NIE ZAPALA !!
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PanSzybciutki
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 22:15, 27 Cze 2007    Temat postu: NIE ZAPALA !!

Jak pewnie widzicie, od samego początku mam ze swoim ogarem same problemy. Jeszcze nigdy nie było tak, żebym mogl sobie normalnie pojezdzic ;/
Ostatnio moto wogóle nie chce zapalic.
-Iskra jest pomiędzy platynkami.
-W świecy też jest.
-Przewody są drożne.
-Gaźnik przelewa.
-Świeca jest mokra po próbach odpalenia (to dobrze?)
-Cewki chyba dobre, bo przy kopaniu migają swiatla i dziala klakson.
Ni grom mi nie odpala ani na kopa ani na popych. Juz nie mam sily do tego motoru :/
Koledzy pomozcie mi go zrobic, bo nie wytrzymam. Co moze być teraz przyczyną?
Z góry dzięki za podpowiedzi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czarny
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Śro 22:37, 27 Cze 2007    Temat postu:

ja tez tak mialem i okazalo sie ze mam elektryke wlasnej roboty dalem do mechanika i zrobil orginal i teraz zadne zwarcie sie nie robi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wymiatacz99
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 8:05, 28 Cze 2007    Temat postu:

napewno masz zwarcie... ja mialem tak:byla iskra na swiecy i na stykach ,jawka ni chó*a nie chciała zapalić,jak probowałem na popych i na kopniak.okazało sie ze było zwarcie na kabelku od cewki z zapłonie,dotykał dekla i nie chciał palic.poizolowałem wszystkie kable ustawiłem styki i już jeżdże z tydzień czasu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PanSzybciutki
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 9:13, 28 Cze 2007    Temat postu:

a gdzie dokładnie moze byc to zwarcie? to bardzo prawdopodobne, bo wczesniej ogar mial tak ze gasł sam z siebie, to wtedy trzeba bylo nim troche potrząchac i bylo ok (moze jakis kabelek gdzies przywieral) z góry dzięki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiooreck
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysucha

PostWysłany: Czw 12:40, 28 Cze 2007    Temat postu:

tam może na śrubie koło przerywacza, stykają się wszystkie kable ze sobą... powinna być między każdym stykiem podkładka ze specjalnego tworzywa... tu może do zwarcia dochodzi...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Czw 12:46, 28 Cze 2007    Temat postu:

Ja miałem przypadek z Jawką która robiłem, że silnik elegancko chodził, ale jak się kierownice skręciło w prawo to silnik gasł Smile Okazało się, że luźny był kabel na cewce butelkowej. Spróbuj tez inny kondensator.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiooreck
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przysucha

PostWysłany: Czw 12:50, 28 Cze 2007    Temat postu:

he he, to ja mam że jak w lewo przekręcę kierownicą to obroty idą w góre, a jak w prawo to obroty maleją Smile tak więc jak stoję na skrzyżowaniu i mam strasznie niskie obroty, to przekręcam kierownicę w lewo Smile fajny bajer

a i z tym kondensatorem to też może być prawda. Już się skończyła jego żywotność pewnie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PanSzybciutki
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 13:23, 28 Cze 2007    Temat postu:

Kondensator jest nowy :/
chociaz mogl go trafic szlag po tym co bylo robione, zaplon przestawiany (wielokrotnie beznadziejnie ustawiony), jak byla uszczelka rozwalona na kruccu to tez w dupe dostawal nieraz pelnymi obrotami nawet przez 2 minuty nieraz. mam drugi kondensator, zobacze czy to moze to. apropo tej kierownicy to jak jeszcze chodzil to jak przekrecilem kiere w prawo to mu troche rosly obroty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Czw 13:26, 28 Cze 2007    Temat postu:

Taka zmiana obrotów przy skręcie kierownicy wynika z przesuwania się linki gazu. Posprawdzaj tak jak pisano wyżej kolejność elementów na śrubce przy przerywaczu oraz połączenia z cewka butelkową.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PanSzybciutki
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 13:30, 28 Cze 2007    Temat postu:

a gdzie jest mniej wiecej ta sruba ? i czy te kable mają byc zalozone w jakiejs specjalnej kolejnosci, czy byle jak, aby byla pomiedzy nimi podkladeczka ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Czw 13:44, 28 Cze 2007    Temat postu:

Chodzi o śrubę przy przerywaczu, tam gdzie przykręcony jest kabel z kondensatora. O kolejności poczytaj TUTAJ.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PanSzybciutki
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 15:55, 28 Cze 2007    Temat postu:

śruba => blaszka => izolator => kowadełko => izolator => kable => nakrętka
koledzy w tamtym temacie napisali tak. a między kablami mają byc jakies izolatory ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Czw 16:25, 28 Cze 2007    Temat postu:

miedzy kablami z tego co pamiętam nie (wczoraj składałem silnik ale pamięć mam krótką Wink )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Czw 20:33, 28 Cze 2007    Temat postu:

Ale kowadełko musi być odizolowane (na tej śróbce oczywiście) , bo będzie zwarcie i nie bedzie iskry.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PanSzybciutki
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 10:53, 29 Cze 2007    Temat postu:

2 takie rzeczy jeszcze tu dodam.
fajka jest dziwna- raz iskra jest na swiecy a raz nie, no i fajka spada nieraz ze swiecy (jest bardzo luzna). czy to moze byc tego wina?
a moze to wina pierscieni ? ktorys pękł i nie ma kompresji ?? bo ostatnio cos mi tam dzwonilo i stukalo w cylku jak jeszcze chodzil ? moze ktos powie jak sie dostac do tloka ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin