Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Ogar 200 dziwny problem (pomocy)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil23
Nowy
Nowy



Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:30, 19 Lip 2010    Temat postu: Ogar 200 dziwny problem (pomocy)

Siema jestem nowy to mój pierwszy post, posadam ogara 200 i mam z nim dziwny problem Sad Kupiłem go jakiś tydzień temu i zmieniłem pierścionki wyregulowałem zapłon, wyczyściłem gaźnik, filtr był czysty, czy kupiłem nową świece ,i wczraj go odpaliłem i gdy zatykam palcem wlot do filtra powietrza to się wkręca ale nie do końca;/ Gaźnik próbowałem regulowac iglica jest 2 rowku od góry a jak jest odetkany wlot to dławi .A i nie miałem uszczelki nad pływakiem czy to coś przeszkadza?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kamil23 dnia Pon 17:33, 19 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Pon 18:29, 19 Lip 2010    Temat postu:

zasadniczo nie przeszkadza jeżeli paliwo się nie wydostaje......... no objaw ten kojarzy mi się z źle ustawionym zapłonem na pewno masz tłok w 1.8mm w GMP?? platynki na 0.4mm?? mówisz że zmieniałeś pierścionki sprawdź czy uszczelki nie wydmuchło przy łączeniu cylindra z karterami oraz czy nie ma przedmuchu pod głowicą cylindra bo jeżeli rozebrałeś to mogłeś coś źle skręcić i może kompresja uciekać co ma takowy wpływ na pracę silnika no i może to być zbyt duża dawka paliwa bo gdy pierścionki były zjeżdżone to ów motocykl potrzebował więcej paliwa po wymianie pierścionków może być odwrotnie czyli pobaw się z dawką paliwa zmniejsz ją Wink PZDR

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil23
Nowy
Nowy



Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:23, 19 Lip 2010    Temat postu:

Oki ustawie zapłon i kupie nowe uszczelki, a cieknei to to z pod tego cycka od pompki jak odkręce kranik to leci.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Wto 16:39, 20 Lip 2010    Temat postu:

ale leci ci ciągle czy tylko podczas przepompowania?? jeżeli cały czas to wszystko na to wskazuje że jest zbyt duża dawka paliwa więc zmniejsz ją odginając leciutko blaszkę w górę mam nadzieje że wiesz o którą chodzi Wink to ta pod tym dekielkiem z pompką taka mosiężna blaszka która zamyka taki zaworek....... no może to być też wadliwy pływak albo się wiesza albo jest dziurawy ale raczej to chyba ma coś z dawka paliwa wspólnego Wink PZDR

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil23
Nowy
Nowy



Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:34, 20 Lip 2010    Temat postu:

Dzisiaj wymieniłem uszczelki ustawiłem wszystko na tip top i sie okazało że pływak był na odwrót włożony i odgiełem blaszke w dół, i przestało leciec.Żeby mi sie wkręcał na luzie musze zatkac szmatą dolot powietrza a jak już wrzucam 1 i chce jechac to jedzie powoli ale go dławi i wyjełem szmatke to się wkręcił. Próbowałem rególowac tak jak w poradniku pisało na forum i zmieniłem iglice na 2 od dołu i podgiełem do dołu tąb blaszke i rezultatu nei było ;/

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kamil23 dnia Wto 19:39, 20 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mostasz
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Siedlec

PostWysłany: Czw 5:58, 22 Lip 2010    Temat postu:

może ją za bardzo podgiąłeś i dostaje za mało paliwa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil23
Nowy
Nowy



Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:39, 26 Lip 2010    Temat postu:

To jak odgiąć tą blaszke bo ja musze z tą szmatą jeździc bo ianczej sie nie chce wkręcic;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pyle
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bielsk Podlaski

PostWysłany: Pon 15:02, 26 Lip 2010    Temat postu:

normalnie odginasz nawet czasem mm będą sadzic ze albo silnik chodzi albo nie chodzi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin