Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Kilka problemów z silnikiem jawki 50...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lechu3333
Nowy
Nowy



Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:29, 31 Lip 2009    Temat postu: Kilka problemów z silnikiem jawki 50...

Witam!
Jestem nowy na forum i mam nadzieję ze otrzymam nieco pomocy od Was drodzy forumowicze.
Mianowicie postanowilem odrestaurowac calego ogarka. Wyjąłem silnik i rozpocząłem demontaż. Chce wymienic wszystkie simeringi i łożyska ale nie moge sobie poradzic z jednym... W prawej kapie (patrząc od tyłu) jest simierin a pod nim łożysko które w moim przypadku jest kompletnie zuzyte. Chcialem je wyjąc ale nie wiem jak bo nigdzie nie ma dojścia do tego, dodam ze nie posiadam zadnego ściągacza do tego typu rzeczy. Co poradzicie na ten temat?

Kolejnym problemem jest sprzęgło... Zakupiłem nowe tarczki, popychacze wraz z kulką wlozylem w dobrej kolejności i regulowałem. I mam taki problem: Kiedy wyreguluje to na biegu sprzęgło nie ciągnie ale gdy zasze motor to nie moge go od palic ze startera;/ Gdy jednak popuszcze srubkę regulacyjną motorek ciągnie na biegu, ale wtedy moge odpalac z kopa... Myślicie ze to wina zuzytego łozyska w kapie??? A dodam jeszcze ze mam rozwierconą głowice dzieki czemu silnik ma poteżne obroty:) Moze zbyt duża kompresja?

I ostatni problem... MIanowicie kupilem ostatnio 2 tłoki, 1 na 2 pierścienie i jeden na 3 pierścienie^^. Ten tłok z 3 działał dobrze dopóki sie nie zatarł jakimś cudem... A drugi z 2 pierścieniami działa do dzisiaj ( od ponad 1,5 roku). i tu pytanie czy uszkodze silnik takim tłokiem z 2 pierscieniami i czy przez to spada moc silnika???

Za wszelaką pomoc serdecxznie dziękuje:) i pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Black Dog
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siemianowice Śl.

PostWysłany: Pią 16:45, 31 Lip 2009    Temat postu: Re: Kilka problemów z silnikiem jawki 50...

lechu3333 napisał:
Witam!
Jestem nowy na forum i mam nadzieję ze otrzymam nieco pomocy od Was drodzy forumowicze.
Mianowicie postanowilem odrestaurowac calego ogarka. Wyjąłem silnik i rozpocząłem demontaż. Chce wymienic wszystkie simeringi i łożyska ale nie moge sobie poradzic z jednym... W prawej kapie (patrząc od tyłu) jest simierin a pod nim łożysko które w moim przypadku jest kompletnie zuzyte. Chcialem je wyjąc ale nie wiem jak bo nigdzie nie ma dojścia do tego, dodam ze nie posiadam zadnego ściągacza do tego typu rzeczy. Co poradzicie na ten temat?


Spróbuj je wybić przez jakąś rurkę lub profil zamknięty (czyt. kwadratowa rurka)

lechu3333 napisał:
Kolejnym problemem jest sprzęgło... Zakupiłem nowe tarczki, popychacze wraz z kulką wlozylem w dobrej kolejności i regulowałem. I mam taki problem: Kiedy wyreguluje to na biegu sprzęgło nie ciągnie ale gdy zasze motor to nie moge go od palic ze startera;/ Gdy jednak popuszcze srubkę regulacyjną motorek ciągnie na biegu, ale wtedy moge odpalac z kopa... Myślicie ze to wina zuzytego łozyska w kapie??? A dodam jeszcze ze mam rozwierconą głowice dzieki czemu silnik ma poteżne obroty:) Moze zbyt duża kompresja?


Nie raczej nie wchodzi pojęcie za dużej kompresji ale jak będziesz zakładał nowy tłok to radzę 3 pierścieniowy, to nie jest łożysko jak ciągnie sprzęgło wyreguluj je na styk bo ja też tak miałem jak tarcze się jeszcze nie dotarły

lechu3333 napisał:
I ostatni problem... MIanowicie kupilem ostatnio 2 tłoki, 1 na 2 pierścienie i jeden na 3 pierścienie^^. Ten tłok z 3 działał dobrze dopóki sie nie zatarł jakimś cudem... A drugi z 2 pierścieniami działa do dzisiaj ( od ponad 1,5 roku). i tu pytanie czy uszkodze silnik takim tłokiem z 2 pierscieniami i czy przez to spada moc silnika???
Za wszelaką pomoc serdecxznie dziękuje:) i pozdrawiam.


Nie uszkodzisz silnika ale raczej jak masz splanowaną głowice radził bym włożyć tłok z 3 pierścieniami jest bardziej szczelny od tego 2 pierścieniowego


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Black Dog dnia Pią 16:51, 31 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lechu3333
Nowy
Nowy



Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:16, 31 Lip 2009    Temat postu: Re: Kilka problemów z silnikiem jawki 50...

Spróbuj je wybić przez jakąś rurkę lub profil zamknięty (czyt. kwadratowa rurka)

Mógłbys dokladnie opisac jak to zrobic bo dojscie do lozyska jest tylko z jednej strony i cięzko to wybic:/

A co do sprzęgła to mam juz je dosyc dlugo, takze dotarte jest dobrze, korek nie jest zjechany i za Chiny nie wiem jak to zrobic zeby dobrze chodzilo...

dzieki za pomoc:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin