Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
ogar 200 nie ma siły i nie wkręca sie na obroty

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Patryk295
Nowy
Nowy



Dołączył: 21 Sie 2015
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:05, 21 Sie 2015    Temat postu: ogar 200 nie ma siły i nie wkręca sie na obroty

    Witam mam problem z ogarem nie wkręca się na obroty stoi na luzie wszystko ok a jak dam gazu inny głos silnika a jak wbije 1 to ledwo co rusza pomożecie mi proszę bo nwm co mam dalej robić Sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Confused


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Patryk295 dnia Pią 19:09, 21 Sie 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Czw 22:40, 27 Sie 2015    Temat postu:

Zapłon, gaźnik - magiczne hasła.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maro
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 10 Wrz 2015
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:17, 10 Wrz 2015    Temat postu:

Podpowiedzi w stylu gaźnik zapłon są śmieszne, problemy mają ludzie nie znający się na mechanice i dla nich jest to forum, oni oczekują trafnych fachowych odpowiedzi a nie ogólników.

Patryk, opuść iglicę czyli blaszkę daj o rowek wyżej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymon18
Nowy
Nowy



Dołączył: 10 Sty 2016
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:25, 12 Sty 2016    Temat postu:

Mam podobny problem.
Co da iglica o rowek wyżej?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mati_pl xD
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 161
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WLPK

PostWysłany: Śro 10:40, 13 Sty 2016    Temat postu:

Zubożenie mieszanki paliwowo-powietrznej.

Tak jak moskit122 napisał, magiczne hasła zapłon i gaźnik.
Zapłon ustawiamy na 1.8mm przed GMP, ustawienie ma być dokładne, nie na oko!
Cała procedura została opisana w dziale tutoriale.

Gaźnik (prawdopodobnie to jego wina).
Zadam pytanie, czy gaźnik po dodaniu gazu robi charakterystyczne buuuuuu i próbuje zgasnąć?
Jeśli tak, to prawdopodobnie gaźnik podaje/dostaje za mało paliwa.

I teraz trzeba rozpatrzeć dwa przypadki:
1) Silnik działał przez cały czas, tylko ostatnio się tak zaczęło dziać,
2) Grzebałem w gaźniku i silnik nie pracuje tak jak powinien.

Być może te pytania wydają się to absurdalne, ale jak ułatwiają diagnozę usterki.


W pierwszym przypadku gdy w gaźniku nikt nic nie regulował, może się okazać, że wina leży w drożności układu paliwowego lub w brudnym filtrze powietrza.

Jeśli filtr powietrza był długo nie wymieniany to wymieniamy, sprawa jest prosta.

Jeśli problem występuje nadal, to przechodzimy do sprawdzania drożności układu paliwowego.
Standardowa procedura, sprawdzamy czy paliwo leci z kranika, jeśli mamy filterek, to sprawdzamy czy nie został zapchany, jeśli stwierdzimy, że wszystko jest drożne, to przechodzimy do gaźnika.

Ogólnie zaleca się w tym przypadku wyczyszczenie gaźnika w benzynie ekstrakcyjnej, i przedmuchanie jego wszystkich kanalików sprężonym powietrzem.

Sprawdzamy dysze, czy są czyste, jeśli nie są, to broń Boże, nie wolno ich czyścić drutem... nie będę opisywał czym się to może skończyć. Jeśli mamy sprężone powietrze, to przedmuchujemy je sprężonym powietrzem, jeśli nie mamy to czyścimy je miękkim włosiem. Jeśli dysze były czyste może się okazać, że pływak w gaźniku ma dziurkę lub zaworek, który znajduje się w pokrywce komory pływakowej się zacina, jest nieszczelny bądź w ogóle zacięty. W takim razie trzeba wymienić zużyte elementy.

W drugim przypadku gdy ktoś coś regulował przy gaźniku, no to ma problem Smile
Iglica w gaźniku jest odpowiedzialna za skład mieszanki paliwowo powietrznej.
Im wyżej ustawimy zapinkę na iglicy, tym uboższa będzie mieszanka (tzn. więcej powietrza niż paliwa).
Regulacja blaszki w komorze pływakowej, tu się nie będę rozpisywał, wszystko jest podane w dziale tutoriale pod tematem, regulacja gaźnika metodą naczyń połączonych.

Pozdrawiam mati.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mati_pl xD dnia Śro 10:43, 13 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RiYaN
Nowy
Nowy



Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:30, 20 Kwi 2016    Temat postu:

Spróbuj wyczyścić i wyregulować gaźnik jeśli masz kompresor to dokładnie przedmuchaj dysze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin