nie ma mocy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek787
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów

PostWysłany: Nie 19:12, 16 Maj 2010    Temat postu: nie ma mocy

Witam otóż w lipcu w zeszłym roku w moim byłym ogarze wymieniałem tłok i pierścienie
i jak go dotarłem to leciał ok 75 km/h, i w zimę tego roku włożyłem silnik z byłego ogara do tego którym aktualnie jeżdżę i mam problem mianowicie taki że na prostej drodze jak wbiję 3 bieg to mi zwalnia, czyli nie ma mocy, ja myślę że tłok jest do wymiany bo już pierścienie grają i chyba się przytarł, a w lipcu jak go wymieniałem to widziałem że cylek pasowało by wymienić, i nie wiem teraz jaki tłok włożyć bo w lipcu dałem nominalny, natomiast dziadek mi mówił że on nie kupował cylindra jak miał swoją jawę 250 tylko dał tłok na 1 szlif.

Soryy że tak niedokładnie napisałem ale chodzi o to że :

Mam już cylek zjechany i grają mi pierścienie na tłoku
cylek jest nominalny
i jaki tłok włożyć teraz do niego żeby jakoś na razie na tej 3 szedł : nominalny czy na I szlif Question Question

Podkreślam że to rozwiązanie jest na jakiś miesiąc bo aktualnie nie mam dużo kasy, a chcę zrobić kapitalny remont silnika


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szalony
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łuków

PostWysłany: Nie 19:17, 16 Maj 2010    Temat postu:

Musisz cylek oddać do I szlifu i kupić taki tłok oraz pierścienie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzysiek787
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów

PostWysłany: Nie 19:27, 16 Maj 2010    Temat postu:

A jakbym mu wstawił nowy tłok nominalny to poprawi się mu coś, bo nie chcę go męczyć cały czas na II

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Pon 17:49, 17 Maj 2010    Temat postu:

to znaczy zależy w jakim stanie jest ten cylinder......... musisz sprawdzić stan gładzi czy nie ma rys czy kanały nie są powyszczerbiane od pierścieni........ oczywiście jeżeli tłok już długo chodził na tym cylindrze osobiście ja bym zrobił szlif........ ponieważ wszystko się jeszcze raz dopasowywuje i będzie razem lepiej współgrać.......... pomijając te fakty po szlifie zwiększa się także pojemność czyli to też się odzwierciedli na mocy....... Wink PZDR

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzysiek787
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów

PostWysłany: Pon 20:39, 17 Maj 2010    Temat postu:

Na razie poczekam z decyzją ale chyba kupię nowy cylinder 50 ccm i tłok + pierścionki do niego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin