Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Koniec z dzwonieniem !!
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JoJo
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dolsk

PostWysłany: Pią 21:57, 31 Sie 2007    Temat postu: Koniec z dzwonieniem !!

Słuchajcie wielu osobą jawak wydaje dziwny dzwięk (dzwoni) moja także tak miała !! No własnie miała bo znalazłem przyczyne !! A mianowicie okazało się że mój cylineder jest po szlifie i z początku pierścienie także były po szlifie ale one potem pękły i ojciec (jak jeszcze nią jeżdził ) to założył nominalne pierścienie i dlatego tak dzwoniła wczoraj kupiłem piersciąki po szlifie i założyłem !! Zero dzwonienia motorek nareszcie zamilkł !! A nawet dostał więcej mocy bo jest lepsza kompresja Smile !! Sprawdzcie może u was takrze to jest przyczyną dzwonienia !!


Jak sprawdzić czy cyliner jest po szlifie a pierście nominalne :

Należy wymątować cylinder i zdjąć pierścień z tłoku a następnie włożyć sam pierścień do cylindra i zobaczyć czy sie zamknie do końca !! Jeżali sie zamknie to ok pierscień jest w pożądku ale jeśli nie zamknie się do końca zosatnie przerwa na zamku to pora go wymienić na pierscionek po szlifie !!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Sob 13:40, 01 Wrz 2007    Temat postu:

Dziwne, pierścionki też się szlifuje? Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 44 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 18:14, 01 Wrz 2007    Temat postu:

Nie ale przecież jak masz wieklszy tłok to potrzebujesz większych pierścieni Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Sob 19:28, 01 Wrz 2007    Temat postu:

JoJo ameryki nie odkryłeś Razz poza tym pierścien nie może sie zamknac na obwodzie w cylindrze Razz ponieważ to jest złe dla silnika musi mieć luz na zamku 0,2mm Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JoJo
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dolsk

PostWysłany: Sob 23:19, 01 Wrz 2007    Temat postu:

Nie pierściąki po szlifie ale do cylindra po szlifie !! Zgada sie powinny mieć minimalną przerwe ale jak u mnie cylinder był po trzecim szlifie a pierścionki miałem nominalne no to dziwne żeby nie dzwoniło teraz kupiłek odpowiedznie i jest cacuś ! Chciałem tylko podzielic sie wiedzą z innymi może ktoś ma ten sam problem ! Pozdro !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucas
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Nie 6:13, 02 Wrz 2007    Temat postu:

Mi się wydaj że poprostu polskie cylindry są do du**

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bąbel021
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świetokrzyskie

PostWysłany: Nie 9:16, 02 Wrz 2007    Temat postu:

cylindry z ALMOTU sa dobre niezle wykonane widac np ze tłok nie jest jakby "chromowany" jak w gorszych firmach ja mam i nie narzekam
no ale dzwoni troche trzeba przyznac


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Nie 10:25, 02 Wrz 2007    Temat postu:

JoJo: ale bez obrazy bo co za debil do cylindra po 3 szlifie i tłoku tez na 3 szlif daje pierścienie na nominał Razz ?? bo chyba tylko ty Laughing przecież to logiczne ze jak garnek ma 3 szlif to i tłok i pierścienie muszą też być na 3 a nie na żaden inny <_<

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JoJo
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dolsk

PostWysłany: Nie 20:30, 02 Wrz 2007    Temat postu:

wiem o tym !! Tylko jak zakładałem pierścienie to nie wiedziałem że cylek jest po szlifie bo mi stary nic nie powiedział i założyłem nominały !! Dopiero teraz gdy polerowałem kanały sące w cylindrze to zauwarzyłem że coś jest nie tak bo jak włożyłem tłok do niego to jakoś zbyt łatwo się ślizgał i gdy zdjełem pierścień z tłoka i włożyłem w cylinder to zauwarzyłem że zamek się nie zamyka do końca była przerwa z jakieś 2 mm !!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Pon 10:27, 03 Wrz 2007    Temat postu:

to jest takie cos jak suwmiarka Razz i mierzy sie tym średnicę cylindra Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucas
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Pon 10:29, 03 Wrz 2007    Temat postu:

JoJo, a zawuażyłeś, że ma mniej mocy? Bo mniejsze pierścnionki napewno komprechę puszczały

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JoJo
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 25 Wrz 2006
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dolsk

PostWysłany: Pon 20:07, 03 Wrz 2007    Temat postu:

Nie bo te pierścienie po szlifie pękły jak jeszcze jawa była mojego brata i potem dopiero on dał ja mi jak skończył 18 i kupił samochód !! Więdz nie miałe z czym porównać tej mocy !! A co do sówmiarki to wiem do czego ona służy ale co mi po niej jak nie wiedziłęm wogóle że ten cylinder jest po szlifie !! A ty "sorber" zachowujesz się jak byś wszystkie rozumy pozjadał Confused !!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Wto 7:14, 04 Wrz 2007    Temat postu:

bo sie znam troche na tym Razz jezeli zmieniałeś pierścienie to było zmierzyć. no cóz za nieuwagę sie płci....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
double-bart
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: tarnowskie góry

PostWysłany: Czw 20:29, 06 Wrz 2007    Temat postu:

pierścienie po szlifie Shocked

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cieply-kc
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 723
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Wto 5:38, 11 Wrz 2007    Temat postu:

sa przecierz rozne rozmiary...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin