Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
doman30
Wymiatacz
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Sob 21:21, 21 Maj 2011 Temat postu: Ogar 200 - zatarty czy jak? |
|
|
Witam! Pojechałem ogarkiem 10 km za miasto na rybki, nie ukrywam że nieco słaby był. Przy powrocie zaczął tak słabnąć że na 3 nie chcial ciągnąć ale była to górka więc przełączyłem na 2 i tak jechałem. Na 2 po chwili też osłabł i to strasznie, wrzuciłem 1 i tak sie tocze. w końcu i na 1 zaczął słabnąć aż zgasł, wiec zsiadłem i pcham go i odpalił, siadam a on jedzie kawałek i znow słabnie. Zatrzymuje sie a tam z silnika dym leci... potem już wgl nie chciał odpalać. Dopchałem go do domu, zalalem oleju do cylindra, przekopałem go i próbuje odpalać - nic. świece zmieniłem, iskra jest, wszystko niby ok a ten nie odpala. Co może być? czyżby sie zatarł? Olej leje 2t semisyntetic z orlenu więc ten z lepszych. Pomocy bo dziwne to jest, kompresje ma dalej taką samą, tłok nie chodzi z oporami więc powinien odpalać, może i oleju było za mało ale teraz powinien chociaż zagadać a on nic :/ POMOCY błagam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Sob 22:25, 21 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Może gaźnik brudny, może zapłon się przestawił... Dużo jest opcji...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
doman30
Wymiatacz
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Sob 22:31, 21 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Zapłon nie, gaźnik równierz dobry bo świece zalewa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kondzio56
Bywalec
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 22:58, 21 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Sprawdź czy Ci się dysze w gaźniku nie przytkały wczoraj tak miałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
doman30
Wymiatacz
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Sob 23:26, 21 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
NIee bo zalewa świece :/ A może to pierścienie poszły i przez to ? ale były zmieniane jakieś 500 km temu :/ co prawda motorku nie oszczędzałem i chyba za mało oleju było ale nie wiem sam. Jeszcze jutro na pewno sprawdzę czy to zapłon tn mogła sie przestawić krzywka ale tego nigdy nie mialem ale jutro sie upewnie na 100%.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuman
Bywalec
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 18:01, 22 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
ściągnij cylinder i popatrz na pierścienie, ewentualnie wymień na nowe, możesz przeczyścić denko tłoka z nagaru i jak będziesz składał do kupy to daj kilka kropel oleju na pierścionki i załuż nowe uszczelki pod głowice i pod cylinder.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kolak11
Częsty bywalec
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 18:29, 22 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
no to co ze zalewa.dysze moga byc troche zatkane a i tak bedzie dochodzic:)nie raz tak mialem.wyczysc je dokładnie ,ustaw zaplon bo nigdy nie wiadomo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
doman30
Wymiatacz
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Nie 19:55, 22 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Okazał sie zatarty na pierści9eniach i sworzniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yookez
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kąty walichnowskie
|
Wysłany: Nie 20:18, 22 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
ej ty to masz jakieś ferelne te moto:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dexter1213
Bywalec
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siemiatycze
|
Wysłany: Pon 14:11, 23 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
nie felerne, tylko jawka lubi się przegrzewac tym bardziej że pisałeś ze zrobiłeś 500km, a tyle sie dociera... (przynajmniej w moim wypadku)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dexter1213 dnia Pon 14:20, 23 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Damian953
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:15, 23 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
dexter1213 napisał: | nie felerne, tylko jawka lubi się przegrzewac tym bardziej że pisałeś ze zrobiłeś 500km, a tyle sie dociera... (przynajmniej w moim wypadku) |
dexter nie rozumiem cie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
doman30
Wymiatacz
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pon 17:00, 23 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
za mało oleju wlałem i dlatego sie zatarło a duże obciążenie (górka pod którą wjeżdżałem) dało taki efekt. trudno
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dzwonek
Częsty bywalec
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:52, 24 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
tak to juz jest dlatego ja zawsze wole nalec wiecej niz zatrzec:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Wto 21:55, 24 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Dzwonek napisał: | tak to juz jest dlatego ja zawsze wole nalec wiecej niz zatrzec:D |
albo zatrzeć z przegrzania, za dużo oleju zmniejsza chłodzenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|