Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Nie pali, tylko przez cylinder. proszę o szybką pomoc

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiek17
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Nie 13:15, 07 Lut 2010    Temat postu: Nie pali, tylko przez cylinder. proszę o szybką pomoc

Witam, jawke robiłem w ch*j czasu, Jak wlewam paliwo strzykawką do cylindra,wkręcam świece i nakładam fajke biorę na pych elegancko odpala. Gdy robię to przez gaźnik jawka nawet nie pyrknie. Kupiłem nowe dysze do gaźnika, wyczyściłem go i dalej ni chuja nie chce palić. W czym może tkwić problem?
Z góry dizękuje za pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dudzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zamosc

PostWysłany: Nie 13:34, 07 Lut 2010    Temat postu:

Może masz za mały poziom paliwa w komorze pływakowej .... ? Na którym rowku masz iglice ? Świecy Ci nie zalewa ? Sprawdzałeś jak masz filtr paliwa kranik czy nie jest zapchany? Sprawdź czy się pływak nie zawiesza...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 16:05, 07 Lut 2010    Temat postu:

Podstawowe pytanie to to czy masz mokrą czy suchą święcę, jak mokrą to wiesz co robić, jeżeli suchą to zaczynasz kombinowanie. Najpierw na odkręconym kraniku bawisz się zaworkiem iglicowym paliwo powinno lecieć równym strumieniem, po naciśnięciu nie lecieć itd.. Pływak sprawdzić czy się nie blokuje, podnieść poziom w komorze(blaszka w górę), podnieść iglicę itd. Jak nic nie da to gaźnik do czyszczenia specjalistycznym preparatem...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piankos
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 9:16, 08 Lut 2010    Temat postu:

pytanie: wlewasz paliwo do komory pływakowej czy od razu za przepustnice ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nike_1996
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 14:50, 08 Lut 2010    Temat postu:

Tak jak mowi PKS100 że masz zaworek zepsuty albo zatkany kranik...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek17
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pon 15:34, 08 Lut 2010    Temat postu:

czyściłem to ale moze się zapchał znowu nie wiem jak, raz się udało że pojeździłem chwile xD wlewałem przez szlaufik odrazu strzykawką do gaźnika więc odpada to że bak może być brudny albo kranik zawalony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Pon 18:26, 08 Lut 2010    Temat postu:

Jak na mój głupi rozum to musisz mieć zapchany ten zaworek w dekielku od komory pływakowej.Bo jeżeli mówisz że jak lejesz strzykawką to się dostaje do gaźnika.Strzykawka daje większe ciśnienie podczas wstrzykiwania paliwa do wężyka i wtedy zaworek musi się otworzyć, a jak leci swobodnie prosto z baku to nie ma takiej siły żeby się otworzył i paliwa nie dostaje.

Taka moja propozycja
Pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel2023
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:47, 08 Lut 2010    Temat postu:

Ogarzysta
zgadzam sie w 99%


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Śro 20:16, 10 Lut 2010    Temat postu:

sprawdź korek wlewu paliwa. otwór w nim musi być drożny, inaczej nici z podawania paliwa...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin