Kręcił kółeczka na dotarciu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
doman30
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 12:09, 29 Sie 2010    Temat postu: Kręcił kółeczka na dotarciu

Witam. Postanowiłem zrobić tuning mojego Ogara tzn lekko przerobiłem tłok (dochudziłem go i wypolerowałem denko) i złożyłem na nowych pierścieniach ponieważ 1 stary mi pękł to założyłem nowe. No i delikatnie jeździłem na samym początku, potem troszkę szybciej ale ogólnie nie dostawał w dupe i tak przejechałem ok 20-30 km
Przyjechał kuzyn, "daj sie przejechać" no to dałem. Za 20 minut kuzynek wraca uhahany, cały w błocie, Ogar też i sie pytam co on robił a on kręcił pare bączków na trawie i mówił że mocny jak byk... No wkurzyłem sie szczerze mówiąc ale teraz pytam się was. Czy przez to mogło się coś stać z pierścieniami/cylindrem ? On to robił na dość mokrej trawie jakby co.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez doman30 dnia Nie 12:26, 29 Sie 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
edek18
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Nie 12:43, 29 Sie 2010    Temat postu:

a co sie mogło stac nawed dobrze jak wczasie docierania dostanie ras na jakis czas w dupe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Strzelba95
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław

PostWysłany: Nie 13:49, 29 Sie 2010    Temat postu:

chyba ty powinieneś w dupe dostać raz a dobrze....
docieraj go dalej jeśli coś będzie się działo to szlif nowy tłok itp, ja podczas docierania nikomu nie daje jeździć i tobie też tak radzę, na twoim miejscu zrobiłbym szlifa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
doman30
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 13:53, 29 Sie 2010    Temat postu:

Szlif chyba nie będzie konieczny bo zdjąłem celowo głowice i na szczęście gładź jest ładna.
Ja sam podczas docierania od czasu do czasu walę na najwyższe obroty na króciutko ale to tylko po to aby silnik docierał się w całym paśmie obrotów, a w dupe przy tym nie dostaje.
Co się może stać jak np ktoś zaraz po odpaleniu silnika z nowymi pierścieniami, cylindrem od razu zacznie gazować, dawać w dupe itp?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawek 50
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Nie 15:55, 29 Sie 2010    Temat postu:

Jak od razu po złożeniu, to pierścienie może szlak trafić, ale po tych 30km, które zrobiłeś, jak mu się raz na jakiś czas przyciśnie to mu się nic nie stanie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin