Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Czw 15:46, 05 Kwi 2007 Temat postu: Mam problem z pierścieniami |
|
|
Witam. Niedawno kupiłem pierścionki do mojej jawki bo pomyślałem że trzeba wymienić te stare (oryginalne). Ściągnąłem cylinder i stare pierścienie założyłem nowe i zacząłem zakładać cylinder ale zaniepokoiło mnie to że cylinder tak ciężko nachodzi na tłoka a jak go już wsadziłem to tłok wo gule nie działał był zaklinowany okazało sie że nowe pierścionki są za duże. Czy ktoś miał już taki problem że nowe pierścienie są za duże???
Mi się wydaje że producent części do jawek robi felerne części.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 15:49, 05 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
a moze poprostu zle zalozyles ?
a moze poprostu zle kupiles ?
a moze ......
przemysl wszystko pokolei jak robiles i co robiles
moze zamowiles do wiekszego cylindra
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Czw 16:01, 05 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
-założyłem dobrze sprawdzałem kilka razy a poza tym nie pierwszy raz zmieniałem pierścienie
-kupowałem do cylindra 50ccm bo taki mam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sir_headly
Wymiatacz
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
|
Wysłany: Czw 17:59, 05 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
A jesteś pewien ze kupiłeś nominalne pierścienie? Może prosiłeś o nominalne a dali ci większe...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
oloslawusus123
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: Czw 18:41, 05 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Bardzo możliwe to co sir_headly mówi, a jak cos to moze spróbuj je troche pilnikiem spiłować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sakul
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany: Czw 18:48, 05 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
NIC nie piłuj. Pierścienie są dobre tylko w tym rowku masz zapewne sporo nagaru. Ja dzisiaj zakładałem silnik miałem tak samo. Weź wyczyść te rowki czymś i wtedy załóż te pierścienie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bąbel021
Wymiatacz
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: świetokrzyskie
|
Wysłany: Czw 19:04, 05 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
jesli nie pomoze wyczyszcznie nagaru to idz z cylindrem i z tlokiem do sklepu i niech Ci dopasuja pierscienie
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Pią 8:26, 06 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Jestem pewien że kupiłem dobre pierścieni. A rowki na tłoku wyczyściłem. Poprostu sa za duże ale ja je spiłuje i będą dobre
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
capitan2
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)
|
Wysłany: Pią 10:05, 06 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
bierz pod uwagę to że pierścienie są bardzo delikatne i mogą nie wytrzymac tych wszystkich zabiegów, radze kupic nowe bo cena pierścieni nie jest wygórowana bąbel021 mówi dobrze musisz iśc i dopasowac na miejscu bo inaczej będziesz tylko tracił kasę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Pią 13:04, 06 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
wiem że pierścienie są delikatne ale spiłowanie powinny wytrzymać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sakul
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany: Pią 13:32, 06 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Wiesz lepiej dać 2 złote, niż szlifować. Bo się jeszcze okaże, że powinny ale nie wytrzymały i masz cały cylinder do wymiany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Pią 13:51, 06 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
wytrzymają pytałem znajomego mechanika i mówił że wytrzymają bez problemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bąbel021
Wymiatacz
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: świetokrzyskie
|
Wysłany: Pią 13:58, 06 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
a nie lepiej isc do sklepu z cylindrem i tlokiem wydac te 3-4 zl na pierscienie i miec spokoj i idealnie dopasowane? moim zdaniem duzo lepiej
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sakul
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany: Pią 18:27, 06 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Moim skromnym zdaniem też lepiej zapłacić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Pią 20:36, 06 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Chłopaki, no nie róbcie z siebie takich dup!
Minimum umiejętności potrzeba, aby zrobić pierścionki z 1/2 szlifu na nominał
Jedyna przestroga, to uwaga na pilnik, aby się nie pokaleczyć.
No i pamietajcie o dorobieniu w taki sposób, aby spasowały się z zamkami na tłoku...
Taki zabieg nie ma nic do osłabiania/wytrzymałości pierścieni - oczywiście, jeśli zrobicie to umiejętnie..
Cytat: | " Bo się jeszcze okaże, że powinny ale nie wytrzymały i masz cały cylinder do wymiany. |
Hehe, to już naprawdę w warunkach ekstramalnych.
Jeśli już, to najwyżej będzie wymagać szlifu.
KONIEC OFFTOP`U.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|