Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Male pytanko
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
aleks172
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:30, 28 Maj 2009    Temat postu: Male pytanko

Czy jak niedawno wymieniłem stworzeń iskrownik i pierśćienie musze go dotrzeć? Bo jak go rozgrzeje to muli i przerywa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gacek017
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Andrychów

PostWysłany: Czw 19:34, 28 Maj 2009    Temat postu:

Ustaw zapłon i gaźnik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Czw 19:50, 28 Maj 2009    Temat postu:

jeśli wymieniłeś pierścienie to musisz go docierać bo inaczej będzie kiszka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
aleks172
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:01, 28 Maj 2009    Temat postu:

A jak sie dociera?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Czw 20:05, 28 Maj 2009    Temat postu:

To by było tak.
1Robisz bogatszą mieszankę paliwa z olejem(więcej oleju do benzyny)
2.Wolno jeździj i nietrzymaj silnika na wysokich obrotach.
3.Pilnuj oby silnik się za mocno nieprzegrzal-a jak już się to stanie to zgaś i poczekaj z jakieś 15-20 min aż ostygnie.
Pozdrawiam Smile


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
aleks172
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:13, 28 Maj 2009    Temat postu:

Very Happy dzieki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Pią 12:51, 29 Maj 2009    Temat postu:

jak pomoglem to wiesz co zrobić!(żart) niejstem tu dla pochwał czy innych odznaczeń jestem po to żeby pomagać pzdr Very Happy

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 17:22, 29 Maj 2009    Temat postu:

Ogarzysta200 napisał:
To by było tak.
1Robisz bogatszą mieszankę paliwa z olejem(więcej oleju do benzyny)
2.Wolno jeździj i nietrzymaj silnika na wysokich obrotach.
3.Pilnuj oby silnik się za mocno nieprzegrzal-a jak już się to stanie to zgaś i poczekaj z jakieś 15-20 min aż ostygnie.
Pozdrawiam Smile


A gowno prawda!
1. Bogata mieszanka moze byc w benzyne, ale nie w olej.
2. MEtoda ta jest bledem, kazdy dwusuw docierany w ten sposob bedzie poprostu zamulal...
3. OK.

Nie oznacza to jednak, ze dajesz mu w pi*** przez caly czas. Jezeli wymieniles tylko tyle docieranie potrwa 150km, przy czym porysujesz cylinder... Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojtek983265
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pią 21:26, 29 Maj 2009    Temat postu:

Pks sądzisz ze powinno sie jezdzic przez jakis czas po 50km a raz np po 40 ? czy chodzi i o to zeby jezdzic unikac zbyrniego nagrzewania i męki dla silnika ? hm mógłybs powiedziec iz mam zamair wymienic tłok i pierścienie. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dudzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zamosc

PostWysłany: Pią 22:17, 29 Maj 2009    Temat postu:

Czesc.....
Mam zamiar wymienic tłok z pierscieniami i nie wiem dokladnie ile trzeba zrbic kilometrow zeby dobrze dotrzec.... bo każdy mówi inaczej


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dudzio dnia Pią 22:17, 29 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vince
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bro.

PostWysłany: Sob 5:16, 30 Maj 2009    Temat postu:

Ja docierałem tłok z pierścieniami jakieś 200km i to wystarczy w zupełności.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RaceKing1
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mirsk/Gryfów Śląski

PostWysłany: Sob 13:14, 30 Maj 2009    Temat postu:

Ale przeczytajcie sobie skan orginalnej książki serwisowej Razz
Ja tak zrobiłem,tam wszystko jest dokładnie opisane,ile co i jak Wink
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek1818
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)

PostWysłany: Sob 16:00, 30 Maj 2009    Temat postu:

ja słyszałem, że prawidłowo 1200km potrzeba zeby dotrzeć oO przynajmniej kuzyn mi tak mówił, bo on suzuki ma na dotarciu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tonet
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kobiór

PostWysłany: Sob 19:28, 30 Maj 2009    Temat postu:

Tyle to sie skutery dociera...Lub wieksze motory jawce tyle nie trzeba

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2616
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 9:28, 31 Maj 2009    Temat postu:

RaceKing1 napisał:
Ale przeczytajcie sobie skan orginalnej książki serwisowej Razz
Ja tak zrobiłem,tam wszystko jest dokładnie opisane,ile co i jak Wink
Pozdrawiam.


Stary, mam praktyki od szpecow przygotowujacych maszyny do rajdow motocrossowych, oni wiedza o wiele wiecej. Tam codziennie przygotowuja od podstaw z 10 maszyn i wiedza co mowia... Ksiazeczka napisana jest tak, aby kompletny za przeproszeniem lamer nie zatarl silnika...

Cytat:
ja słyszałem, że prawidłowo 1200km potrzeba zeby dotrzeć oO przynajmniej kuzyn mi tak mówił, bo on suzuki ma na dotarciu


To zalezy o wielu czynnikow... Przedewszystkim od jakosci czesci, ilosci wymienianych czesci i ich spasowania, temperatury pracy itd. itp., a nawet od samego procesu docierania. Tez mam Suzuki i go powinno sie na nowym silniku docierac 1600km, co ty na to? Jawke na nowym silniku dociera sie 1000km. Na polskich czesciach z 650km. Czeski kompletny tlok ok. 340 km polski z 200km. Same pierscienie wystarczy 150km i 100km, a nawet zazwyczaj ponizej. O jakosci czesci swiadczy przebieg jaki mozna zrobic motocyklem. Kazdego robi sie tak, aby przejechal te 20 000km, o ile moje Suzuki przejechalo 56 000km bez awarji na jawce 20 000km to rekord i zadko kto tyle dojezdza. Zazwyczaj jak sie kombinuje pierwszy remont to 5 000km, jak sie szanuje to 15 000km a jak sie zna to te 20 000km mozna pyknac. Co do docierania dociera sie ostro. Najwazniejsze jest zawsze dogrzac go do odpowiedniej temperatury na srednich obrotach podaczas jazdy. Nigdy nie robic tego w upalne dni, bez wietrzne. Nie puszczac silnik na aby pracowal na luzie. Nie schodzic na bardzo niskie obroty, to wrecz zabojstwo! Dobrze dociera sie pod wieczor w lato, lub jesienia, nigdy jak pada deszcz czy sa kaluze! Gdy slabnie nalezy od razu stanac i wylaczyc silnik aby odpoczal 15min. Co do przebiegu najwazniejsze jest pierwsze 30km. Robi sie to mniej wiecej tak: silnik jest dogrzany na srednich obrotach, na 50% manetki na ostatnim biegu jedziesz nieprzerwanie tak dlugo, az zacznie zwalniac lub 3min i przerwa 15min(tak dlugo, az bedzie 10km), nastepne 10km z manetka na 75%, ostatni etap z 100%. Tak dotarty silnik ma odpowiednio ulozone pierscienie i zyskuje nawet do 5% mocy, wazne jest go wyczuc, dlatego metoda nie jest popularna... Dalej dociera sie jak chce, czasem tylko trzeba zrobic przebiezke. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin