Nalot na świecy, cieknący gaźnik i mała Vmax

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sznajder
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 9:03, 06 Wrz 2009    Temat postu: Nalot na świecy, cieknący gaźnik i mała Vmax

Witam drogich forumowiczów. Mam problem z moim Ogarem 200. Do mojej maszyny zamontowałem nowy cylinder 60ccm, nowy gaźnik jikov, filtr stożkowy, świece 95 ISKRA. Problem polega na tym że gaźnik od nowości strasznie mi cieknie, im wyższe obroty i większa prędkosć tym więcej benzyny się wylewa. Kolejny problem to to że ostatnio Ogar gaśnie albo nawet nie chce odpalić. Kiedy wykręciłem świecę miała ona biały nalot i tak jakby wgniecioną elektrodę. Wcześniej maszyna spisywała się doskonale tylko, że jak w temacie Vmax to było 50km/h. Wydaję mi się że to dość mało jak na takie zmiany. Dodam jeszcze że zamontowałem tłumik tuningowy oraz rozwierciłem kruciec od gaźnika. Czy dobrym pomysłem jest podniesienie igliczki w przepustnicy i zagięcie blaszki od pływaka? Może to być problem tego że silnik dostaje za mało paliwa? I dlaczego gaźnik tak strasznie cieknie? Mam jeszcze pytanie takie dość błahe. Otóż ile oleju należy lać do przekładni? Pozdrawiam i dziękuję za każdą poradę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
toomi
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: wrocław

PostWysłany: Nie 10:18, 06 Wrz 2009    Temat postu:

Ustaw zapłon i wygij blaszke w strone plywaka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mariuszmuczko
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:12, 06 Wrz 2009    Temat postu:

sproboj zrobic uszczelke komory plywakowej , do przekladni idzie ok 0,5l oleju najlepiej hipolu zreszta stawiasz motor na stopki , musi stac rowno odkrecasz wlew oleju i srubke od poziomu oleju i lejesz az pocieknie przez ta dziurke

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sawik
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 16:39, 06 Wrz 2009    Temat postu:

A dobrze dotarłeś ten nowy cylinder? Ja obstawiam że nie... to może być przyczyną tak małego V-max. A jak Ci cieknie z gaźnika to odkręć pokrywę komory pływakowej i odegnij delikatnie tą blaszkę ww stronę pływaka, tak jak mówi toomi. pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
enedueriketake
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 13:17, 07 Wrz 2009    Temat postu:

Jak w upał jeździsz na F95, to życzę Ci powodzenia... Na takie temperatury to minimum F80!!!
Wsadź inną świece, np. F80, F75 itd. i wtedy spróbuj.
Jak to nie wina świecy to już sam nie wiem i zwracam honor xD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin