Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Nagar po 1km

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tom cio
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Grudziądza

PostWysłany: Śro 19:31, 26 Sie 2009    Temat postu: Nagar po 1km

Witam. Jestem tu nowy ale z Jawkami mam do czynienia już parę lat. Więc mój problem polega na tym że Jawa ma czarną świecę po 1-2km jazdy. Zrobiłem wszystko co wiedziałem o zlikwidowaniu tego problemu czyli: wlałem świeżej mieszanki w stosunku 1;50 olej Stihl(czerwony), wymieniłem simmering od strony sprzęgła, zmniejszyłem dawkę paliwa, ustawiłem odnowa zapłon i platynki, wyczyściłem komorę spalania i denko tłoka, nawet dysze czyściłem. Nic nie podziałało.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Śro 19:46, 26 Sie 2009    Temat postu:

zrób tak ustaw zapłon przejedź ten kilometr i zobacz znowu zapłon, mi się działo tak że też po paru kilometrach miałem czarną świecę motor gasł i często padały świece oj często...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Braniewo

PostWysłany: Śro 21:41, 26 Sie 2009    Temat postu:

morze poprostu za dużo bęzyny dostaje weź zmiejsz paliwo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jakubas101
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Okolice Grudziądza

PostWysłany: Czw 10:55, 27 Sie 2009    Temat postu:

Już znmiejszył. Przeczytaj jeszcze raz. Mnie się już też pytał ale nie wiem co jest grane, jeszcze mi się coś takiego nie zdarzyło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tom cio
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Grudziądza

PostWysłany: Czw 19:08, 27 Sie 2009    Temat postu:

Swiece mam na 100% dobre bo jak wyczyszczę i wkręcę do 2 Jawki to chodzi jak trza. Zobaczę jutro z tym zapłonem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mac
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 19:13, 27 Sie 2009    Temat postu:

A jaki to jest nagar? Taki lepki jak po oleju? U mnie na głowicy pojawił sie dziwny nagar, okazało się, że systematycznie pękało mi łożysko igiełkowe na wale i metal dostawał się pod tłok. NAgar był taki chropowaty. Może i tu sypie się jakieś dziadostwo?

Kolejne co mi przychodzi do głowy to nieszczelność między komorą korbową a resztą silnika. Może do komory spalania przedostaje się olej ze skrzyni biegów przez co wszystko jest upaprane olejem?

Pozdrawiam,
Mac
Edit:
JEszcze jedno. Doświadczonemu nawet się zdarza... Może zapłon ustawiasz po GMP?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mac dnia Czw 19:16, 27 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tom cio
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Grudziądza

PostWysłany: Sob 7:37, 29 Sie 2009    Temat postu:

Nagar jest taki czarny i suchy. Pozatym ja nie mam łożyska igiełkowego. Zapłon na 100% jest ok. Ja ustawiałem go setki razy i tata nawet się pofatygował i nic. Teraz sobie myślę że to jednak może byc ze skrzyni bo silnik jest złożony bez uszczelek i na biały sylikon. Dziś spuszczę olej ze skrzyni i zobaczę czy będzie to samo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grzecho
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wisła

PostWysłany: Sob 11:41, 29 Sie 2009    Temat postu:

na 90% łapie lewe powietrze.. Dziwię się że nikt o tym nie napisał Wink spotkałem się już kilka razy z czymś takim i w 3/4 przypadków taka była przyczyna

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jakubas101
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Okolice Grudziądza

PostWysłany: Sob 11:48, 29 Sie 2009    Temat postu:

A o której Tomek jawce mówisz? Bo jak o tej niebieskiej to muszę do ciebie wpaść bo ona zawsze mnie słucha ta maszyna. Pamiętasz jak mi od kopa odpaliła jak ciepła była?
PS. fajnie się na niej jeździ tylko ta stupka po prawej stronie przeszkadza bo się nie można dobrze położyć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mac
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 13:00, 29 Sie 2009    Temat postu:

Skoro założone na sam silikon to go wydmuchało i łapie olej ze skrzyni, to na 70% moim zdaniem. Na 29% to co Grzecho prawi, z lewym powietrzem, a na 1% to już ku*wa nie wiem Very Happy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mac dnia Sob 16:43, 29 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tom cio
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Grudziądza

PostWysłany: Sob 13:32, 29 Sie 2009    Temat postu:

To widac znowu muszę się wybrac do Agromy po simmering. Bo gumę od filtra mam nową, filtr powietrza na łączeniu mam silikonem i izolacją zrobiony, a gaźnik ma nowe uszczelki. Chyba że gdzieś jeszcze może lewe powietrze łapac. A możliwe że sylikon wydmuchało na połówkach karteru i tamtędy łapie lewe powietrze? I jeszcze jedna rzecz: czy to może byc spowodowane cewką WN? Bo kiedyś miałem podobny przypadek to wkrótce padła ta cewka. Wymieniłem ją, ustawiłem wszystkie przerwy, zapłon i problem znikł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin