Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Pomocy! Jechalem 100m i cos walnelo w silniku:( i niedziala
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
molesta
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Pon 22:01, 12 Mar 2007    Temat postu:

Moze tylko pierscionek jak miales szczescie to nie porysal cylka. Albo zabezpieczenie swoznia tez jak miales farta to cyl;ek ok. A jak miales pecha to rysa albo cos wiecej szlag trafil. A nie walnelo ci cos w skrzyni biegow?? Moze walek albo tryb sie przekrecil.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 23:20, 12 Mar 2007    Temat postu:

ejchalem na 2 i pogazowalem o nagle "bOOm i zgasla i blokowalo tlok bo kopka nie chodzila
Powrót do góry
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Wto 6:29, 13 Mar 2007    Temat postu:

najprawdopodobniej strzelil pierscien i wpadl w lozysko walu, moze tez sie rozlecialo lozysko korbowodu i kuleczki powlatywaly do lozysk walu ? rozbierz to sie dowiesz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 8:22, 13 Mar 2007    Temat postu:

Jeżeli było bum i zablokowało tłok i to pierścionek może być i zatarty tłok. Sprawdź Wink Pozdrawiam Jawkowicz Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miki1002
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź

PostWysłany: Wto 19:19, 13 Mar 2007    Temat postu:

Tak na OT, to biały dymek jest jak oleju jest ciut za duzo, a niebieksi jak sporo za duzo. A tak naprawde na oleju ciut lepszym niz mixol przy dobrej dawce wcale dymu nie powinno byc. To nie sa lata 70 kiedy syreny kopciły jak parowozy, bo wtedy oleje ciezko mieszały sie z paliwem. Zaden niebieski, bialy jest, chyba ze masz sqt czy inna pierdziawe wtedy tam masz niebieski. A co sie stało to stwierdzisz wtedy gdy sam rozbierzesz, ale moim zdaniem pierścien nie ma prawa peknac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 19:52, 13 Mar 2007    Temat postu:

miki1002 napisał:
Tak na OT, to biały dymek jest jak oleju jest ciut za duzo, a niebieksi jak sporo za duzo. A tak naprawde na oleju ciut lepszym niz mixol przy dobrej dawce wcale dymu nie powinno byc. To nie sa lata 70 kiedy syreny kopciły jak parowozy, bo wtedy oleje ciezko mieszały sie z paliwem. Zaden niebieski, bialy jest, chyba ze masz sqt czy inna pierdziawe wtedy tam masz niebieski. A co sie stało to stwierdzisz wtedy gdy sam rozbierzesz, ale moim zdaniem pierścien nie ma prawa peknac.


pirścien może pęknąć i to spokojnie... zdażało sie tak nie raz że pierścien pękał i cały tłok rysoał...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
molesta
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Wto 19:54, 13 Mar 2007    Temat postu:

Według mnie peka jak juz jest mocno wyciorany.osobiscie grzebalem juz przy kilku dosc ostro podjechanych silnikachg ale smigaly. ostatnio mialem do czynienia z przesuwajacym sie calym walem na boku i ostro powgniatanym tlokiem i glowica po stracie pierwszego pierscionka. O dziwi jawka byla slaba ale jechala na tych luzach i 2 pierscionkach. Kumpel chcial zebym mu tylko pierscienie w niej zmienil ale jak mu wszystko pokazalem to kupil silnik po remoncie okazyjnie a ten ma na czesci. ja mialem bym jak mi zabki na trybku skrzyni kiedys poszly po psadnieciu lancucha i zablokowaniu sie jak jezdzilem poprzednim ogarem. no coz jak cos pierdyknie w silniczku raczej bez rozbierania a przynajmniej sciagnieciu cylka nie wiadomo co poszlo...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 20:06, 13 Mar 2007    Temat postu:

ja w sytuacjach wyjątkowych na początku patrze czy to nie gażnik... potem jak sie okaże że nie to sprawdzam czy jest iskra... jak jest to przechodze do zdjęcia głowicy z cylindrem i bejrzeniem pierścieni... jak to jest ok to pytam sie ojca (machanik z wieloletnim starzem ; sam miał jawke)... jak on nie wie to rozbieram silnik na części pierwsze i patrze co soe powyrabiało... robie sobie liste co mam kupić... ide do sklepu i kupuje... wymieniam, składam silnik i odpalam... nic prostszego...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Czw 15:42, 15 Mar 2007    Temat postu:

mangus ale watpie ze w gazniku moze sobie cos od tak pierdyknac z hukiem Rolling Eyes zdarza sie ze zle zaplon ustawiony jest i cofa kompresje do gaznika ale jak slychac metaliczny dzwiek to raczej nie gaznik Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
garden92
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z Katowic

PostWysłany: Pią 8:46, 16 Mar 2007    Temat postu:

Ja miałem podobny problem ale go opisze taz wszystko było ok i jechałem sobie i nagle mi tak walło w śilniku i wtedy szczelił mi wał Sad bo tłok się niekręćił Sad ale włorzyłem nowy i wszystko OK

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 11:33, 16 Mar 2007    Temat postu:

Garden, ile ty miałeś przypadków? Praktycznie zawsze jak komuś odpisujesz to podajesz swój przypadek. Dziwne, że tyle problemów miałeś z moto Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
garden92
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z Katowic

PostWysłany: Pią 14:18, 16 Mar 2007    Temat postu:

Hahaah ja z tym Ogarkiem to mam więcej problemów nisz mam włosów na głowie Sad a w Jawce to leje benzyne i jezdze Smile i Jawka to pozodny motorek a nie jak ten ogar w tym ogarku juz była kapa i co ztym nadal sie wszystko... jak nie łorzyska to karter peknoł mi keidyś i wcale to niejest śmieszne Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
molesta
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Pią 18:31, 16 Mar 2007    Temat postu:

Kumpel jak robil kapitalke to kupowal nowy wal (polski raczej) pojezdzil troche i co sie stalo wal sie "przekrecil" poszedl ten sworzen czy jak to sie tam zwie co trzyma wal w kupie a na nim jest lozysko i korba sie trzyma.... w remonnt wtedy wlozyl 400 zeta a po kilku dniach wal mu trzymal na samych lozyskach a co za tym idzie wymiana i kolejna kasa...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin