Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bloodbro
Początkujący
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: Śro 13:10, 09 Lip 2008 Temat postu: Mustang 50 nie chce palić |
|
|
To mój pierwszy post, więc witam.
Problem mam taki:
Dziś wyciągnąłem moja 50 mustang i odpaliłem wszystko było ok, przejechałem się kawałek, motór zgasł, myślę co jest do cholery, kopie, nie mogę odpalić (odpalała z kopa), przyszedł kumpel, mówie mu co się stało i on, że silnik zalałem, ok.
Odkręciliśmy świece, pokopałem parę razy żeby paliwo wyleciało, zakręciliśmy inna, ale dalej nie odpala z kopa, na pych czasami zadziała i jeździ, ale jak się zatrzyma to gaśnie, albo jak się próbuje na pych to rozpędzam się, puszczam sprzęgło daje gazu, i zaczyna g niby brać, ale tak na sekundę i gaśnie. Możecie mi pomóc?, nie znam się na motórach za bardzo.
Dodam jeszcze, że jak wyciągnę świecę to jest mokra, włożę nową i to samo.
pozdrawiam Bloodbro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Śro 13:53, 09 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Zobacz czy kabel z cewki butelkowej Ci się nie zsunął , a może nie dostaje paliwa ?
To że świeca jest mokra nie znaczy że dostaje dostateczną ilość paliwa żeby wejść na obroty , pokombinuj z gaźnikiem [ jeęli nie wiesz jak wejdź do tutoriali ]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Śro 14:11, 09 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Mi to wygląda na problemy z iskrą zobacz czy w ogóle jest iskra i czy nie ma przebicia na świecy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 15:12, 09 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Jak dzialala i przestala to raczej wina iskry, przeleciec wszystkie kabelki od cewki, wyczyscic cewke i sprobowac jeszcze raz.
P.S. Nadpalone styki przerywacza czesta usterka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Śro 15:13, 09 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Może też wina kondensatora że nie chce palić i przerywa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bloodbro
Początkujący
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: Śro 16:19, 09 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Wyczyściłem teraz świecę, zapalił, obroty były wysokie, wyciągnąłem go na pole, zapalił od kopa, pochodził chwilę, obroty zmalały do normalnych. Pojeździłem 5 min wszystko ok, postawiłem go, ostygł trochę, i teraz nie odpalił, kombinowałem ze świecami, bo mam kilka, nic, przyjechał kumpel simsonem, wsadziłem do simsona świece, tak jest bardzo duża iskra. Próbowałem coś w swoim zrobić, ale nic, odpadła mi fajka :/ jak myślicie, to wina fajki? kabla od cewki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel93
Wymiatacz
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Myszkowa
|
Wysłany: Śro 16:53, 09 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
jasne. Wszystko mozliwe. Mogla ci też pójść cewka butelkowa i niewytwarza dobrej iskry albo czasami iskra zanika. Przeczyść też drobnym papierem ściernym styki przerywacza i spróbuj ustawić przerwe na przerywaczu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 19:45, 09 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Ewidentnie cos z zaplonem. Jak nie ma przebicia a wszystko jest w porzadku, to moze rzeczywiscie cewka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Śro 20:03, 09 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Może po prostu kabel od cewki za słabo jest wkręcony w fajke ?
Zobacz na innym przewodzie i bez fajki ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bloodbro
Początkujący
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: Śro 20:16, 09 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Wymieniłem ten kabel, i iskra taka jak w simku, ale moto dalej nie pali co jest? gdzie jest ten przerywacz? Nie wiem gdzie jest co w moto wogóle jeśli chodzi o takie rzeczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 20:21, 09 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Cheh chcialem zrobic artykul o ogolnej pracy silnika i spisie elementow, nie myslalem ze sie przyda, ale jednak Przerywacz jest pod prawym deklem, takim maly na trzy srubki. Sa to te dwa elementy zamonowane na iskroniku, to cos gdzie widac cewki. Latwo poznac bo elementy te sie lacza i rozlaczja w momencie kiedy kopiesz w kopnik, pozatym idzie do nich najwiecej kabli.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bloodbro
Początkujący
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: Śro 20:30, 09 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
A w instrukcji to gdzieś będzie? Tylko ze mam ta od skutera
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bloodbro dnia Śro 21:05, 09 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Czw 8:28, 10 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Tak będzie np tu masz oznaczone to cyfrą 7 ..
[link widoczny dla zalogowanych]
A tu oznaczone cyfrą 3 i 7 .
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Czw 10:39, 10 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Ale jak iskra jest a zaplon sie nie przestawil to przerywacz nic nie zmieni, ale i tak warto w niego zerkna, przeczyscic styki, ustawic przerwe Moze paliwo nie dochodzi, dysze zatkane, kranik zapchany. Albo cos z silnikiem, za duzo oleju i sie zatarl
Pozdrawiam
P.S. Do matórzysty, gratulacje za awans na moda
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pks100 dnia Czw 10:40, 10 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bloodbro
Początkujący
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: Czw 12:22, 10 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
ale olej wlałem 1:50, paliwo idzie w wężyku
a pozatym, nie ma bata żeby się zatarł jeżeli chodził, wszystko było ok i jak go zgasiłem postał i nie chodził
jak myślicie, wyczyszczenie gaźnika pomoże? jest jakiś tut na to?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bloodbro dnia Czw 12:31, 10 Lip 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|