwać usterki po zabezpieczeniu sworznia. Jeździłem pół roku bez problemu i pewnego słonecznego dnia "jeb" i dziękujemy Wink. Skończyło sie na wymianie cylindra tłoka i pierścieni Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
doman30
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 11:51, 01 Lis 2011    Temat postu:

Okej nie ma co sie kłucić czy ktoś umie założyć zabezpieczenie czy nie. Apropos tematu to cylek do szlifu + nowy tłok, pierścienie, sworzeń i PORZĄDNE ZABEZPIECZENIA lub zakup nowego zestawu (czego nie polecam tzn polskich podróbek) i PORZĄDNY MONTAŻ całości

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Wto 12:10, 01 Lis 2011    Temat postu:

po prosty zauważyłem fakt, przy zajechaniu 10-12 tłoków z pierścieniami w ogarze 200, 4-5 przy 205 nie wyleciało mi ani jedno zabezpieczenie, można do tego doliczyć sprzęty przy których już byłem za stary żeby na chama katować i jeżdżą do teraz bezawaryjnie

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adrian725
Nowy
Nowy



Dołączył: 01 Sie 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wschowa > Lubuskie

PostWysłany: Śro 22:07, 02 Lis 2011    Temat postu: Re: porysowany cylinder i tłok

mam pojecie o tym silniku . mam 2 ogary 200 . 1. zarejestrowany sprawny ... . i 2. ten o ktorym mowa . poprzedni wlasciciel tego o ktorym mowa)(2.) zle zrobil zabezpieczenia ( z drutow )i stalo sie co sie stalo




pozatym jakbym czegos nie wiedzal ( np jak zalozyc zabezpieczenia) kierował bym sie NA PIERWSZYM MIEJSCU TUTAJ . ale o tym jest sporo wiec nie pisze tylko czytam to co juz zostało napisane Very Happy a ze zdazyl mi sie taki przypadek to postanowiłem sie podzielic . i przeczytac wasze odpowiedzi ;p

moze i przesadziłem z tym zeby go odpalic .. ale coz poprostu chcialem sprawdzic . tak czy inaczej 2 silnik i tak jest przeznacziony na czesci (wracie czego ) dla motoru 1 Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adrian725 dnia Śro 22:29, 02 Lis 2011, w całości zmieniany 8 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin