ogar200 spadek mocy

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz15
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:14, 10 Cze 2012    Temat postu: ogar200 spadek mocy

Witajcie jestem nowy na tym forum. A wiec tak kupiłem ogara od kumpla był on na poczatku mocny jak cholera a teraz jak zrobiłem ok 400km znacznie spadła jego moc i jak jest ciepły dość mocno to na 3 ciężko jest mu się rozpędzić a na początku jechał spokojnie 70 km/h . Acha i odryłem coś ciekawego!! Gdy dolałem do benzyny w baku troszke ropy ogar miał niezłego kopa Very Happy . Czego mogą być przyczyny tego spadku mocy i czemu na benzynie z ropą ma takiego kopa ??
[/b]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 19:39, 10 Cze 2012    Temat postu:

a co zrobiłeś w kierunku sprawdzenia tego spadku mocy? może by tak zajrzeć do świecy jak wygląda? może zapłon? może gaźnik? co do ropy to śmiało lej więcej, byle świeca była gorąca żeby się zapaliło, w komarku skutkuje to przynajmniej wypchnięciem uszczelki pod głowicą a bardzo często jej pęknięciem... jak chcesz rozwalić silnik to lej do oporu, pod korek...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz15
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:55, 11 Cze 2012    Temat postu: ogar200 spadek mocy

świeca kawa z mlekiem zapłonu nie ruszałem,ale jak jest silnik zimny pali od kopa a jak jest ciepły to trzeba na pych albo zdjąć gume od filtra i trochę pokopać . A cha i zapomniałem dodać nie mam uszczelki pod głowicą mam ją na silikonie. A w kierunku spadku mocy zrobiłem tak wyczyściłem gaźnik,oraz wyczyściłem tłumik i bebechy trochę rozwierciłem, no i zajrzałem jeszcze na cylinder w jakim jest stanie no i tłok i pierścienie i teraz mam pytanie czy może być to wina zużytych pierścionków bo jak nakładałem cylek to łatwo naszedł na tłoka

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mateusz15 dnia Pon 13:08, 11 Cze 2012, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Pon 14:01, 11 Cze 2012    Temat postu:

głowica na sylikonie ??? masz ty chłopie łeb niema co...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 14:08, 11 Cze 2012    Temat postu:

Żeby do ogara lać ropę czegoś takiego jeszcze nie słyszałem, a instalacje LPG masz? Ja sobie założyłem i jak przełączam na gaz to mi świece zalewa, chyba muszę kopułkę rozdzielacza wymienić. HAHAHAH

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Pon 14:30, 11 Cze 2012    Temat postu:

gaz się da , tylko wymyśl mi system smarowania nowy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pon 15:10, 11 Cze 2012    Temat postu:

no to zostaje gaźnik do sprawdzenia i regulacji, choć w świecę kawa z mlekiem to do końca nie wierzę, chyba że jest źle dobrana, co do tłoka błąd zrobiłeś że zdejmowałeś cylinder bo wystarczyło przez okna pierścienie obejrzeć, śrubokrętem nacisnąć na tłok w momencie gdy tłok się cofał (luzy na wale) i już większość wstępnie potrzebną masz, do tego manometr i sprawdzenie kompresji i już wiesz wszystko od tej strony. Co do zdejmowania filtra to wtedy dajesz więcej powietrza, tak się kiedyś przedmuchiwało cylinder po zdjęciu świecy ale to nie w jawce (nie ma chyba o tym słowa). Ogólnie ciężkie palenie na gorąco mówi że go przylewa, w jikovie jest to całkiem normalne ale skoro masz brak mocy to jeszcze coś tu musi być, sprawdź gaźnik wężykami i będziesz wiedział a silikon spod głowicy zdejmij, jak wszystko jest proste to musi być szczelne, ewentualnie możesz uszczelkę założyć ale nie jest konieczna.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz15
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:35, 11 Cze 2012    Temat postu:

moskit122 z tym cylindrem to musiałem tak zrobić ponieważ chciałem sprawdzić czy mam luz na wale. A Swieca jest kawa z mlekiem a iglica na najniższym rowku ciepłota świecy 65 . To piszesz żę silikon wywalić z pod głowicy to zaraz to zrobię. A mam pytanie jak go odpalę to coś stuka w cylindrze o głowice ale mam właśnie inną głowice bo w org gwint się mi obrobił i założyłem od jawy 50 . A wężyki i kranik są czyste oraz gażnik też chociaż mam zatkaną tą dziórke pod gażnikiem przy krućcu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pon 15:48, 11 Cze 2012    Temat postu:

rowek na środek, świeca ciut cieplejsza 70/75 (iskra) no i poziom paliwa w komorze pływakowej, wejdź w tutoriale i znajdź temat o regulacji gaźnika metodą naczyń połączonych bo pewnie masz za duży poziom albo przeciekający zaworek, Co do wału to tak jak napisałem ruszasz wałem w lewo i prawo, śrubokrętem czy czym innym naciskasz na tłok i wyczujesz czy jest jakiś znaczący luz, a silikon może i jeszcze problemu nie robi ale nie powinno go tam być i w przyszłości może zrobić problem choćby jak się wypali. Dziurkę pod gaźnikiem powinieneś odetkać bo fabrycznie została tam przewidziana. Jeśli ją zatykasz to trzeba przeregulować gaźnik a w jikovie jest to trochę kłopotliwe. Jak odetkasz to może się zaworek potwierdzić i zacznie tamtędy cieknąc paliwo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz15
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:22, 11 Cze 2012    Temat postu:

moskit122 Dzieki za pomoc to była wina silikonu pod głowicą teraz ma swoją moc na 2 pod górke jedzie jak dawniej. Temat do zamknięcia:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 10:27, 12 Cze 2012    Temat postu:

A lejesz jeszcze ropę ??? Przeżuć się na gaz będzie ekonomiczny gaz masz po 2,80zł
Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Wto 11:14, 12 Cze 2012    Temat postu:

mateusz 1230 nie wiem czy wiesz jakie efekty daje dolewanie ropy do paliwa w tym silniku , ale przemyślane działanie tego typu nie zaszkodzi mu , a uzyskasz lepsze zbieranie się piździka, no ale odradzam stosowanie tego , bo może się okazać że będzie trzeba remont robić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 13:06, 12 Cze 2012    Temat postu:

Z tego co wiem to nie powinno się tego robić, niszczysz tylko silnik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Wto 16:56, 12 Cze 2012    Temat postu:

a no widzisz niszczysz , o ile nie wiesz w czym rzecz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz15
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:10, 12 Cze 2012    Temat postu:

ropy już niew leje to był mały test i na tym tyle Smile)

Problem rozwiązany, zamykam. | AmaSoft


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin