Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nudziarz
Częsty bywalec

Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 15:50, 31 Maj 2009 Temat postu: Mało mocy na 3 biegu (Jawa) |
|
|
Witam
Za niedługo kupuje jawke 20p (kaczka). Miałem już jazdę próbną i zauważyłem że gdy wrzuce 3 bieg to zajmuje mo troche czasu zanim nabierze mocy, przez około 6- 8 sekund czuć wyraźny brak mocy potem już jedzie normalnie. W ogóle jakoś ta jawka "muli" na 1 jest troche lepiej, 2 to tak średnio ale nie ta tragiczne. W mojej okolicy jest mało jawek, ale i tak wszyscy narzekają, że w ich jawach jest niedostatek mocy. Pytałem sie innych mówią żę trzeba będzie zmienić pierścienie, wyczyścić tłok, cylinder i gaźnik. Na ile to jest prawda ?? Co innego może być przyczyną ??
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
galakty
Wymiatacz

Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 16:11, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Jesli cylinder jest porysowany to maja racje, potem zmudne docieranie.
Raczej na 100 % jest to przyczyna bo nawet zablokowana jawka ma moc i normalnie przyspiesza, u mnie np na 3 biegu od razu ma reakcje na gaz, czemu? Czeskie czesci i zadnych napraw w silniku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
patryk18
Wymiatacz

Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:43, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
bedziesz musiał jej zrobic porządny remąt albo narazie tylko wymienic tłok i pierscienie i zrobic 1 szlif
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
RaceKing1
Częsty bywalec

Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mirsk/Gryfów Śląski
|
Wysłany: Pon 8:02, 01 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ja u siebie po prostu tylko ją odblokwałem...Powkładałem orginalne czeskie części,bez żadnego "tuningu" i śmigała ładnie,ale na razie jest u mechanika
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Vince
Częsty bywalec

Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bro.
|
Wysłany: Pon 14:49, 01 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ja miałem tak samo ze jak wrzucałem 3 to zero mocy po czasie dopiero i wymieniłem TŁOK i PIERŚCIENIE wszystko potem było cudnie:))
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
galakty
Wymiatacz

Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 14:58, 01 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Najlepiej daj jeszcze do szlifu bedziesz mial z glowy.
PS. Moja jawka jest zajebiscie mocna jak na taki silniczek tylko problem mam bo nie wiem na jakich czesciahc chodzi Gdy ja kupilem dwa lata temu koles mowil ze nie chodzi, i opchnal mi ja za 50 zeta Zadzwonilem po wujka mechanika(ten to sie zna!) pogrzebal pol godzinki i chodzi. Nic nie rozbieralem, jedynie przeczyszczenie gaznika i takie pierdoly. I skrocilem kolanko do 5cm w tlumik(bylo 25).
Ale nie slychac pierscieni wiec sadze ze czesci sa czeskie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piotrek1818
Wymiatacz

Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)
|
Wysłany: Wto 16:22, 02 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ja mam ten sam problem. Powoli wkręca się na obroty. Jest o tyle gorzej, że jak powiedziałem... starszemu to on na to, że "wykręcanie cylindra to trudna sprawa. zmiana pierścieni czy tam tłoku tak samo". I co ja mam z tym zrobić? Nawet odblokować przez niego silnika nie moge
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
aleks172
Częsty bywalec

Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 5:58, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Nie tak trudna ja to zrobiłem w 5min XD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 13:09, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Powiem tak zrobic to kazdy glupi umie co ma srubokret... Tak naprawde potrzeba do tego wielu godzin praktyki i przedewszystkim odpowiednich i dobrych gatunkowo narzedzi. Wszyscy jawki traktuja tak jak traktuja gowno umiejac i tak jezdza, jak jezdza... Do mechanika jest jeszcze gorzej, bo traktuje sprzet conamniej kiepsko... Co do problemu poprostu juz mu brak kompersji i nie ma sie czym przejmowac puki jezdzi. Formula 1 to nie jest. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|