ogar 200 starter i reszta silnika

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4064484
Nowy
Nowy



Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łęczyca

PostWysłany: Czw 23:36, 03 Lip 2008    Temat postu: ogar 200 starter i reszta silnika

witam! mam ogara 200 <moje> i mam takie problemy...
1) nie działa starter - przeważnei nei działa.. przeskakuje.. czasem jest tak ze odpale kilka <na> razy z kopa i jedzie, a czasem nie łapie wogóle - tak jak by któręś zęby były wyłamane.. - jest możliwosć ze to nie zembatki? nie chce mi sie rozpoławiać silnika...
2) olej ze startera cieknie - ale to normalka - ja bede robił kapitalke w zime wsadze simering, narazie niech sobie cieknie...
3) jak na samej górze silnika miedzy karterami jest to ucho do którego idzie drut od zmiany biegów - żyga mi tam olejem... tam powinna być jakaś uszczelka lub cos takiego??
4) nie mam tylniego hamulca - ma ktoś moze na sprzedanie pedał tylniego hamulca do ogara 200 ? bez druta, ale blaszka na druta mile widziana
5) stanie sie cos silnikowi jak nie ma kawałka uszczelki miedzy cylindrem a tłumnikiem?
6) czym uszczelnić wylot tłumnika - znaczy zeby szło dziurami a nie do okoła rozpraszacza??
7) chętnie kupię dolną część od amortyzatora - widelca przedniego - same srebrne rurki bo moje są pogięte...
Cool Wy tez macie problem z linką od sprzęgła? ja mam wrażenei ze te dzisiejsze mają za długie ządło...
9) najpilniejsza proźba - moze ktoś zrobić zdjecie śrubki regulacyjnej od sprzęgła - tej w pokrywie silnika - co powinna mieć na końcu <tym> słyszałem ze powinna byc tam jakaś kulka albo stożek.. ja nie mam nic takieg, zwykłą śrubkę wkręciłem...
10) od czego można założyć tłumnik / kto chce mi go sprzedać - chodzi mi o jak najcichszy dźwięk...
11) wydaje mi się ze mam wyciągnięty łańcuszek sprzegłowy - bo trze o karter - nie ma ktoś na sprzedanie?


Przepraszam - jestem tutaj nowy Wink i nie bardzo znam nei pisane zasady tego forum - ale jeżeli nawaliłem jakichś błędów to obiecuje na następny raz postarać sie ich więcej nie zrobić...

Dodam ze mam silnik po częściowym remoncie <g> i chodzi idealnie.. jak starter załapie to pali od pierwszego kopa, z popychu max 2-3 obroty wałem...
problem mam z gaźnikiem - jest jakaś zasada jak wysoko ustawiać iglicę? czy metoda prób i błęów do tego dojść?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ogierek093
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 954
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Pią 6:02, 04 Lip 2008    Temat postu:

ja ci powiem tylko tyle, że ja mam "pedał" wygięty z drutu i spisuje się dobrze, a z gaźnikiem to trzeba tą środkową śrubkę regulacyjną wkręcić do oporu a potem wykręcić półtora obrotu, a iglice na środkowy ząbek, a jak masz 4 to na 2 od góry. mam nadzieje, ze trochę pomogłem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
4064484
Nowy
Nowy



Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łęczyca

PostWysłany: Pią 11:29, 04 Lip 2008    Temat postu:

ten patent z gaźnikiem to chyba przy polskim silniku, ja mam czeskiego gdybys nie doczytał... a odnosnie pedału chodzi mi o ten pręt 12mm który przechodzi przez całe podwozie

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 4064484 dnia Pią 11:34, 04 Lip 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jarek91
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:54, 04 Lip 2008    Temat postu:

1)Jeśli przeskakuje zębatka od kopniaka to niestety raczej poszła Ci zębatka półksiężycowa, gdy będziesz wymieniał ją radzę wymienić również grzechotkęWink
2)Doskonały pomysł można też dać silikon do silników.
3)Jesli masz na myśli zmieniacz biegów to tam musi znajdować się oring(nie mylić z simeringiem) Jeśli cieknie Ci z tego miejsca gdzie masz wajchę od zmiany biegów mogłeś mieć uszkodzoną uszczelkę od karterów silnika.
4)Niestety nie mam na sprzedaż
5)Rura może się mocniej grzać i może znacznie głośniej chodzić (radzę kupic komplet uszczelek koszt ok6zł a silnik nie będzie miał problemów)
6)oPlecam sznur gliko-krzemianowy
7)Też nie mam na sprzedaż
9) [link widoczny dla zalogowanych] Samą śrubę(czarną wkręcasz kluczem ampulowym a srebrna nakrętkę zwykłym kluczem nasadowym Jest ona po to aby Ci się nie odkręcała ta czarna przez to sprzęgło jest wyregulowane na długo)Dodam że niegwintowana część dotyka popychacz od sprzęgła
10)powiem że nie wiem więc tu nic nie napiszę bo nie chcę wprowadzić Cię w błąd
11)Jeśli trze w dekiel od oleju spradź czy nie odkręcił Ci się kosz sprzęgłowy jesli w KANT dekla trze ta bardzo możliwe że masz coś nie tak z łańcuszkiem


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jarek91 dnia Pią 12:05, 04 Lip 2008, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ogierek093
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 954
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Pią 13:41, 04 Lip 2008    Temat postu:

4064484 napisał:
ten patent z gaźnikiem to chyba przy polskim silniku, ja mam czeskiego gdybys nie doczytał... a odnosnie pedału chodzi mi o ten pręt 12mm który przechodzi przez całe podwozie

ja tam tak ustawiałem w jawce i było dobrze, i zrobiłem tak w ogarze 200 i też jest dobrze, więc to chyba bez różnicy czy silnik z Polski czy z Czech...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 14:20, 04 Lip 2008    Temat postu:

ogierek093 napisał:
4064484 napisał:
ten patent z gaźnikiem to chyba przy polskim silniku, ja mam czeskiego gdybys nie doczytał... a odnosnie pedału chodzi mi o ten pręt 12mm który przechodzi przez całe podwozie

ja tam tak ustawiałem w jawce i było dobrze, i zrobiłem tak w ogarze 200 i też jest dobrze, więc to chyba bez różnicy czy silnik z Polski czy z Czech...


Przecież Jawa 50 i Ogar 200 mają ten sami silnik, robiony w Czechach. Można tak zrobić jak pisał ogierek093, ale potem jak już będzie chodzić na wolnych obortach to je doustawić, przykręcając i odkręcając tę śrubkę Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin