Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Pewnie standardowy problem, ale...prosze o poradę
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przywrócony_id:(1449)
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:07, 01 Lip 2009    Temat postu: Pewnie standardowy problem, ale...prosze o poradę

A więc, wrzucam jedynke , pcham, odpala niemal od razu, bez dodawania gazu jedzie lekko przerywając, po dodaniu gazu słychać "buuuuu" i gaśnie, gdy wcisnę sprzęgło dostaje "kosmicznych obrotów" aż mało nie wybuchnie. Myślicie że zapłon, dziwne bo praktycznie od razu odpala, lewe powietrze? nie wiem, gaźnik raczej dobry. Co poradzicie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Śro 18:21, 01 Lip 2009    Temat postu:

właśnie ze lewe obroty albo zbyt niski poziom paliwa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gacek017
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Andrychów

PostWysłany: Śro 20:22, 01 Lip 2009    Temat postu:

spróbuj sie pobawić iglicą.albo spróbuj jak jest bez filtra powietrza.Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Przywrócony_id:(1449)
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:37, 01 Lip 2009    Temat postu:

prosze o opinię macq, pks100, PatrickM

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciek1527
Nowy
Nowy



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:13, 01 Lip 2009    Temat postu:

może masz gaźnik usyfiony ja tak miałem w motorynce Very Happy przeczyściłem i nie muliło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RaceKing1
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mirsk/Gryfów Śląski

PostWysłany: Śro 22:34, 01 Lip 2009    Temat postu:

Linka od gazu może się przycięła?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 7:48, 02 Lip 2009    Temat postu:

Heh, o cóż... zgodzę się z tym co pisali. Jeżeli silnik przerywa szczególnie pod obciążeniem oznacza to zbyt dużą ilość powietrza w stosunku do mieszanki paliwowo-powietrznej. Tym bardziej wskazuje fakt, iż bez obciążenia(na sprzęgle) wchodzi na wysokie obroty). Czyli jedno wiemy, żeby odnaleźć jednak usterkę trzeba pokombinować. Najpierw prościej jest zacząć od dolotu powietrza, więc sprawdzasz czy wszystko ok. jest z filtrem powietrza, sprawdzasz czy przepustnica się nie zacina, czy są wszystkie śruby, szczelności(lewe powietrze) itd. Potem sprawdzasz co się dzieje gdy zgaśnie, czyli włączasz silnik i jak gaśnie od razu zakręcasz kranik i odkręcasz dekiel komory pływakowej, jeżeli nie ma paliwa(cały czas to obstawiam), sprawdzasz ilość paliwa w baku, działanie kranika, dekla i w szczególności zaworku iglicowego, trzpienia pływaka jak i samego pływaka. Jeżeli jest paliwo to wykręcasz świecę spodziewam się, że będzie bardzo jasna i sucha, jeżeli nie to pisz do sprawy podejdziemy inaczej, a tak to czyścisz dysze, jak nie cały gaźnik(specjalnymi środkami, nie gotując). Jako alternatywy można podać też przypadłości zapłonowe, jeżeli lubi przerywać może być wadliwa świeca lub źle wyregulowana(szczególnie przerywa przy wkręcaniu się na obroty), jeżeli przerywa przy określonych obrotach to wina zapłonu, iskra między platynkami(nie tyczy polskich wyrobów) to kondensator, ogólnie trudno go wyczuć, bo robi zwykle dziwne rzeczy. A jak sie zachowuje na luzie?! Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciek2777
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:25, 02 Lip 2009    Temat postu:

Ja mam podobny problem.Jak jest zimny to odpali z pierwszego kopa i jest wszystko ok , po ok 5 min jeżdżenia zaczyna mi go szarpać , ciągnąć na sprzęgle i czasami nie może wejść na obroty tzn. jak dodaje gazu nawet na luzie to słychać takie buuu i jak szybko nie odejmę gazu to zgaśnie , a nawet czasami po odjęciu gazu gaśnie.Jak już zgaśnie to odpali za pierwszym kopem ,czasami za piątym ,a czasami tylko na pych.Jawke mam niedługo ,więc się nie znam ,ale tata mówi ,że to chyba gaźnik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Przywrócony_id:(1449)
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:08, 02 Lip 2009    Temat postu:

Narazie całkowita zmiana, chcąc dokręcić śrubę trzymającą króciec w celu wyeliminowania lewego, złamałem ją i część została w gwincie, a że i tak miałem zmieniać cylinder, bo mam na półce mocniejszy, to wymienie go i napisze co i jak.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 20:21, 02 Lip 2009    Temat postu:

maciek2777 napisał:
Ja mam podobny problem.Jak jest zimny to odpali z pierwszego kopa i jest wszystko ok , po ok 5 min jeżdżenia zaczyna mi go szarpać , ciągnąć na sprzęgle i czasami nie może wejść na obroty tzn. jak dodaje gazu nawet na luzie to słychać takie buuu i jak szybko nie odejmę gazu to zgaśnie , a nawet czasami po odjęciu gazu gaśnie.Jak już zgaśnie to odpali za pierwszym kopem ,czasami za piątym ,a czasami tylko na pych.Jawke mam niedługo ,więc się nie znam ,ale tata mówi ,że to chyba gaźnik.


Tak to rzeczywiście podobny problem... Także i ty musisz podwyższyćpoziom w komorze i wszystko dokładnie wyczyścić. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciek2777
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:14, 03 Lip 2009    Temat postu:

Okazało się ,że miałem zasyfiony gaźnik i kranik dziex za wszystko Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez maciek2777 dnia Nie 21:33, 30 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 20:02, 03 Lip 2009    Temat postu:

Nie pisz tego typów postów! Jest to nie zgodne z regulaminem i nic nie wnosi do tematu! Poza tym nie dostanie nikt uaktualnienia! Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Przywrócony_id:(1449)
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:33, 07 Lip 2009    Temat postu:

To tak: zmieniłem cylinder (40,5mm), świeży po szlifie , oryginalny czeski,głowica splanowana, wszystko złożyłem i tak samo jak przedtem ale...przypomniałem sobie o tym, co mówiłeś pks100 o poziomie paliwa i podgiąłem blaszkę do góry i tu....chylę czoło przed Tobą, był za niski poziom paliwa. Ogar odpalił, moc zaje*ista, na pierwszym biegu przyspiesza jak jakiś większy motocykl, ale jest też problem, Jikov nie nadaża z paliwem tzn, ogar odpala, jadę jakieś 100m i zaczyna powoli tracic moc, zwalniam, paliwo jakby dochodzi i znów jedzie normalnie, problem dokładnie tkwi w tym że już blaszka jest na maxa i leje się z gaźnika i nie mogę podnieść juz wyżej. Mam gaźnik wsk z króćcem + kupił bym filtr stożek, czy to dobre rozwiązanie? z drugiej strony czy nie bedzie go zalewać na tym gaźniku?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sniiKe
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Drawski Młyn [wlkp]

PostWysłany: Wto 19:28, 07 Lip 2009    Temat postu:

A masz ogara czy jawe? Bo w ogarze, z gaźnikiem od wsk, stożkowy filtr haczy o przednie koło. Zależy też jaki masz ten kruciec Razz, odlicz sobie te pare cm, od wlotu powietrza w gaźniku i zobacz czy nie będzie haczyć.

Jak chcesz kupić stożek to kup. Ale wiele już było tematów na ten temat ;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bllejd
Nowy
Nowy



Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:36, 07 Lip 2009    Temat postu:

pomózcie jak mam złożyć tłok do cylindra bo chcę wymienić pierścienie i juz ściągłem cylinder i tłok też i teraz niewiem jak lepiej czy najpierw tłok do cylinderka włożyć delikatnie czy dopiero wsuwać cylinder jak tłok będzie na swoim miejscu ? moje gg1049002 prosze o szybka odpowiedż nawet jak niedostępny

Cytat:
Wsadzasz tłok do główki korbowodu z wszystkimi zabezpieczeniami, nasadzasz pierścienie, blokujesz wał, nakładasz cylinder i ustawiasz pierścienie w zamkach, dokręcasz głowicę, wszystko wcześniej ładnie uszczelniasz i dokręcasz pozostałe elementy... pks100


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin