kierownica
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maniek2000
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z polski

PostWysłany: Śro 14:16, 21 Sty 2009    Temat postu:

spróbójcie nią pokręcić i popukać bo mi też ciężko wychodziła

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 15:22, 21 Sty 2009    Temat postu:

Cytat:
Skoro tak mądrze napisałeś to wiedz że nie istnieje takie coś jak rdza , fachowo mówi się korozja jest parę jej rodzajów : Powierzchniowa , wżerowa itd .


Nie wiem czy to ma jakas specjalna roznice. Czy nazwya sie to korozja metalu(nazwa ogolno przyjeta), rdza jako efekt widoczny dla oka czy tez utlenianiem(reakcja chemiczna). Wszytko to jest jedno a to samo. W pozostale rodzaje korozji nigdy sie nie wtajemniczalem. Wiem, ze takowe istnieja i jest ich ok. 10. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
martinus251
Nowy
Nowy



Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 13:22, 23 Sty 2009    Temat postu:

jeju,ale wy macie problemy zróbie tak jak checie wyjąć kierownice z jawki:
Odkręcić tą śrube na środku wykręcić ją troche tak,żeby wyszła z 0,5cm i puknij młotkiem w łeb śruby ona poleci w dół odkręcasz jeszcze troche i znowu pukasz w łeb śruby wtedy taka kosteczka,czy jak to tam nazwać wyleci dołem śrube wyjmujesz i kierownicą ruszasz na boki i ona też ci wyjdzie.

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maniek2000
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z polski

PostWysłany: Pią 13:46, 23 Sty 2009    Temat postu:

Tylko ten klin(kołek) nie musi wypadać. Można go tylko dobrze odkręcić żeby śruba miala luzy. Bo on ma za zadanie rozszerzać się wmiarę dokręcania śruby. A nie każdemu wypadnie więc lepiej go wyciągnąć razem z kierownicą, chociaż jak to on się zakleszczył to wtedy nożesz go zostawić w ramie i potem wybić i wyczyścić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Sob 11:04, 24 Sty 2009    Temat postu:

O wlasnie o to mi chodzilo. Czyli slusznie podejzewalem, iz rozwiazanie te moze byc identyczne do tego stosowanego w slabej klasy rowerach. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin