Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sawik
Częsty bywalec
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 14:23, 10 Wrz 2009 Temat postu: Nie wkre4ca sie na obroty. |
|
|
Siema ;] Szukałem ale nie mogłęm znaleźć. A więc wsiadam na ogara, jade 1 potem 2 i jak włączam 3 to nie wkreci sie na obroty... jedzie poprostu na wolnych na 3... nic nie dusi ani nic, poprostu sie nie chce wkrecic, na 1 i 2 elegancko przyspiesza. Co moze być przyczyną ? pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
matheus1990
Bywalec
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:43, 10 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Pewnie jest zablokowany... i nie ma siły się rozbujać. albo ma z13 i mało mocy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ricco
Bywalec
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bieruń
|
Wysłany: Czw 17:43, 10 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
ee wg mnie ma za mala dawke paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zawisza267
Początkujący
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 18:45, 10 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Ja też tak miałem.Wymieniłem filtr powietrza na stożek i działa.Przejedź się ze ściągniętą gumą od filtra i zobacz czy jest różnica.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zawisza267 dnia Czw 18:46, 10 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sawik
Częsty bywalec
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 19:08, 10 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Ogar jest w 100% odblokowany, ma z13 paliwo na iglicy ma na maksymalna dawke, stozek tez mam, mówicie ze za słaby, ale przeciez na 2 ciągnie jak głupi, a na jeden to jak za szybko sprzegło puszcze to przód podniesie xD. pozdro
POmoże Kto? dosyc pilne
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sawik dnia Pią 14:02, 11 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jakubas101
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Okolice Grudziądza
|
Wysłany: Pią 14:04, 11 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
zajżyj do dysz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sawik
Częsty bywalec
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 17:10, 11 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Dysze czyste są. może coś innego? Dodam że motor normalnie osiąga gigantyczne obroty, takie jakich moich znajomych (2) jawki nie mogą osiągnąc przy zaplonie 1,8 mm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Pią 18:21, 11 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
może linka?? Albo gaźnik wyczyść dobrze wygotuj i zobacz wtedy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sawik
Częsty bywalec
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 18:51, 11 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
ale jakby gaźnik był brudny, to na żadnym biegu by chyba sie nie wkrecał? coś innego? za duzo paliwa moze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Pią 20:38, 11 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
za dużo.. czy ja wiem.. to by zalewało. Jak masz możliwość to na innym gaźniku zobacz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sawik
Częsty bywalec
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sob 8:00, 12 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Wlasnie nie mam drugiego gaźnika..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
toomi
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Sob 9:31, 12 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
nie nie nie ludzie to jest lewe powietrze zobacz czy filtr jest zmontowany jak byc powinien a jesli tak to ogranicz powietrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xolczakx
Wymiatacz
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z biedronki. (Sierpc)
|
Wysłany: Sob 12:14, 12 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Wyczyść dysze i wymień zębatke na 12 lub 11
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radziiu
Częsty bywalec
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Śro 8:57, 23 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
moze masz coś z pierscieniami , i slaba kompresja z racji tego ze masz 13z daje duzy opor na 3 i dupa nie wkreci
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mac
Wymiatacz
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 11:01, 23 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | paliwo na iglicy ma na maksymalna dawke |
Nie podoba mi się to, może go zalewać.
Cytat: | nie nie nie ludzie to jest lewe powietrze |
Dobrze prawi, dać mu piwa.
Miałem podobne objawy gdy puściła mi uszczelka między karterem a cylindrem. Na 1 i 2 jechał jak należy, ale na 3 biegu nie chciał się wkręcać.
Jeżeli na 1 i 2 jest dobrze, a dopiero na 3 biegu słabnie, to na jakieś 90% to lewe powietrze.
Proponuje Ci zabieg, który nic nie kosztuje, a może pomódz. Zdejmij głowicę tłoka, cylinder, przy oakzji obadaj pierścienie. Załóż nowe uszczelki pod cylinder (ze sklepu za 1zł albo wytnij z tektury) i pod głowicę (ma być metalowa) uszczelnij to na silikon i sprawdź.
Pozdrawiam,
Mac
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mac dnia Śro 11:05, 23 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|