Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
NOWY ISKROWNIK

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
NewJawaDriver
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 18:51, 06 Sie 2010    Temat postu: NOWY ISKROWNIK

Witam!
Jakiś czas temu zakupiłem sobie nowy ikrownik

http://allegro.pl/item1177044327_iskrownik_zaplon_stator_jawa_50_jawka_ogar_200.html

Nie chce go w jakis sposób uszkodzić lub przepalić cewki poprzez złe podłączenie więc doraźcie mi coś.W zakupionym iskrowniku jest jedna wtyczka a kabli z motory które prowadzą są dwa.Czy mogę z tych dwóch zrobić jeden i podpiąć po ten jeden?

Dziękuje z góry!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzesiek90
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 19:24, 06 Sie 2010    Temat postu:

iskrownik ma 2 wyjścia. cewki świetlne i zapłonowa. z 2 jednego nie możesz zrobic. na cewce świetlnej jest styk do podłączenia i jak widac na wyjściu z cewki zaplonowej i kondziora.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NewJawaDriver
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 11:25, 08 Sie 2010    Temat postu:

Tak masz rację.Więc który kabel musze podłączyć pod cewkę drugi pod śrubę?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gacek017
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Andrychów

PostWysłany: Nie 11:45, 08 Sie 2010    Temat postu:

Ustaw według drugiego schematu
http://jawa-50.unas.cz/schema/Jawa23.jpe
Pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MagnuuM
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 359
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Nie 19:34, 08 Sie 2010    Temat postu:

kabel przy którym jest masa przy cewce w/n to trzeba go podłączyć do wejścia koło platynek czyli te wejscie nad tą małą nakrętką Wink jak masz dwa kable to przy każdym jest że tak powiem "nasadka" (nie wiem wahowo jak to się nazywa) na złączki przy iskrowniku to jak znajdziesz ten kabel co idzie od cewki w/n to będziesz w domu

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MagnuuM dnia Nie 19:37, 08 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NewJawaDriver
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 12:08, 09 Sie 2010    Temat postu:

Czyli kabel który idzie od cewki butelkowej to muszę go podłączyć do miejsca w którym śruba trzyma te kable a drugi do cewki zapłonowej.TAk?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Pon 16:55, 09 Sie 2010    Temat postu:

tak tak musisz to podłączyć kabel z cewki butelkowej zazwyczaj czarny do tej owej śruby do której jest podpięta cewka jak i zarówno kondensator a drugi do cewki świetlnej styk jest zaraz wyprowadzony jest bezpośrednio na tej cewce Wink PZDR

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MagnuuM
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Maj 2010
Posty: 359
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Pon 17:31, 09 Sie 2010    Temat postu:

tak tylko z cewki w/n idą 2 czarne kable jeden idzie do iskrownika a drugi do bodajże nie wiem dokładnie ale do stacyjki czyli kabel któwy jest przy cewce
w/n i jest od niego podpięta masa ma być przy tej śrubce na iskrowniku. Pozdro Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NewJawaDriver
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 20:10, 12 Sie 2010    Temat postu:

Nowy iskrownik nic mi nie dał.Nadal nie mam iskry na iskrowniku.
CO MAM ZROBIĆ LUDZIE!?!Jestem bezradny i nieco wkurwi*ny!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Czw 20:37, 12 Sie 2010    Temat postu:

Przeczyść platynki w miejscu ich styku papierem ściernym, zrób instalację na krótko- kabel od przerywacza prowadzisz prosto do cewki WN, a do drugiego pinu od cewki podłączasz masę i sprawdzasz iskrę, jeśli dalej nie ma, robisz próbę cewki WN podłączajac ją pod aku i sprawdzajac iskrę w ten sposób. pozdro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NewJawaDriver
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 22:46, 14 Sie 2010    Temat postu:

Po cholere to wszystko mam podłączać?Mam drugi silnik wyjęty z innej Jawki i jest iskra.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Trunks
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Góry Mokre

PostWysłany: Nie 19:46, 15 Sie 2010    Temat postu:

Może wymień kabel idący z iskrownika do cewki W/N. Ja miałem na tym kablu przebicie i nie było iskry. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NewJawaDriver
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 20:06, 17 Sie 2010    Temat postu:

Mechanik też mi powiedział że może mieć przebicie,dzięki może i rzeczywiście jest ale jeżeli wraz to nie będzie to to co mam zrobić cewkę butelkową wymienić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin