Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Nie wkre4ca sie na obroty.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sawik
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 14:23, 10 Wrz 2009    Temat postu: Nie wkre4ca sie na obroty.

Siema ;] Szukałem ale nie mogłęm znaleźć. A więc wsiadam na ogara, jade 1 potem 2 i jak włączam 3 to nie wkreci sie na obroty... jedzie poprostu na wolnych na 3... nic nie dusi ani nic, poprostu sie nie chce wkrecic, na 1 i 2 elegancko przyspiesza. Co moze być przyczyną ? pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matheus1990
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:43, 10 Wrz 2009    Temat postu:

Pewnie jest zablokowany... i nie ma siły się rozbujać. albo ma z13 i mało mocy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ricco
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bieruń

PostWysłany: Czw 17:43, 10 Wrz 2009    Temat postu:

ee wg mnie ma za mala dawke paliwa. Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zawisza267
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 18:45, 10 Wrz 2009    Temat postu:

Ja też tak miałem.Wymieniłem filtr powietrza na stożek i działa.Przejedź się ze ściągniętą gumą od filtra i zobacz czy jest różnica.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zawisza267 dnia Czw 18:46, 10 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sawik
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 19:08, 10 Wrz 2009    Temat postu:

Ogar jest w 100% odblokowany, ma z13 paliwo na iglicy ma na maksymalna dawke, stozek tez mam, mówicie ze za słaby, ale przeciez na 2 ciągnie jak głupi, a na jeden to jak za szybko sprzegło puszcze to przód podniesie xD. pozdro

POmoże Kto? dosyc pilne


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sawik dnia Pią 14:02, 11 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jakubas101
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Okolice Grudziądza

PostWysłany: Pią 14:04, 11 Wrz 2009    Temat postu:

zajżyj do dysz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sawik
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 17:10, 11 Wrz 2009    Temat postu:

Dysze czyste są. może coś innego? Dodam że motor normalnie osiąga gigantyczne obroty, takie jakich moich znajomych (2) jawki nie mogą osiągnąc przy zaplonie 1,8 mm.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Pią 18:21, 11 Wrz 2009    Temat postu:

może linka?? Albo gaźnik wyczyść dobrze wygotuj i zobacz wtedy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sawik
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 18:51, 11 Wrz 2009    Temat postu:

ale jakby gaźnik był brudny, to na żadnym biegu by chyba sie nie wkrecał? coś innego? za duzo paliwa moze?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Pią 20:38, 11 Wrz 2009    Temat postu:

za dużo.. czy ja wiem.. to by zalewało. Jak masz możliwość to na innym gaźniku zobacz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sawik
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sob 8:00, 12 Wrz 2009    Temat postu:

Wlasnie nie mam drugiego gaźnika..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
toomi
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: wrocław

PostWysłany: Sob 9:31, 12 Wrz 2009    Temat postu:

nie nie nie ludzie to jest lewe powietrze zobacz czy filtr jest zmontowany jak byc powinien a jesli tak to ogranicz powietrze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xolczakx
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z biedronki. (Sierpc)

PostWysłany: Sob 12:14, 12 Wrz 2009    Temat postu:

Wyczyść dysze i wymień zębatke na 12 lub 11

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radziiu
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Śro 8:57, 23 Wrz 2009    Temat postu:

moze masz coś z pierscieniami , i slaba kompresja z racji tego ze masz 13z daje duzy opor na 3 i dupa nie wkreci
pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mac
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 11:01, 23 Wrz 2009    Temat postu:

Cytat:
paliwo na iglicy ma na maksymalna dawke

Nie podoba mi się to, może go zalewać.

Cytat:
nie nie nie ludzie to jest lewe powietrze

Dobrze prawi, dać mu piwa.

Miałem podobne objawy gdy puściła mi uszczelka między karterem a cylindrem. Na 1 i 2 jechał jak należy, ale na 3 biegu nie chciał się wkręcać.

Jeżeli na 1 i 2 jest dobrze, a dopiero na 3 biegu słabnie, to na jakieś 90% to lewe powietrze.
Proponuje Ci zabieg, który nic nie kosztuje, a może pomódz. Zdejmij głowicę tłoka, cylinder, przy oakzji obadaj pierścienie. Załóż nowe uszczelki pod cylinder (ze sklepu za 1zł albo wytnij z tektury) i pod głowicę (ma być metalowa) uszczelnij to na silikon i sprawdź.

Pozdrawiam,
Mac


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mac dnia Śro 11:05, 23 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin