Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Pękł mi tłok i nie wiem czy troszke większy wejdzie do cylka

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wymiatacz99
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 14:43, 10 Kwi 2008    Temat postu: Pękł mi tłok i nie wiem czy troszke większy wejdzie do cylka

Pekł mi tłok w skuterze i nie wiem gdzie moge dostać do niego tłok i pierscienie.wczesniej miałem w nim pierscienie od piły motorowej Stihl ale nie dostawał mieszanki oleju i sie zatarł

teraz szukam tłoka i znalazłem prawie identyczny na allegro :
http://www.allegro.pl/item337266230_tlok_suzuki_ad_50_tgb_italjet_aprilia_atala_derbi.html
tylko że mój tłok ma wymiary :- średnica tłoka 41,25mm
a ten z allegro juz ma 41,50mm i moje pytanie brzmi czy te 0,25mm robi jakąś różnicę? wejdzie tłok do cylindra?
wiem ze tu nie gadamy o plastikach,lecz o jawkach,ale nie wywalajcie tego tematu,bo to jest dla mnie wazne. ja mam jawke mustang tylko silnik ma rozebrany bo mam zamiar remontowac.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Johnny Moped
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 14:53, 10 Kwi 2008    Temat postu:

Wychodzi na to, że tamten tłok jest na następny szlif (szlif powiększa o 0,25mm), jak zrobisz szlif to wszystko powinno byc git Smile Zresztą po zatarciu szlif jest raczej konieczny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wymiatacz99
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 15:42, 10 Kwi 2008    Temat postu:

Johnny Moped napisał:
Wychodzi na to, że tamten tłok jest na następny szlif (szlif powiększa o 0,25mm), jak zrobisz szlif to wszystko powinno byc git Smile Zresztą po zatarciu szlif jest raczej konieczny.

cylinder nie ma nawet rysy,aile kosztowałby szlif?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cieply-kc
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 723
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Czw 15:45, 10 Kwi 2008    Temat postu:

To jak nie ma rysy to raczej nie trzeba, z 40 zł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wymiatacz99
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 15:56, 10 Kwi 2008    Temat postu:

cieply-kc napisał:
To jak nie ma rysy to raczej nie trzeba, z 40 zł.

no ale tłok nie wejdzie :/ to trzeba raczej.. tak samo od jawki musze dac do szlifu cylinder bo rozwaliło tłok..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adioss
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Czw 17:39, 10 Kwi 2008    Temat postu:

siemka mam pytanie czemu twoj tlok jest dwu pierescieniowy?? ja mam trzy ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wymiatacz99
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 18:03, 10 Kwi 2008    Temat postu:

Adioss napisał:
siemka mam pytanie czemu twoj tlok jest dwu pierescieniowy?? ja mam trzy ;]

Poniewaz w starszych modelach były montowane 2 pierścieniowe tłoki.Tłok w mojej jawce siedzi od nowości czyli od 1982 roku dopiero po tych 26 latach został zatarty Very Happy
teraz wstawie tło 3 pierścieniowy i zobaczymy jak będzie silnik chodził.
Wcześniej silnik w jawce miałem totalnie rozje...any a chodził jak żyleta.Pierścienie były tak cieniutkie jak żyletki,łozyska na wale aż srzypiały po rozpołowieniu...
Zresztą nie długo będę składał silnik i będę robił zdjęcia to zrobie temat na forum i pokaże wam jak rozkręcony w mak silnik składa się i się na nim śmiga Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Johnny Moped
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 11:40, 11 Kwi 2008    Temat postu:

Ja zawsze wsadzam trzypierścieniowy, mam wrażenie że tak lepiej jedzie Smile Lepsza komprecha, większa powierzchnia odprowadzania ciepła, ale trochę większe tarcie Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wymiatacz99
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pią 14:31, 11 Kwi 2008    Temat postu:

Moja jawka najlepiej chodziła w oolicy na tym 2 pierscieniowym tłoku... kumple maja ogary z czeskimi silnikami i wymiekaja... przy mojej jawce. tzn wymiękali ,bo silnik mam rozkręcony

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adioss
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pią 16:54, 11 Kwi 2008    Temat postu:

A czym sie rozni ogar od jawy?? ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wymiatacz99
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pią 19:14, 11 Kwi 2008    Temat postu:

Adioss napisał:
A czym sie rozni ogar od jawy?? ;p

ramą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Johnny Moped
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 19:48, 11 Kwi 2008    Temat postu:

Twoi kumple mogą mieć jeszcze nie zdjętą blokadę na zębatkach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wymiatacz99
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 8:56, 12 Kwi 2008    Temat postu:

Johnny Moped napisał:
Twoi kumple mogą mieć jeszcze nie zdjętą blokadę na zębatkach.

na zębatkach? pierwsze słysze....
dobra ide składac silnik od jawki... pozniej wrzuce tu zdjęcia jak można.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Johnny Moped
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 18:02, 12 Kwi 2008    Temat postu:

Ogary miały dawane (przynajmniej mój) mniejsze zębatki na przód, przez co miały predyspozycje bardziej ciągnika niż ściganta Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wymiatacz99
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 18:10, 12 Kwi 2008    Temat postu:

Johnny Moped napisał:
Ogary miały dawane (przynajmniej mój) mniejsze zębatki na przód, przez co miały predyspozycje bardziej ciągnika niż ściganta Smile

to dziwnego ogara males Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin