Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Mało mocy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skiros
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 23:09, 10 Lis 2012    Temat postu: Mało mocy

Witam was mam problem otóż jak mam założony filtr powietrza ogar nie ma mocy znaczy jedzie ale nie ma "kopa" jak go zdejmę to chodzi jak F1 jak to naprawić? Filtr jest oryginalny nie stożkowy :>


Synu..... zacznij do cholery od opcji szukaj. Było od cholery takich tematów, pamiętam nawet, że był taki z taką samą przypadłością u Ciebie. NASTĘPNYM RAZEM UŻYJ OPCJI SZUKAJ! DZISIAJ DOSTAJESZ PREZENT NIESPODZIANKĘ Z ZACIEKAWIENIEM OTWIERASZ PACZKĘ A TAM WARN!!!/ kochający forumowiczów i wasz ulubiony mod przemo Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mietek98dh
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 0:23, 11 Lis 2012    Temat postu:

Kup stożkowy ja zapłaciłem 25zł w sklepie motoryzacyjnymi i jest ok na allegro są chyba nawet tańsze, a co do twojego filtra to może jest zapchany ? sprawdzałeś ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Nie 1:06, 11 Lis 2012    Temat postu:

A więc zacznij od regulacji gaźnika. Zapewne masz go źle ustawionego, poprzez co jest zły stosunek paliwa do powietrza. Ponadto jeździj na oryginalnym filtrze. Zadam Ci jeszcze takie pytanie. Filtr masz czysty? Jeśli nie to go wyczyść, wymień. Wyczyść od razu gaźnik. Prawdopodobnie silnik dostaje za mało powietrza, tak więc gaźnik do ustawienia.


Kolego mietek, ja na twoim miejscu wywalił bym do śmietnika ten twój filtr... filtry stożkowe za tą kwotę są gówno warte. Zakładasz normalny filtr, wyreguluj gaźnik i silnik staje się demonem Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
skiros
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 10:18, 11 Lis 2012    Temat postu:

Czyli tak mam dać iglicę na niższy rowek? Bo filtr mam nowy..

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez skiros dnia Nie 10:20, 11 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 11:09, 11 Lis 2012    Temat postu:

Nie, iglica odpowiada za zakres obrotów średni i średnio wysoki, a Ty musisz wyregulować gaźnik w całym zakresie obrotów czyli dobre czyszczenie i regulacja zaworka nad pływakiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
skiros
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 15:17, 12 Lis 2012    Temat postu:

Iglica odpowiada za zakres obrotów? może trochę ale wyczytałem też że ustawia się tam mieszankę paliwa z powietrzem tylko że nic to nie dało a na każdym ząbku miałem.A w komorze pływakowej mam odgiąć blaszkę w dół czy w górę?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez skiros dnia Pon 15:20, 12 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pon 20:11, 12 Lis 2012    Temat postu:

iglica odpowiada za skład mieszanki paliwowo powietrznej w zakresie średnich i średnio wysokich obrotów, tam się reguluje na podstawie koloru świecy i reakcji na gaz w tych obrotach i tylko tyle, jak trzeba przeregulować cały gaźnik to w przypadku Jikov'a trzeba giąć blaszkę i nie pytaj w którą stronę tylko wejdź do tutoriali i tam wszystko jest opisane, poziom ma być właściwy a nie na oko wiecej czy mniej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
skiros
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 21:02, 15 Lis 2012    Temat postu:

Problem został rozwiązany wstyd się przyznać ale była dana za duża dysza paliwa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Czw 22:29, 15 Lis 2012    Temat postu:

raczej nie, po prostu gaźnik nie został przeregulowany pod tą dyszę, konkretna dysza też ma znaczenie dla konkretnych obrotów, rozpylacz za to juz mniej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin