Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Po nagrzaniu iskra jest ale nie pali.
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
berettos
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:19, 27 Kwi 2013    Temat postu: Po nagrzaniu iskra jest ale nie pali.

Witam , mam taki problem a mianowicie jawka na zimnym pali elegancko pochodzi 20 min i sama gaśnie. Ustawiłem ją teraz na najwyższy rowek na iglicy świeca jest suchusieńka i jasno brązowa sarni kolor i na gorącym silniku bije niebieskim kolorem ale gdy ją zakręcę silnik nie odpala, dopiero jak ostygnie ruszy od kopa. Nie wiem w tym momencie za co się zabrać i co wymienić skoro iskra jest to nie jest to wina elektryki , cewek, kondensatora(nowy) itp . Silnik miał wymieniane simeringi chodził 2-3tyg na dotyk gorący czy zimny od kopa i z biegiem czasu coraz gorzej palił na gorącym aż w końcu sam gasł tak jak wcześniej. Nie wiem może znowu się coś stało z tymi uszczelniaczami? Proszę o porady i z góry dziękuję.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dav6030
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 18:26, 27 Kwi 2013    Temat postu:

A świece zmień, możesz też sprawdzić kondensator.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berettos
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:05, 27 Kwi 2013    Temat postu:

Świecę zmieniam na zimną też nie pali ma ona troszkę lepszą iskrę od tej nagrzanej ale nieznacznie i też nic. Kondensator jest nowy i gdyby był felerny i coś przy wyższej temp by się z nim działo to nie dawał by takiej iskry.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Nie 8:15, 28 Kwi 2013    Temat postu:

Spróbuj "przenieść" kondensator poza silnik, niektórym przeszkadza temp. do pracy i wtedy pojawiają się problemy z odpalaniem (więc mogą być i z pracą na gorącym silniku) a właśnie wtedy jest iska ale pod ciśnieniem jej jakby nie ma. Przy przekładaniu pamiętaj że obudowa kondensatora musi być podpięta do masy (i to porządnie).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berettos
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:41, 28 Kwi 2013    Temat postu:

Ten manewr z kondensatorem już przerabiałem nic nie dało dalej gdy się nagrzała sama gasła i nie było możliwości żeby ją odpalić zamawiam dziś świecę ngk do najwyższej ciepłoty NGK B10HS i zobaczymy jak będzie palił na gorącym. Napiszę jak przyjdzie i ją wypróbuję.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 11:13, 28 Kwi 2013    Temat postu:

Odpowietrzenie baku odpowiednie? Kranik drożny w pełni? Zaworek iglicowy również?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berettos
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:18, 28 Kwi 2013    Temat postu:

Wszystko sprawdzone, coś musi być związane z temperaturą bo gdy ona wzrośnie wtedy zaczynają się kłopoty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pietrek
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielawa

PostWysłany: Czw 17:33, 02 Maj 2013    Temat postu:

Witam !

A jaki kolor ma świeca jak motor się zgrzeje i gaśnie Question


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berettos
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:52, 02 Maj 2013    Temat postu:

Świeca ma taki kolor http://imageshack.us/photo/my-images/46/20130502195744.jpg/ zapłon jest ustawiony na 1,5mm przed GMP. Gdy silnik się nagrzeje niema problemu żeby go odpalić tyle że zaraz po odpaleniu gaśnie próbowałem już kombinować z poziomem paliwa ale to nic nie daje dalej jest tak jak było. I jeszcze jedno co mogło by was naprowadzić na rozwiązanie problemu gdy przechylę motor na lewą stronę obroty zwalniają i sam gaśnie a gdy przechylę go na prawą obroty rosną. Magia ;O

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Czw 19:03, 02 Maj 2013    Temat postu:

W takim razie jak sprawdziałeś poziom paliwa? I dlaczego zrobiłeś to źle?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berettos
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:06, 02 Maj 2013    Temat postu:

Poziom paliwa regulowałem rowkami na iglicy i na każdym się tak dzieję.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Czw 21:21, 02 Maj 2013    Temat postu:

Poziom paliwa reguluje się blaszką ustalającą zamkniecie zaworka pływakiem a nie iglicą..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pietrek
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielawa

PostWysłany: Czw 21:22, 02 Maj 2013    Temat postu:

Objawy z przechylaniem to gaźnik w lewo wzbogaca mieszankę aż do zalania w prawo odwrotnie mniej paliwa więcej powietrza co daje wysokie jałowe obroty,nie wiem jak koledzy ale ja po świecy twierdzę,że mieszanka jest trochę za uboga.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berettos
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:23, 02 Maj 2013    Temat postu:

Więc mam ją dogiąć w dół czy do góry ??? Bo ogar dalej gaśnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pietrek
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielawa

PostWysłany: Czw 21:24, 02 Maj 2013    Temat postu:

zaraz zaraz jaką masz przerwe na świecy ? powinno być 0,4mm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin