Obroty (chyba nie wiem jak to nazwac)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rudi0018
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:55, 10 Kwi 2010    Temat postu: Obroty (chyba nie wiem jak to nazwac)

Gdy jadę wszystko jest normalnie, lecz gdy zwalniam i redukuje bieg np na 1 to gdy włączę ten bieg i dodam gazu i puszcze sprzęgło to da trochę gazu, zamuli go trochę czyli zrobi (buuuuuuuuuuuuu) i po jednej może nie całej sekundzie trzymania gazu normalnie wchodzi na obroty. Dodam też że nie raz po przejażdżce jak odkręcę kranik i kopne kopajke to tez nie chce odpalić(nawet jak kopnę parę razy). Proszę o szybką odpowiedź. Wszystkim Dziękuję.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jakubas101
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Okolice Grudziądza

PostWysłany: Sob 19:24, 10 Kwi 2010    Temat postu:

Zajżyj do gaźnika (dysze). Zobacz jak tam świeca. Zwiększ poziom paliwa w komorze pływakowej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Sob 19:27, 10 Kwi 2010    Temat postu:

jakubas101 napisał:
Zajżyj do gaźnika (dysze). Zobacz jak tam świeca. Zwiększ poziom paliwa w komorze pływakowej.

Zmniejsz, a nie zwiększ, ją zalewa podczas gwałtownego dania gazu. pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jakubas101
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Okolice Grudziądza

PostWysłany: Sob 19:31, 10 Kwi 2010    Temat postu:

Oj rypnąłem się. SRY

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudi0018
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 6:26, 11 Kwi 2010    Temat postu:

Gaźnik czyściłem ostatnio(przed wczoraj). Ale zawsze wszystko było dobrze i umiałem wyregulować gaźnik a przed wczoraj coś nie mogłem to z mniejsze jeszcze ten poziom paliwa i zobaczymy. Czekam na dalsze propozycje. Dzisiaj jeszcze może wieczorem dam wam odpowiedź.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bergu
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Nie 6:50, 11 Kwi 2010    Temat postu:

opuść iglice

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bergu dnia Pią 11:55, 30 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudi0018
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:42, 14 Kwi 2010    Temat postu:

Drodzy Koledzy. Chciałbym dodać że mam 2 dysze (te długie) o rozmiarach 65 i 68. Pamiętam że w tamtym roku trudno było mi wyregulować gaźnik z dyszą 68 i zrobił mi to wujo wszystko było aż do tego momentu, w którym zapchał mi się gaźnik(parę dni temu jak napisałem temat). Dysze o nominale 65 umiałem wyregulować, lecz teraz na dysze 65 i 68 nie umiem go wyregulować opuszczam i podnoszę blaszkę od zaworka iglicowego i nic nadal go zalew jak za bardzo ją opuszczę (zmniejszę poziom paliwa) to podczas jazdy przerywa ale i tak po dodaniu gwałtownego gazu go zalewa(dokładny opis tak jak napisałem w pierwszym poście tego tematu). Myślę że to może być iglica źle ustawiona, a wy jak sądzicie? Proszę o szybką odpowiedź i dokładny opis jak z tą iglicą (czyli w gore to więcej paliwa a mniej powietrza..........itd). Dziękuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bigos
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:54, 14 Kwi 2010    Temat postu:

mysle ze powinienes pokombinowac z tą śrubka pomiędzy dyszami bo ja akutalnie jej nie mam bo zgubiłem to mam identycznie to samo co ty a gdy ja miałem dobrze nastawioną to ogar dobrze wkręcał się na obroty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudi0018
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:56, 15 Kwi 2010    Temat postu:

No pomóżcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dziękuj jak coś wszystkim za pomoc ;].

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
edhar
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Medaliki

PostWysłany: Pią 10:25, 16 Kwi 2010    Temat postu:

Bigos napisał:
mysle ze powinienes pokombinowac z tą śrubka pomiędzy dyszami bo ja akutalnie jej nie mam bo zgubiłem to mam identycznie to samo co ty a gdy ja miałem dobrze nastawioną to ogar dobrze wkręcał się na obroty.
Co ty ku*wa pie*dolisz? To jest śruba od wolnych obrotów. Ustaw poziom paliwa wgaxniku i już.
I bez tej śruby łapie ci lewe powioetrze i motor napewno jest mułowaty. Co jeden nowy to lepszy na tym forum widze... Pytajcie jak nie wiecie, a nie jakieś bezsensowne teorie wymyslacie. Tak sie uśmiałem, że z dywanu na podłoge omal nie spadłem


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez edhar dnia Pią 10:27, 16 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ogryzek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Chrzanów

PostWysłany: Pią 12:07, 16 Kwi 2010    Temat postu:

może pływak jest dziurawy i zalewa go

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pią 13:06, 16 Kwi 2010    Temat postu:

[quote="edhar"]
Bigos napisał:
Tak sie uśmiałem, że z dywanu na podłoge omal nie spadłem

Taa po takiej glebie byś pewnie rękę w kolanie złamał Rolling Eyes Laughing
To sprawdź czy przerywacz ma dobrą przerwę, kiedyś miałem taki przypadek, że ustawienie zapłonu oraz przerywacza dawało efekt, że jawka nie paliła wcale Shocked, dopiero cofnięcie zapłonu i ustawienie przerywacza na 0,8mm dało jej odpalenie. pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudi0018
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:29, 18 Kwi 2010    Temat postu:

Temat do zamknięcia. Przerywał ponieważ się fajka zepsuła. A zalewał bo nie wiem ;]. Wujo mi zrobił. Dzięki wszystkim

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin