nie szczelny gaźnik

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
aross84
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: daniec

PostWysłany: Nie 12:26, 10 Kwi 2011    Temat postu: nie szczelny gaźnik

witam

mam taki problem mianowicie: gdy odkręcę kranika(albo co się z nim robi) nagle powoli
leci benzyna z komory pływakowej, po jakimś czasie zaczyna lecieć jak głupia dodatkowo z tej takiej pompki. gdy próbuje odgiąć gaśnie blaszkę w dół to nie nie leci ale gdy odpalę to po jakimś czasie (brak benzyny), gdy od gnę troszkę do góry to znowu leci mi jak głupia. czy są uszczelki pod ten dekiel i czy to coś da. pomocy.

z góry dzięki . pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Nie 12:47, 10 Kwi 2011    Temat postu:

prawdopodobnie na mój gust to pływak sie zaciął lub się zalał...... wyjmij pływak z komory potrząsnij nim koło ucha jeżeli usłyszysz chlustanie to znaczy że pływak jest do wymiany... pływak lubi także się zacinać zdejmij dekielek zobacz czy pływa w benzynie w komorze czy jest w niej zatopiony bo może się na igiełce blokuje czasem trzeba ja naprostować Wink jeżeli to wyeleminujesz a dalej nie naprawisz usterki zdejmij dekielek i zobacz czy zaworek trzyma...... przygnieć blaszkę i dmuchnij we wlot paliwa jeżeli przepuszcza powietrze to zaworek jest do wymiany Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
aross84
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: daniec

PostWysłany: Nie 12:56, 10 Kwi 2011    Temat postu:

zapomniałem dodać że wymieniłem pływak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Nie 12:59, 10 Kwi 2011    Temat postu:

że wymieniłeś nie znaczy że musi być dobry Wink sprawdź go dokładnie i wtedy zostaje ci zaworek odcięcia paliwa w dekielku Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
aross84
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: daniec

PostWysłany: Nie 13:03, 10 Kwi 2011    Temat postu:

a iglica jest prosta bo pływak normalnie pływa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 21:44, 10 Kwi 2011    Temat postu:

uszczelki chyba są, można tez wyciąć ale to nic nie pomoże, poziom paliwa nie ma prawa być wyższy niż krawędź komory pływakowej. Albo się pływak zacina (krzywa igła, brud, osady), topi się (zła waga pływaka, nieszczelność) albo zaworek się zacina bądź nie trzyma. Czytałem kilka razy o patencie z kwaskiem cytrynowym i moczeniu gaźnika, wtedy brudy i osady puszczają, tak więc od tego bym zaczął.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sniiKe
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Drawski Młyn [wlkp]

PostWysłany: Nie 21:57, 10 Kwi 2011    Temat postu:

Uszczelki pod gaźnik są na pewno

Zastąp iglicę jakąś śrubą (tak żeby po prostu wkręcić tę srubkę w miejsce na iglice, żeby paliwo nie spływało) i sprawdź czy dalej przecieka

U mnie z pozorów iglica była prosta a nie raz pływak się na niej zawiesił


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
aross84
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: daniec

PostWysłany: Pon 13:33, 11 Kwi 2011    Temat postu:

ale przecież to musi być jakaś taka cienka śruba(nawet bardzo) nie wiem czy taką mam ale poszukam


brat mi powiedział że coś tam spróbuje zrobić i dzisiaj przychodzę a on wygiął tą blaszkę że jest prosta, a później jest pod kątem prostym chyba kombinerkami tak wygiął. nie wiem czy da się coś jeszcze z tym zrobić Sad

już wiem o co chodzi muszę zmienić tą blaszkę do regulacji poziomu paliwa


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez aross84 dnia Śro 18:53, 13 Kwi 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin