Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Niby wszystko jest a jednak..

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wilku
Nowy
Nowy



Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Strzeszkowice

PostWysłany: Wto 17:49, 20 Kwi 2010    Temat postu: Niby wszystko jest a jednak..

Witam, Słuchajcie mam problem z moim ogarkiem, przez zime stał rozebrany do malowania (silnik w całości tylko gażnik odkręcony) mam zapłon bateryjny wszystko ładnie podłączone iskra jest zapłon ustawiałem 3 dni i niby jest dobrze, kompresja ok, wszystkie uszczelki plus uszczelniacz, nie zalewa, paliwo w gazniku jest no dosłownie wszystko niby ok ale nie chce palić.. czasem troche załapie ale dosłownie chwile na początku i koniec Evil or Very Mad już na prawde nie wiem co z nim może być nie tak Question Bo już czwarty dzień się z nim męcze..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Wto 18:09, 20 Kwi 2010    Temat postu:

A co do zapłonu to że iskra jest to nie znaczy że jest dobrze ustawiony. Może również być padnieta już świeca.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wilku
Nowy
Nowy



Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Strzeszkowice

PostWysłany: Wto 18:13, 20 Kwi 2010    Temat postu:

sprawdzałem na paru swiecach, wiem o co chodzi w dobrze ustawionym zaplonie 2mm przed GMP

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Wto 20:10, 20 Kwi 2010    Temat postu:

Zalej bezpośrednio paliwo do komory spalania przez otwór od świecy i wtedy zobacz czy załapie. Bo zapewne masz gaźnik do czyszczenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Wto 20:25, 20 Kwi 2010    Temat postu:

2 mm to chyba troche przydużo z tego co wiem. A zatkaj całkowicie ręką wlot powietrza lub połowe (musisz popróbować) i czy wtedy odpali jak tak to masz lewe powietrze. i spróbuj z tym wlaniem bezpośrednio paliwa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wilku
Nowy
Nowy



Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Strzeszkowice

PostWysłany: Wto 20:33, 20 Kwi 2010    Temat postu:

Jutro poprobuje i napisze co i jak ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Śro 11:24, 21 Kwi 2010    Temat postu:

powiem tak miałem styczności z tym zapłonem bateryjnym bo kumpel miał w ogarze z tym że cewke miał padniętą od ładowania aku i jak się aku rozładował to koniec jazdy postrzelał trochę i w końcu stanął aż do ponownego naładowania aku prostownikiem.............
nie wiem może słabo ci ładuje aku przez zimę stał to akumulator mógł siąść........
proponuje ci (jeżeli trzeba) uzupełnić płyn elektrolitowy w akumulatorze następnie naładować go prostownikiem następnie spróbować czy poskutkuje....... Wink PZDR


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GonzO
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:19, 21 Kwi 2010    Temat postu:

jak wyżej sprawdź stan aku albo podłącz bezpośrednio pod prostownik
oraz sprawdź stan kondensatora


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin