Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz15
Bywalec
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 15:14, 10 Cze 2012 Temat postu: ogar200 spadek mocy |
|
|
Witajcie jestem nowy na tym forum. A wiec tak kupiłem ogara od kumpla był on na poczatku mocny jak cholera a teraz jak zrobiłem ok 400km znacznie spadła jego moc i jak jest ciepły dość mocno to na 3 ciężko jest mu się rozpędzić a na początku jechał spokojnie 70 km/h . Acha i odryłem coś ciekawego!! Gdy dolałem do benzyny w baku troszke ropy ogar miał niezłego kopa . Czego mogą być przyczyny tego spadku mocy i czemu na benzynie z ropą ma takiego kopa ??
[/b]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 19:39, 10 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
a co zrobiłeś w kierunku sprawdzenia tego spadku mocy? może by tak zajrzeć do świecy jak wygląda? może zapłon? może gaźnik? co do ropy to śmiało lej więcej, byle świeca była gorąca żeby się zapaliło, w komarku skutkuje to przynajmniej wypchnięciem uszczelki pod głowicą a bardzo często jej pęknięciem... jak chcesz rozwalić silnik to lej do oporu, pod korek...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz15
Bywalec
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 12:55, 11 Cze 2012 Temat postu: ogar200 spadek mocy |
|
|
świeca kawa z mlekiem zapłonu nie ruszałem,ale jak jest silnik zimny pali od kopa a jak jest ciepły to trzeba na pych albo zdjąć gume od filtra i trochę pokopać . A cha i zapomniałem dodać nie mam uszczelki pod głowicą mam ją na silikonie. A w kierunku spadku mocy zrobiłem tak wyczyściłem gaźnik,oraz wyczyściłem tłumik i bebechy trochę rozwierciłem, no i zajrzałem jeszcze na cylinder w jakim jest stanie no i tłok i pierścienie i teraz mam pytanie czy może być to wina zużytych pierścionków bo jak nakładałem cylek to łatwo naszedł na tłoka
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mateusz15 dnia Pon 13:08, 11 Cze 2012, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Pon 14:01, 11 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
głowica na sylikonie ??? masz ty chłopie łeb niema co...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 14:08, 11 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Żeby do ogara lać ropę czegoś takiego jeszcze nie słyszałem, a instalacje LPG masz? Ja sobie założyłem i jak przełączam na gaz to mi świece zalewa, chyba muszę kopułkę rozdzielacza wymienić. HAHAHAH
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Pon 14:30, 11 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
gaz się da , tylko wymyśl mi system smarowania nowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pon 15:10, 11 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
no to zostaje gaźnik do sprawdzenia i regulacji, choć w świecę kawa z mlekiem to do końca nie wierzę, chyba że jest źle dobrana, co do tłoka błąd zrobiłeś że zdejmowałeś cylinder bo wystarczyło przez okna pierścienie obejrzeć, śrubokrętem nacisnąć na tłok w momencie gdy tłok się cofał (luzy na wale) i już większość wstępnie potrzebną masz, do tego manometr i sprawdzenie kompresji i już wiesz wszystko od tej strony. Co do zdejmowania filtra to wtedy dajesz więcej powietrza, tak się kiedyś przedmuchiwało cylinder po zdjęciu świecy ale to nie w jawce (nie ma chyba o tym słowa). Ogólnie ciężkie palenie na gorąco mówi że go przylewa, w jikovie jest to całkiem normalne ale skoro masz brak mocy to jeszcze coś tu musi być, sprawdź gaźnik wężykami i będziesz wiedział a silikon spod głowicy zdejmij, jak wszystko jest proste to musi być szczelne, ewentualnie możesz uszczelkę założyć ale nie jest konieczna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz15
Bywalec
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:35, 11 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
moskit122 z tym cylindrem to musiałem tak zrobić ponieważ chciałem sprawdzić czy mam luz na wale. A Swieca jest kawa z mlekiem a iglica na najniższym rowku ciepłota świecy 65 . To piszesz żę silikon wywalić z pod głowicy to zaraz to zrobię. A mam pytanie jak go odpalę to coś stuka w cylindrze o głowice ale mam właśnie inną głowice bo w org gwint się mi obrobił i założyłem od jawy 50 . A wężyki i kranik są czyste oraz gażnik też chociaż mam zatkaną tą dziórke pod gażnikiem przy krućcu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pon 15:48, 11 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
rowek na środek, świeca ciut cieplejsza 70/75 (iskra) no i poziom paliwa w komorze pływakowej, wejdź w tutoriale i znajdź temat o regulacji gaźnika metodą naczyń połączonych bo pewnie masz za duży poziom albo przeciekający zaworek, Co do wału to tak jak napisałem ruszasz wałem w lewo i prawo, śrubokrętem czy czym innym naciskasz na tłok i wyczujesz czy jest jakiś znaczący luz, a silikon może i jeszcze problemu nie robi ale nie powinno go tam być i w przyszłości może zrobić problem choćby jak się wypali. Dziurkę pod gaźnikiem powinieneś odetkać bo fabrycznie została tam przewidziana. Jeśli ją zatykasz to trzeba przeregulować gaźnik a w jikovie jest to trochę kłopotliwe. Jak odetkasz to może się zaworek potwierdzić i zacznie tamtędy cieknąc paliwo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz15
Bywalec
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:22, 11 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
moskit122 Dzieki za pomoc to była wina silikonu pod głowicą teraz ma swoją moc na 2 pod górke jedzie jak dawniej. Temat do zamknięcia:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 10:27, 12 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
A lejesz jeszcze ropę ??? Przeżuć się na gaz będzie ekonomiczny gaz masz po 2,80zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Wto 11:14, 12 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
mateusz 1230 nie wiem czy wiesz jakie efekty daje dolewanie ropy do paliwa w tym silniku , ale przemyślane działanie tego typu nie zaszkodzi mu , a uzyskasz lepsze zbieranie się piździka, no ale odradzam stosowanie tego , bo może się okazać że będzie trzeba remont robić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 13:06, 12 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Z tego co wiem to nie powinno się tego robić, niszczysz tylko silnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Wto 16:56, 12 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
a no widzisz niszczysz , o ile nie wiesz w czym rzecz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz15
Bywalec
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:10, 12 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
ropy już niew leje to był mały test i na tym tyle )
Problem rozwiązany, zamykam. | AmaSoft
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|