Na 1 ledwo ciągnie, długo reaguje na gaz, cieknie gaźnik i k

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sniiKe
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Drawski Młyn [wlkp]

PostWysłany: Śro 11:35, 17 Cze 2009    Temat postu: Na 1 ledwo ciągnie, długo reaguje na gaz, cieknie gaźnik i k

No więc tak: sąsiad mi oddał ogara, zrobił mi starter oraz "zrobił", że odpala, jednak nie do końca.
1. Otóż, gdy odpalam to się wkręca na obroty (troche muszę pokopać). Gdy dodam na maxa gazu, to dopiero zaczyna wyć po kilku sekundach.

2. Drugim problemem jest wydobywająca się z kranika benzyna. Wydobywa się też z gaźnika (wiem isteniją takie okapniki, co potem spływa do rurki i na bok motoru leci). Może tą blaszke w dół w gaźniku?

3. Trzeci problem jest taki. Sprzegło, jedynka, gaz i jadę. Nie może się rozpędzić i ledwo co mnie ciągnie (47kg) na jedynce. Gdy już uda (raz mi się udało) rozpedzić do momentu wrzucenia dwójki, to ją wrzucam, i zaczyna mulić i jak nie zredukuje do jedynki to mi gaśnie.



Moje pierwsze myśli, co bym chciał zrobić, i czy mam to zrobić. xD
1. Gaz? chcę zobaczyć czy iglica się nie zacina.
2. Co do cieknięcia z gaźnika blaszke leciuteńko w dół.
3. Przedmuchać dysze, wyczyścić gaźnik i kranik


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sniiKe dnia Śro 11:39, 17 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kazikv
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 11:53, 17 Cze 2009    Temat postu:

zobacz świece czy zalewa czy nie
jaki kolor
jak zalewa to za dużo benzyny lub iskra nie w tym momencie
jak nie zalewa to dysze do czyszczenia gaźnik ogólnie cały układ paliwowy
jak będzie ok to wylej starą benzynę nalej nowej ( mieszanka od 1/30 do 1/50 )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 15:14, 17 Cze 2009    Temat postu:

Mi to wyglada na brudny filtr powietrza i tlumik. No i zalewa swiece, to jest fakt. Jak mowisz odegnij blaszke w dol i uszczelnik ten kranik. POzdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sniiKe
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Drawski Młyn [wlkp]

PostWysłany: Śro 16:22, 17 Cze 2009    Temat postu:

Nowy problem - mała iskra, nie daje rady podpalić mieszanki, po czym się zalewa. Może tak być? A iglica i przepustnica się nie zacina :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 16:47, 17 Cze 2009    Temat postu:

sniiKe napisał:
Nowy problem - mała iskra, nie daje rady podpalić mieszanki, po czym się zalewa. Może tak być? A iglica i przepustnica się nie zacina :/


No to tak jak mowilem, zrob to. Sprawdz tez simmering od strony sprzegla. Moze za duzo oleju do beny lejesz lub zla swiece masz. Narazie zrob co napisalem. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sniiKe
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Drawski Młyn [wlkp]

PostWysłany: Śro 20:12, 17 Cze 2009    Temat postu:

No więc tak. Jutro czyszczę tłumik. Wystarczy szmata tylko nie?
Wym,ianiam prawdopodobnie gaźnik (nie mogę dyszy wykręcić :/)
Czyszcze filtr powietrza
Ustawiam platynki na 0.4mm a zapłon na 1.8mm.

Co do tej świecy, po wykręceniu była cała czarna (taka zasyfiona, spalona). Wyczyściłem ją i próbowałem znowu odpalić. Nie dało rady, ma słabą iskrę. Zalewa się ;/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sniiKe dnia Śro 20:14, 17 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 12:22, 18 Cze 2009    Temat postu:

Cytat:
No więc tak. Jutro czyszczę tłumik. Wystarczy szmata tylko nie?


NIe musisz go przeplukac jakims srodkiem, ropa, nitro, benzyna, krecikiem kombinuj az syfu nie bedzie....

Cytat:
Co do tej świecy, po wykręceniu była cała czarna (taka zasyfiona, spalona). Wyczyściłem ją i próbowałem znowu odpalić. Nie dało rady, ma słabą iskrę. Zalewa się ;/


A ile razy juz pisalem....

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sniiKe
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Drawski Młyn [wlkp]

PostWysłany: Czw 15:32, 18 Cze 2009    Temat postu:

No więc tak. Dokręciłem na maxa śrubę od obrotów i wykręcałem, aż udało się, że może zapalić na kopa (hurra XD). Wyczyściłem filtr powietrza, i przeczyściłem kranik (nie rpzecieka już ;], i był lekko zapchany). Jak odpalił, to na max gazu, ledwo chodził, a jak puściłem go gasł. Gdy odczepiłem gumę z gaźnika, to normalnie dało się jechać na 2, ale moc powoli spadała. I jeszcze coś. Dałem go do majstra z sąsiedniej wsi xD, więc temat możecie usunąć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 18:31, 18 Cze 2009    Temat postu:

NO yobaczmz co ten "majster" zrobi. A twoj silnik za duzo paliwa dostawal. Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sniiKe
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Drawski Młyn [wlkp]

PostWysłany: Pon 15:03, 22 Cze 2009    Temat postu:

hehe zrobił mi go w 30 minut xD. Na początku dysze przeczyścił (ja je też czyściłem wraz z gaźnikiem). Potem dokręcił lekko śrube od obrotów. Ściągnął kape (właściwie na kapie, jak się to ściągnie to jest iskrownik - taka mała blaszka na kapie). I zaczął kobinować, nowy przewodzik dał do kondensatora, coś tam porobił (tam gdzie iskra ). Odkręciłem kowadełko i młoteczek pogrzebał przy platynkach i jeździ xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pon 16:44, 22 Cze 2009    Temat postu:

To sie mu chwali. Pozdro i zamykam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin