Mam problem z pierścieniami

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Czw 15:46, 05 Kwi 2007    Temat postu: Mam problem z pierścieniami

Witam. Niedawno kupiłem pierścionki do mojej jawki bo pomyślałem że trzeba wymienić te stare (oryginalne). Ściągnąłem cylinder i stare pierścienie założyłem nowe i zacząłem zakładać cylinder ale zaniepokoiło mnie to że cylinder tak ciężko nachodzi na tłoka a jak go już wsadziłem to tłok wo gule nie działał był zaklinowany okazało sie że nowe pierścionki są za duże. Czy ktoś miał już taki problem że nowe pierścienie są za duże???
Mi się wydaje że producent części do jawek robi felerne części.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 15:49, 05 Kwi 2007    Temat postu:

a moze poprostu zle zalozyles ?
a moze poprostu zle kupiles ?
a moze ......

przemysl wszystko pokolei jak robiles i co robiles Wink
moze zamowiles do wiekszego cylindra Wink
Powrót do góry
Piotrek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Czw 16:01, 05 Kwi 2007    Temat postu:

-założyłem dobrze sprawdzałem kilka razy a poza tym nie pierwszy raz zmieniałem pierścienie
-kupowałem do cylindra 50ccm bo taki mam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Czw 17:59, 05 Kwi 2007    Temat postu:

A jesteś pewien ze kupiłeś nominalne pierścienie? Może prosiłeś o nominalne a dali ci większe...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oloslawusus123
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Czw 18:41, 05 Kwi 2007    Temat postu:

Bardzo możliwe to co sir_headly mówi, a jak cos to moze spróbuj je troche pilnikiem spiłować

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sakul
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pruszcz Gdański

PostWysłany: Czw 18:48, 05 Kwi 2007    Temat postu:

NIC nie piłuj. Pierścienie są dobre tylko w tym rowku masz zapewne sporo nagaru. Ja dzisiaj zakładałem silnik miałem tak samo. Weź wyczyść te rowki czymś i wtedy załóż te pierścienie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bąbel021
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świetokrzyskie

PostWysłany: Czw 19:04, 05 Kwi 2007    Temat postu:

jesli nie pomoze wyczyszcznie nagaru to idz z cylindrem i z tlokiem do sklepu i niech Ci dopasuja pierscienie
pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Pią 8:26, 06 Kwi 2007    Temat postu:

Jestem pewien że kupiłem dobre pierścieni. A rowki na tłoku wyczyściłem. Poprostu sa za duże ale ja je spiłuje i będą dobre

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
capitan2
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)

PostWysłany: Pią 10:05, 06 Kwi 2007    Temat postu:

bierz pod uwagę to że pierścienie są bardzo delikatne i mogą nie wytrzymac tych wszystkich zabiegów, radze kupic nowe bo cena pierścieni nie jest wygórowana bąbel021 mówi dobrze musisz iśc i dopasowac na miejscu bo inaczej będziesz tylko tracił kasę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Pią 13:04, 06 Kwi 2007    Temat postu:

wiem że pierścienie są delikatne ale spiłowanie powinny wytrzymać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sakul
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pruszcz Gdański

PostWysłany: Pią 13:32, 06 Kwi 2007    Temat postu:

Wiesz lepiej dać 2 złote, niż szlifować. Bo się jeszcze okaże, że powinny ale nie wytrzymały i masz cały cylinder do wymiany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Pią 13:51, 06 Kwi 2007    Temat postu:

wytrzymają pytałem znajomego mechanika i mówił że wytrzymają bez problemu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bąbel021
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świetokrzyskie

PostWysłany: Pią 13:58, 06 Kwi 2007    Temat postu:

a nie lepiej isc do sklepu z cylindrem i tlokiem wydac te 3-4 zl na pierscienie i miec spokoj i idealnie dopasowane? moim zdaniem duzo lepiej
pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sakul
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pruszcz Gdański

PostWysłany: Pią 18:27, 06 Kwi 2007    Temat postu:

Moim skromnym zdaniem też lepiej zapłacić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Pią 20:36, 06 Kwi 2007    Temat postu:

Chłopaki, no nie róbcie z siebie takich dup! Rolling Eyes
Minimum umiejętności potrzeba, aby zrobić pierścionki z 1/2 szlifu na nominał Exclamation
Jedyna przestroga, to uwaga na pilnik, aby się nie pokaleczyć. Razz Twisted Evil
No i pamietajcie o dorobieniu w taki sposób, aby spasowały się z zamkami na tłoku...
Taki zabieg nie ma nic do osłabiania/wytrzymałości pierścieni - oczywiście, jeśli zrobicie to umiejętnie.. Wink

Cytat:
" Bo się jeszcze okaże, że powinny ale nie wytrzymały i masz cały cylinder do wymiany.


Hehe, to już naprawdę w warunkach ekstramalnych.
Jeśli już, to najwyżej będzie wymagać szlifu.
KONIEC OFFTOP`U.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin