Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Pierscionki

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 10:44, 16 Lip 2006    Temat postu: Pierscionki

Mam głupie pytanie( dopiero zaczynam przygode z ogarem 200) Mam tłok 3 pierscionkowy czy jesli skruszyl mi sie jeden i bede go jutro wymieniac czy znowu bede musial go dobrze dotrzec poniewaz pierscionki powinno docierac sie 500 km ... Pozdro Smile
Powrót do góry
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1689
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 106 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Nie 12:31, 16 Lip 2006    Temat postu:

Wg mnie nie wymienia sie 1 pierscienia, tylko od razu komplet Exclamation (w tym przypadku 3). A jesli Ci sie skruszyl to sprawdz, czy czasem tlok nie ucierpial (znaczne rysy, wyłupania, wyszczerbienia itd...). Bo jesli tak, to odbije sie to na kompresji, sposobie zapalania (trudniej bedzie uruchomic silnik, bedzie slabszy). W takim przypadku radzilbym Ci wymienic procz pierscionkow rowniez tlok Exclamation
Tylko uwazaj skad bedziesz kupowal tlok; bo jesli to bedzie od "prywaciarza" to za dlugo-o ile w ogole-nie pojezdzisz, chociaz NIE jest to regułą. Exclamation Postaraj sie o oryginalny (jesli to jeszcze mozliwe) lub zahartowac ten z "rzemiosła".
pozdrawiam Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 12:48, 16 Lip 2006    Temat postu:

Dzieki za odp.. Tlok nie ucierpial z pewnoscia poniewaz sprawdzalem i musze wymienic wszystkie 3 i pozniej znowu docierac Confused Question Poniewaz i tak jest na dotarciu z powodu nowego tloku Razz ale tego docierania zostalo mi ok 80-90 km Exclamation
Pozdrawiam[/list]
Powrót do góry
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1689
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 106 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Pon 22:20, 17 Lip 2006    Temat postu:

nie ma sprawy Wink
jesli masz jeszcze jakies watpliwosci, to wal smialo- w miare moich mozliwosci postaram sie Ci pomoc Wink
pozdrawiam Blue_Light_Colorz_PDT_08


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kaliber 44
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 12:28, 20 Lip 2006    Temat postu:

ha.wg mnie to trzeba by bylo wymienić trzy od razu..tego wymienisz i będzie ok tamtę są starsze i ci sie rozlecą bedziesz musial znowu docierać ..ja kupił bym te 3 odrazu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Czw 12:52, 20 Lip 2006    Temat postu:

Popieram-wymień wszystkie 3. Dociera sie zawsze-czy to wał, czy pierścienie, czy tłok, czy cylinder...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin