Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Ogar 200 Problem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BlackPilgrim
Nowy
Nowy



Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:13, 05 Wrz 2014    Temat postu: Ogar 200 Problem

Witam. Ostatnio wybrałem się swoim ogarem w dłuższą trasę (około 25 km). Początkowo jazda odbyła się bez problemów, niestety po przejechaniu ok 10 km ogar zaczął tracić moc na 3 biegu, później po przejechaniu kolejnych 10 km musiałem zejść na jedynkę. Doczołgałem się jakoś pod garaż z zawrotną prędkością 5 km/h Smile Teraz, gdy próbowałem go odpalić wszystko jest w porządku, pali z kopa jak i na pych, idealnie trzyma wolne obroty i ładnie się wkręca na jałowym biegu. Niestety, gdy chcę ruszyć z początku dość dobrze startuje jednak potem gdy trzymam gaz na około 3/4 manetki zaczyna się dusić (efekt buuuuuu). Wyczyściłem i wyregulowałem gaźnik, zapłon ustawiłem na nowo ale nic to nie dało. Dodam, że przy ustawieniu zapłonu gdy ustawiałem tłok w gmp kręcąc wałem czułem jakby wał szorował o cylinder.
Bardzo proszę o szybką pomoc, osobiście podejrzewam, że kondensator się przegrzał lub puchnący tłok ale wolę zaczekać na wasze opinie.
Dodam, że silnik jest częściowo odblokowany, tj skrócone kolanko i zrobione większe okienko w króćcu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kowal8127
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 14 Lip 2014
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 7:42, 06 Wrz 2014    Temat postu:

Przystaw rękę do tłumika na odpalonym silniku i zobacz czy czuć bicie spalin w rękę.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kowal8127 dnia Sob 7:43, 06 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 19:28, 06 Wrz 2014    Temat postu:

Tłok made in almot ???? czy jakiś zabytkowy Czechoslovakia, jeżeli almot to tłok puchnie i robi się w cylindrze za ciasno skutkiem czego jest większy opór i mulenie silnika, lub druga opcja zacinający się zaworek iglicowy ale wtedy by wypalał z komory pływakowej paliwo i gasł więc chyba odpada.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BlackPilgrim
Nowy
Nowy



Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:35, 15 Wrz 2014    Temat postu:

Przed chwilą byłem w garażu. Przyłożyłem rękę do rury i na wolnych obrotach czułem mocne uderzenia spalin, gdy dodałem gazu przestało uderzać i zaczął trochę kopcić (nie wiem czy to normalne). Tłok jest nieznanego pochodzenia, od kupna nie rozbierałem więcej niż zapłon i sprzęgło. Świeca daje bardzo mocną iskrę koloru zbliżonego do czerwono-żółtego. Kompresja wydaje mi się ok, sprawdzałem poprzez przyłożenie ręki i kopnięcie. Dodam, że w ubiegłym roku został wymieniony cały zapłon oprócz podstawy iskrownika (wraz z cewką butelkową). Jutro wezmę się chyba za rozkręcenie cylindra.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BlackPilgrim dnia Pią 13:21, 19 Wrz 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 13:25, 19 Wrz 2014    Temat postu:

Jak kopcić na czarno, niebiesko ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BlackPilgrim
Nowy
Nowy



Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:15, 20 Wrz 2014    Temat postu:

Na biało/szaro bardzo gęsty dym. Wczoraj zmieniłem tłok bo stary miał 2 duże rysy ale to nic nie dało. Dodam, że wał ma spory luz na boki (mam drugi stary silnik w którym ten luz jest o wiele mniejszy), w górę i w dół nie ma luzów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kowal8127
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 14 Lip 2014
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 14:29, 20 Wrz 2014    Temat postu:

Może uszczelniacze wału poleciały

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BlackPilgrim
Nowy
Nowy



Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:32, 20 Wrz 2014    Temat postu:

W poniedziałek będę robił remont drugiego silnika bo myślę, że tego nie opłaca mi się już naprawiac. Pod koniec tygodnia dam edita i powiem co z tego wyszło ;d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin