Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Po remoncie a prawie nie czuć różnicy
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dfmce
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 10:05, 25 Kwi 2007    Temat postu: Po remoncie a prawie nie czuć różnicy

Przez zime jawka przeszła mały remont.Zostały wymienione następujące częsci :
-tłok,pierścienie,sworzeń
-głowica
-łańcuszek
-simmeringi
-kondensator
-świeca (kupiłem NGK)
I teraz mam następujące problemy :
1.Na jedynce jawka jest bardzo mocna ale po wrzuceniu dwójki słabnie i jedzie coraz wolniej i jeśli nie zredukuje na jeden to gaśnie.Oczywiście na jedynce znów bardzo przyśpiesza.
2.Jawka bardzo dymi pomimo wymiany wszystkich simmeringów i dokładnym odmierzeniu ilości oleju na litr paliwa.Wcześniej wiedziałem że to chodzi o simmeringi bo z wydechu lał się gęsty olej . Ale teraz z wydechu nic się nie leje a jest bardzo dużo białego dymu.
3. Co 3-5 dni ( zależy od tego ile jeżdże dziennie ale średnio 5km) przestawia się zapłon. Nie wiem czy moze ta sruba sie rozluzowuje ?
4. Kiedy silnik jest zimny np. rano musze pierwszy raz popchać a potem już pali od kopa .
Po za tym wszystko ok. są wolne obroty itd.

Prosze o pomoc w rązwiązaniu któregokolwiek problemu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Śro 12:49, 25 Kwi 2007    Temat postu:

1. sprawdź czy nie dostaje lewego powietrza. wszystkie połaczenie kanału dolotowego wraz z puszką filtra powietrza czy dupa sie nie odczepiła i czy filtr jest czysty.
2.to ze dymi to wina złego ustawienia gaźnika jak i za równo tego iz jest na dotarciu powinieneś mimo tego lać troszke wiecej oleju. poza tym kup inny olej juz semi syntetyk orlena za 12złza litr.3
3.sprawdź czy nie masz zerwanych gwintów
4.za zimna świeca


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Śro 13:58, 25 Kwi 2007    Temat postu:

wiesz z ta moca to niestety chyba dlatego ze zostal stary cylek i nawet nie zrobiles szlifu... PZDR

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Śro 18:44, 25 Kwi 2007    Temat postu:

Ad 1. Musi się dotrzeć. Im większe były różnice pomiędzy tłokiem z pierścieniami a cylindrem tym słabsza będzie Jawka na początku i dłużej będzie się docierać (u mnie był to 1000km).
Ad 3. W krzywce sterującej przerywaczem jest rowek a w magnesie podobno powinien być ząbek wchodzący w rowek krzywki( podobno, bo u mnie nie było, ale był ślad w magnesie jakby coś było wyłamane, ale dałem sobie radę w inny sposób).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dfmce
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 12:24, 26 Kwi 2007    Temat postu:

Cytat:
3.sprawdź czy nie masz zerwanych gwintów

Cytat:
4.za zimna świeca


Nie rozumiem tych dwóch punktów.O co chodzi ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Czw 18:53, 26 Kwi 2007    Temat postu:

"za zimna" świeca czyli świeca o za małej wartości cieplnej (np.F95). Wkręć świecę o wyższej wartości cieplnej np F80 albo F75.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 19:16, 26 Kwi 2007    Temat postu:

mandos napisał:
"za zimna" świeca czyli świeca o za małej wartości cieplnej (np.F95). Wkręć świecę o wyższej wartości cieplnej np F80 albo F75.


Chyba Ci sie coś pomieszło... odwrotnie podałeś... F95 jest wysoka, a F 80 jest niska...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Czw 19:20, 26 Kwi 2007    Temat postu:

Nie, nie pomyliło mi się. Przy oznaczeniu FXX im wyższy numer tym "zimniejsza" świeca.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 19:22, 26 Kwi 2007    Temat postu:

Nieee !!! Precież na lato zakładamy świece zimniejszą czyli F80 lub F75, an zimę świece ciplejszą czyli F95 i wyżej...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Czw 19:31, 26 Kwi 2007    Temat postu:

mangus f95 swieca zimna f 75 czy tam f85 świeca gorąca i nie myl już !!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Czw 19:35, 26 Kwi 2007    Temat postu:

Odwrotnie mangus. Wartość liczbowa w oznaczeniu świecy mówi po ilu sekundach w silniku badawczym na skutek przegrzania świecy wystąpi spalanie stukowe. Im wyższa wartość liczbowa tym spalanie stukowe wystąpi później, czyli tym lepiej świeca poprzez gwint odprowadza ciepło - jest zimniejsza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dfmce
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 13:38, 27 Kwi 2007    Temat postu:

a co z tymi gwintami Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 14:34, 27 Kwi 2007    Temat postu:

Aha to sorry, ale od jakiegos gościa słyczałem właśnie tak jak pisałem i sie za mocno zafaksowałem Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Pią 15:42, 27 Kwi 2007    Temat postu:

zerwany gwint czyli za mocno dokręcałeś i sie uszkodziła sruba moze nie trzymać dobrze i stojan sie przekręca.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 17:04, 27 Kwi 2007    Temat postu:

Co to jest stojan ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin