Jawka słaba na gaźniku simsona.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kawula9
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:17, 10 Gru 2010    Temat postu: Jawka słaba na gaźniku simsona.

Witam!! Dzisiaj założyłem do jawki gaźnik od simsona 16n1-11 .Mam tak zamontowane jak napisane jest w tutorialach.Poprzedni właściciel gaźnika wziął poszerzył dziurkę tam przy wylocie filtra. Mówił mi że to po to żeby simson więcej powietrza dostawał. Jawka odpaliła z kopa , trzymała wolne obroty. Tylko była bardzo słaba .Co może być powodem ?Dodam że nie mam założonego filtra pow. tylko na razie kawałek materiału i opaskę zaciskową.Zalepić tą dziurkę poxipolem do oryginalnych rozmiarów?.Z góry dziękuje .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Pią 15:48, 10 Gru 2010    Temat postu:

nic nie zaślepiaj , ściąg na chwilę ten materiał i zobaczysz czy coś sie zmieni bo może materiał za mało powietrza przepuszcza
a jak to nie wypali to zwiększ dawkę paliwa i w tedy pogadamy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawkowicz223
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GLIWICE

PostWysłany: Pią 16:01, 10 Gru 2010    Temat postu:

słaba bo nie orginalny,czechosłowacy tak wymyślili i tak ma być Sad)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gienek1
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: gdańsk

PostWysłany: Pią 16:08, 10 Gru 2010    Temat postu:

A ja mam na odwrud na tym gazniku jest bardzo mocna ale dużo pali 5 litrów sprubuj wyczyścić gażnik i wyregulować wydmuchaj wszystkie dysze dobrze podnieś poziom paliwa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kawula9
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:31, 10 Gru 2010    Temat postu:

jawkowicz223 napisał:
słaba bo nie orginalny,czechosłowacy tak wymyślili i tak ma być Sad)


Nie obrażając cię , ale g**no prawda.Czechosłowacy zrobili bardzo prymitywnie Jikova . Ma próg na gaźniku , ten talerzyk. Ten gaźnik jednym słowem coś im nie wypalił bo by talerzyka nie było . A gaźnik simsona jak wszyscy wiemy jest już zaawansowany technicznie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Pią 18:19, 10 Gru 2010    Temat postu:

gienek1 napisał:
A ja mam na odwrud na tym gazniku jest bardzo mocna ale dużo pali 5 litrów sprubuj wyczyścić gażnik i wyregulować wydmuchaj wszystkie dysze dobrze podnieś poziom paliwa


Tylko nie przesadź z tym poziomem bo będzie zalewało i będzie ogólnie lipa.

jawkowicz223 napisał:
słaba bo nie orginalny,czechosłowacy tak wymyślili i tak ma być Sad


Nic ma nie być, ten gaźnik jest do bani, czesi mogli się bardziej postarać, dać choćby proste ssanie, regulację składu mieszanki paliwowo - powietrznej.

Powodzenia w regulacji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pią 18:24, 10 Gru 2010    Temat postu:

A simsonowski wcale nie lepszy, a szczególnie ten 16n1-11.. Jaka jest dysza główna w nim i o ile została powiększona gardziel?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kawula9
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:19, 10 Gru 2010    Temat postu:

Regulowałem śrubą mieszanki biegu jałowego.Ma moc i jest znaczny przyrost .Hmm , ale jest jeszcze jeden problem . Gdy dodam gazu i puszcze manetkę to gaśnie , na wolnych chodzi dobrze .Trochę ją chyba przylewa , jak tam się to reguluje??Będę musiał obniżyć poziom w komorze bo cieknie i porządną uszczelkę. A co do Jikova to Czesi niestety poszli na łatwiznę, tak jak w wielu elementach jawki!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Sob 11:23, 11 Gru 2010    Temat postu:

a ja tam myślę że dobrze czesi zrobili dając ten gaźnik. prosty w obsłudze , dysze większą można dac , uszczelke zrobić i gaźnik malina nie wiem po co ten z simka dajecie
możecie mi to wytłumaczyć?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin