Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Mało mocy na 3 biegu (Jawa)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nudziarz
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:50, 31 Maj 2009    Temat postu: Mało mocy na 3 biegu (Jawa)

Witam

Za niedługo kupuje jawke 20p (kaczka). Miałem już jazdę próbną i zauważyłem że gdy wrzuce 3 bieg to zajmuje mo troche czasu zanim nabierze mocy, przez około 6- 8 sekund czuć wyraźny brak mocy potem już jedzie normalnie. W ogóle jakoś ta jawka "muli" na 1 jest troche lepiej, 2 to tak średnio ale nie ta tragiczne. W mojej okolicy jest mało jawek, ale i tak wszyscy narzekają, że w ich jawach jest niedostatek mocy. Pytałem sie innych mówią żę trzeba będzie zmienić pierścienie, wyczyścić tłok, cylinder i gaźnik. Na ile to jest prawda ?? Co innego może być przyczyną ??

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
galakty
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:11, 31 Maj 2009    Temat postu:

Jesli cylinder jest porysowany to maja racje, potem zmudne docieranie.
Raczej na 100 % jest to przyczyna bo nawet zablokowana jawka ma moc i normalnie przyspiesza, u mnie np na 3 biegu od razu ma reakcje na gaz, czemu? Czeskie czesci i zadnych napraw w silniku Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk18
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:43, 31 Maj 2009    Temat postu:

bedziesz musiał jej zrobic porządny remąt albo narazie tylko wymienic tłok i pierscienie i zrobic 1 szlif

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RaceKing1
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mirsk/Gryfów Śląski

PostWysłany: Pon 8:02, 01 Cze 2009    Temat postu:

Ja u siebie po prostu tylko ją odblokwałem...Powkładałem orginalne czeskie części,bez żadnego "tuningu" i śmigała ładnie,ale na razie jest u mechanika Sad
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vince
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bro.

PostWysłany: Pon 14:49, 01 Cze 2009    Temat postu:

Ja miałem tak samo ze jak wrzucałem 3 to zero mocy po czasie dopiero i wymieniłem TŁOK i PIERŚCIENIE wszystko potem było cudnie:))

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
galakty
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:58, 01 Cze 2009    Temat postu:

Najlepiej daj jeszcze do szlifu bedziesz mial z glowy.

PS. Moja jawka jest zajebiscie mocna jak na taki silniczek tylko problem mam bo nie wiem na jakich czesciahc chodzi Smile Gdy ja kupilem dwa lata temu koles mowil ze nie chodzi, i opchnal mi ja za 50 zeta Smile Zadzwonilem po wujka mechanika(ten to sie zna!) pogrzebal pol godzinki i chodzi. Nic nie rozbieralem, jedynie przeczyszczenie gaznika i takie pierdoly. I skrocilem kolanko do 5cm w tlumik(bylo 25).
Ale nie slychac pierscieni wiec sadze ze czesci sa czeskie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek1818
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)

PostWysłany: Wto 16:22, 02 Cze 2009    Temat postu:

Ja mam ten sam problem. Powoli wkręca się na obroty. Jest o tyle gorzej, że jak powiedziałem... starszemu to on na to, że "wykręcanie cylindra to trudna sprawa. zmiana pierścieni czy tam tłoku tak samo". I co ja mam z tym zrobić? Sad Nawet odblokować przez niego silnika nie moge

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
aleks172
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 5:58, 05 Cze 2009    Temat postu:

Nie tak trudna ja to zrobiłem w 5min XD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 13:09, 05 Cze 2009    Temat postu:

Powiem tak zrobic to kazdy glupi umie co ma srubokret... Tak naprawde potrzeba do tego wielu godzin praktyki i przedewszystkim odpowiednich i dobrych gatunkowo narzedzi. Wszyscy jawki traktuja tak jak traktuja gowno umiejac i tak jezdza, jak jezdza... Do mechanika jest jeszcze gorzej, bo traktuje sprzet conamniej kiepsko... Co do problemu poprostu juz mu brak kompersji i nie ma sie czym przejmowac puki jezdzi. Formula 1 to nie jest. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin