Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Kochany niezawodny gaznik?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymonjawa
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tykocin

PostWysłany: Nie 17:33, 06 Maj 2012    Temat postu: Kochany niezawodny gaznik?

witam,

Mam zastanawiajace pytanie, czy jak zapalam jawencje i jade sobie do 2 biegu to elegancko jezdzi, a jak wlacze 3 i dam manetke normalnie to sie pali i nie pali przerywa. Czy to wina gaznika ze ma za malo mieszanki w kopulce gaznika, czy to cos innego?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 18:15, 06 Maj 2012    Temat postu:

O co chodzi z tym zdaniem " dam manetke normalnie to sie pali i nie pali przerywa"
i co to jest kopułka gaźnika ???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymonjawa
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tykocin

PostWysłany: Nie 18:25, 06 Maj 2012    Temat postu:

w sensie ze jak dam gazu na trzecim biegu to ksztusi sie przerywa ja. a kopulka to chodzi mi o te miejsce gdzie paliwo sie gromadzi w gazniku i na tym plywak plywa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 20:01, 06 Maj 2012    Temat postu:

kolego staraj się wysławiać odpowiednio, przeczytaj instrukcję obsługi na początek bo to zawsze się przyda, na pewno to nie jest tak że włączasz trzeci bieg i wtedy się psuje bo oprócz zmiany przełożenia w skrzynie nie zmienia się praktycznie nic. Większe przełożenie skutkuje większym obciążeniem i po prostu bardziej odczuwa się wszelkie przerwania których nie wyczuwasz na niższych biegach. Poczytaj instrukcję, przejrzyj tutoriale, ustaw zapłon dokładnie, sprawdź świecę, wyczyść gaźnik i będziemy się zastanawiać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymonjawa
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tykocin

PostWysłany: Nie 21:30, 06 Maj 2012    Temat postu:

To przenies ten temat do kosza.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szymonjawa dnia Pon 5:48, 07 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 12:58, 07 Maj 2012    Temat postu:

Jeżeli ci się ksztusi to nie koniecznie może być wina np gaźnika zapłonu tak jak kolega moskit napisał jest większe obciążenie i silnik musi się trochę rozbujać. Możesz spróbować pobawić się z zapłonem i wyregulować gaźnik (wszystko masz na forum)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymonjawa
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tykocin

PostWysłany: Pon 17:48, 07 Maj 2012    Temat postu:

Problem rozwiazany trzeba bylo blaszke w gazniku wygiac do dolu i leci jak szalona nie miala odpowiednio paliwa zeby sie rozbujac na wieksze predkosci Smile bylbym zadowolony jak ktos powie co zrobic jak jade po koniec 1 biegu i jawka cala mi jest w wibracjach czy to wina tego ze niemam uciszacza i zlacznika tego pierscienia co laczy tlumik i kolanko?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 18:28, 07 Maj 2012    Temat postu:

Zawsze jakieś wibracje są przy pracy silnika. Ale nie dobrze jest jak do końca manetki dociągasz że silnik na maks obrotach jedzie na jedynce.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymonjawa
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tykocin

PostWysłany: Pon 20:26, 07 Maj 2012    Temat postu:

Ja tak robie bo na 2 biegu mi zgasnie jawka. A wy na 2 biegu ruszacie na pol sprzegle czy bez sprzegla?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Wto 8:38, 08 Maj 2012    Temat postu:

z 2 biegu się nie rusza gamoniu.
od tego masz bieg pierwszy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 8:54, 08 Maj 2012    Temat postu:

Szymonjawa- mam takie pytanie czy ty wiesz do czego służy sprzęgło??
Sprzęgło nie jest przypadkiem zamontowane tak dla ozdoby, za każdym razem gdy zmieniasz/redukujesz biegi musisz wciskać sprzęgło. No i jak mój przedmówca napisał z 2 biegu się nie rusza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymonjawa
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tykocin

PostWysłany: Wto 19:24, 08 Maj 2012    Temat postu:

Za to wy sluchacie brzuchem a nie uchem. Zawsze ruszam z 1 biegu i zawsze uzywam przy zmianie biegu sprzeglo. tylko na 1 biegu musze pojechac do full obrotow zeby po zmianie na 2 bieg jawka nie byla na niskich obrotach bo wtedy sie wolno rozpedza. a pytanie zadalem takie czy wy po zmianie z biegu na 2 jedziecie na wylaczonym sprzegle czy na poczatku troszeczke wciskacie sprzeglo zeby byly wyzsze obroty???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Wto 20:09, 08 Maj 2012    Temat postu:

mateusz1230 napisał:
Szymonjawa- mam takie pytanie czy ty wiesz do czego służy sprzęgło??
Sprzęgło nie jest przypadkiem zamontowane tak dla ozdoby, za każdym razem gdy zmieniasz/redukujesz biegi musisz wciskać sprzęgło. No i jak mój przedmówca napisał z 2 biegu się nie rusza.


Nie do końca jest tak, że redukuje się lub wrzuca wyższe biegi z koniecznością wciskania sprzęgła, ale nie kieruję tych słów to ludzi nie wprawionych w jazdę na moto. Co do pytania Szymona, to nie potrzeba było mi nigdy jechania przez jakiś czas na półsprzęgle na dwójce żeby jakoś jechało. Szkoda kosza i tarcz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Wto 20:35, 08 Maj 2012    Temat postu:

taka zabawa świadczy o zbyt ciężkim przełożeniu lub zbyt małej mocy silnika, przełożenie: zestaw napędowy, za mała zębatka z tyłu, za duża z przodu
brak mocy: zużycie silnika, zła regulacja
ewentualnie jeszcze opory toczenia: blokujące się hamulce, zbyt mocno naciągnięty łańcuch, zużyte łożyska w kołach. Motorower nie powinien mieć problemów z rozpędzaniem się na drugim biegu od prawie jałowych obrotów, może długo ale powinien się rozpędzić. Mocniejsze rozpędzanie to tylko w przypadku dużego bagażu lub pasażera ale niekoniecznie do końca manetki.

plusminus: fakt, nie to grono odbiorców, antyhoppingu i quickshiftera raczej do jawki nie da rady zabudować SmileSmile ale międzygaz przy redukcji w dól wskazany zawsze


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez moskit122 dnia Wto 20:43, 08 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymonjawa
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tykocin

PostWysłany: Wto 21:15, 08 Maj 2012    Temat postu:

Na 2 biegu rozpedzi mi sie tylko jakis czas moze dla mnie osobiscie jest to za dlugo ale ok, ale odkrylem osobiscie cos takiego ze jak mam 2 bieg i niskie obroty bo dopiero co wlaczylem ten bieg i jak minimalnie wcisne sprzeglo to obroty sie zwiekszaja i jawka przyspiesza Very Happy i potem puszczam sprzeglo i obroty sa normalne az sie zwieksza i wlaczam 3 bieg.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin