moc!!!!!!! jak ją odnaleźć
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
herbal
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:42, 07 Cze 2009    Temat postu: moc!!!!!!! jak ją odnaleźć

Witam,
pewnie ten temat był już poruszany niejednokrotnie, ale ja jakoś nie znalazłem na niego wyczerpującej odpowiedzi. Może ktoś napisze mi gdzie zacząć szukać mocy, żeby nie rozpoławiać znów silnika.

Otóż ostatnio przeprowadziłem prawie generalny remoncik silniczka jawki. wszystkie łożyska, simeringi itd. Ładnie wszystko poskładałem, zalałem paliwem i zapalił w zasadzie od pierwszego kopa. Mam nowy gaźnik, nowy cylinder. Niestety nie jestem pewien, czy pierścienie są nowe, bo tłok na pewno nie. W każdym badź razie założyłem takie jakie były (bo poprzedni właściciel miał je rzekomo wymienić więc dałem temu wiarę.
zapala ładnie, praktycznie od pierwszego kopa. ma jednak problem z mocą, która jej gdzieś uciekła. Próbowałem już regulacją gaźnika, zapłonu i nic. jak mocy nie ma tak nie ma. na luzie gazuje całkiej dobrze, choć czasami ciężko wchodzi na obroty, na jedynce jakoś mnie ciąŋnie, ale jestem w stanie utrzymać moto nogami, na dwójce jak z górki to idzie, no a na trójce w zasadzie nie.......
Gdzie szukać, od czego zacząć, być może wymieć pierścionki?????
Czy ktoś jest w stanie mi pomoć???? bo ja już nie mam siły!!!!!!!!! ta jawa powoduje to, że mieszkam ostatnio w garażu ................


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cinex94
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 20:02, 07 Cze 2009    Temat postu:

A kompresja Ci nie ucieka???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
herbal
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:05, 07 Cze 2009    Temat postu:

tego za bardzo nie wiem, to znaczy nie wiem jak to dokladnie sprawdzić. jak wykręcę święcę i kopnę, do czuć że idzie powietrze, więc tak jakby jakaś tam kompresja była

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 20:26, 07 Cze 2009    Temat postu:

jak zakładałeś cylinder to nie sprawdzałeś czy pierścienie są dobre?? najlepiej to sprawdzić wkładając pierścień w tuleje cylindra i sprawdzić ile ma przerwy. ale ja bym nie stawiał na kompresje tylko na mieszanke paliwowo-powietrzna lub opóźniny zapłon

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
herbal
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:37, 07 Cze 2009    Temat postu:

[quote="plusminus"]jak zakładałeś cylinder to nie sprawdzałeś czy pierścienie są dobre??


no nie sprawdzałem w ten sposób i to może był mój błąd..... z zapłonem już kombinowałem na wszystkie strony, iglice i poziom paliwa też ustawiałem na wszystkie sposoby i nicccccc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
galakty
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 5:23, 08 Cze 2009    Temat postu:

Heh to szykuj to sie kolejnego remontu Smile Kup nowy tloczek i pierscionki i wtedy sie odezwij Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
herbal
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:35, 08 Cze 2009    Temat postu:

No hej. właśnie zmieniłem tłok i pierścionki. widać zdecydowaną poprawę bo mogę już jechać na trójce. Czuć że ma więcej mocy, ale nadal nie jest jakiś zrywny. Zauważyłem także że nadal wolno wchodzi na obroty, po zmianie biegów potrzebuje chwili żeby się rozpędzić. Pali od pierwszego kopa, czy to może być coś z zapłonem????
I jeszcze jedno: kiedy ustawiałem zapłon i poruszałem całym iskrownikiem nie zauważyłem żeby jakoś wyraźnie zmieniała się przerwa na platynkach. Może przerywacz do wymiany?????

Proszę o porady.......


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cinex94
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 19:44, 08 Cze 2009    Temat postu:

Pierścienie najpierw trzeba dotrzeć dlatego masz muła, tak jest zawsze na początku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pon 19:44, 08 Cze 2009    Temat postu:

tak masz opóźniny zapłon

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
herbal
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 7:08, 09 Cze 2009    Temat postu:

a co zrobic kiedy cały iskrownik jest juz ustawiony w prawo maksymalnie i dalej nie chce.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Wto 11:54, 09 Cze 2009    Temat postu:

odkręć magneto, zdejmij z czopu i sprawdź czy ci klin nie nacią drugiego miejsca na magnecie lub czy krzywka nie zeszła z klinka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 14:05, 09 Cze 2009    Temat postu:

Tat sytuacja nie moze wystapic, uszczelnij jeszcze dobrze ten cylinder i pamietaj, ze jest na dotarciu... Pewnie jego stan tez nie jest idealny i nadaje sie do szlifu... Jezeli iskrownik masz maks w prawo krec go w lewo, przeciez wszyscy Ci mowia, ze masz zaplon za pozno... Warto sprawdzic czy magneto sie nie obkreca. Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
herbal
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:07, 10 Cze 2009    Temat postu:

sorki pomyliłem sie, iskrownik przesuniety jest juz maksymalnie w lewo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 20:25, 10 Cze 2009    Temat postu:

No to masz cos nie tak z magnetem, krzywka lub klinem na wale. Czeka Cie rozbieranie Wink Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
herbal
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:16, 11 Cze 2009    Temat postu:

Czy krzywka powinna sztywno siedzieć na tym kliniku na magnecie???? Bo jak tam włożę krzywkę do delikatnie mogę ją obracać na boki...... Czy można źle włożyć iskrownik, czy wejdzie on tylko w jednej pozycji?????

Tak na marginesie, to tak krzywka ma jakiś dziwny kształt. zdaje mi się że jest trochę zjechana, ale nie mam z czym porównać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin