Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
ogar 200 problem gaznik
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszzarski2
Nowy
Nowy



Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Niechcice

PostWysłany: Pią 22:24, 16 Paź 2009    Temat postu: ogar 200 problem gaznik

mam taki problem dzisiaj rozwiercalem krociec ssacy i pojawil sie problem taki skrecilem ladnie wszystko mowie zobacze jak chodzi probowalem z kopajki ale nie poszedl pomyslalem z popychu go ale nadal to samo zobaczylem ze nie leci paliwo zdjolem wezyk ale kranik byl drozny to mysle albo sie zaworek zawiesil tam gdzie jest plywak albo co odkrecilem przeczyscilem no paliwo juz lecialo ale jesli kranik jest otwarty ciagle to tak jakby go zalewa a zakrece to chodzi do momentu az sie paliwo skonczy gaznik jest wyregulowany puszcze gaz ladnie cyka do momentu az paliwo spali a znowu odkrece to go dusi i gasnie niewiem jak wiecie co sie stalo to POMÓŻCIE jak najszybciej

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukaszzarski2 dnia Pią 22:45, 16 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Sob 6:51, 17 Paź 2009    Temat postu:

no to dobrze, ze chodzi, przynajmniej masz dobrze obroty ustwaione, blaszkę w gaźniku podegnij w dół (o ile dobrze pamiętam), zeby dostał mniej paliwa,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukaszzarski2
Nowy
Nowy



Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Niechcice

PostWysłany: Sob 11:38, 17 Paź 2009    Temat postu:

dobra sprobuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek13pl
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Sob 11:58, 17 Paź 2009    Temat postu:

Kolego wydaje mi sie ze blaszke masz wygiac do góry zeby dostał mniejsza dawke a na duł to wydaje mi sie ze dostaje wieksza dawke

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Sob 13:15, 17 Paź 2009    Temat postu:

Źle mówisz Tomek13pl Jeśli wygnie blaszkę do góry to pływak tak szybko nie zamknie jej gdy będzie dużo paliwa w komorze gdyż może po prostu jej nie sięgnąć albo będzie to robił za późno i będzie go zalewać.A jak blaszkę wygnie na dół to będzie git.Pływak będzie szybciej zamykał czy przymykał paliwo aby tak mocno nie leciało.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ogarzysta200 dnia Sob 13:15, 17 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek1818
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)

PostWysłany: Sob 17:51, 17 Paź 2009    Temat postu:

Ogarzysta raczej ty źle mówisz :p. Zajrzyj se nawet w tutorial Sz.Pana Johny Moped. I na logikę: Jak odegniesz blaszkę w dół to więcej paliwa dostaje aż wylewa się z gaźnika. No i to tyle. Pozdor Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Sob 19:26, 17 Paź 2009    Temat postu:

Piotrek1818 no to u mnie najwyraźniej jest odwrotnie.Jak daje blaszke do góry to leci jak szalone a jak dam na dół to nie.
Tak że jeśli kogoś uraziłem to bardzo przepraszam.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sniiKe
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Drawski Młyn [wlkp]

PostWysłany: Sob 19:32, 17 Paź 2009    Temat postu:

Tomek i piotrek mówią dobrze. Jakbyś wygiął blaszkę do góry, to pływak unosząc blaszkę do góry zamknie dopływ paliwa. Jeżeli odegnie się ją w dół, to pływak musi się unieść wyżej, aby zamknąć dopływ...

No więc odegnij blaszkę w dół, czyli żeby dostał mniej paliwa!


"Jak daje blaszke do góry to leci jak szalone a jak dam na dół to nie. "

To nie jest odwrotnie tylko normalnie...


Ogarzysta wpierw mówisz, że jak odegnie isę blaszkę do góry, to szybciej zamknie dopływ paliwa, a potem, że jak odegniesz do góry to leci jak szalony, a jak dasz na dół to nie. Więc się zdecyduj..


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sniiKe dnia Sob 19:34, 17 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bocian
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bogatynia

PostWysłany: Nie 9:03, 18 Paź 2009    Temat postu:

Ja u siebie zawsze jak chcę zmniejszyć poziom paliwa to odginam blaszkę w dół i jest dobrze ........

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sawik
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 9:25, 18 Paź 2009    Temat postu:

Ja to samo... Johny Mopped też i Wy też..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukaszzarski2
Nowy
Nowy



Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Niechcice

PostWysłany: Nie 10:03, 18 Paź 2009    Temat postu:

bawilem sie blaszka tam gdzie jest plywak bralem ja nadol do gory i nic dalej go zalewa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Nie 10:10, 18 Paź 2009    Temat postu:

a może za bardzo go rozwierciłeś?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukaszzarski2
Nowy
Nowy



Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Niechcice

PostWysłany: Nie 10:16, 18 Paź 2009    Temat postu:

nie nie jest za bardzo rozwiercony
a morze byc tak ze zaworek ktory zamyka doplyw paliwa zjeba* sie ale raczej jak patrzylem to byl dobry


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukaszzarski2 dnia Nie 10:29, 18 Paź 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dobrydział

PostWysłany: Nie 14:22, 18 Paź 2009    Temat postu:

iglica na 1 rowek od góry i paliwa w komorze pływakowej powinno być gdzieś 3/4 pojemności komory pływakowej Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukaszzarski2
Nowy
Nowy



Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Niechcice

PostWysłany: Nie 19:23, 18 Paź 2009    Temat postu:

ale w tym sek ze iglica jest juz na 1 rowku od gory

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin