Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Jawka chodzi tylko jak zasłonie wlot powietrza do połowy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
doman30
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 16:06, 26 Wrz 2011    Temat postu: Jawka chodzi tylko jak zasłonie wlot powietrza do połowy

Witam mam problem z jawką :/ stało sie to z dnia na dzień. Po prostu kiedyś chciałem po nocy odpalić motorek, odpalam ale na gaz reagował jednym wielkim buuu i gaśnięciem silnika. Robiłem wszystko - wymiana uszczelek (nawet tych między połówkami), czyszczenie gaźnika, dysz, filtra powietrza, zmiana simeringów, robiłem doslownie WSZYSTKO! Po prostu jak sie odpali z odsłoniętą rurką w filtrze powietrza to na wysokich gaśnie i muli, nie ma sily ruszyć. Rurke zakleilem do połowy taśmą i jest dobrze, świece nawet poprawnie wypala, iglica na najbogatszym ustawieniu mieszanki (zapinka na sam dół) więc jest chyba dobrze, bo da sie niby normalnie jeździć, ale i tak jakby muli powietrzem, bo ciężko osiągnąć prędkość powyżej 50 km/h, nawet w miejscach gdzie przed usterką jechałem 60-65 :/ Nie wiem już co to może być :/ Ratujcie pomocy :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mati_pl xD
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 161
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WLPK

PostWysłany: Pon 18:52, 26 Wrz 2011    Temat postu:

Jeśli robi "buuu" i gaśnie to dostaje za mało paliwa, a za dużo powietrza. Myślę, że musisz podnieść poziom paliwa w komorze pływakowej lub przeczyścić kranik paliwa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
riley2pl
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Kożuchów

PostWysłany: Pon 18:58, 26 Wrz 2011    Temat postu:

Odkręć kranik i na wyłaczonym zapłonie naduś sporo razy na kopniak.Potem wykręć świece i jak jest mokra to znaczy ze gaźnik jest ok a jak sucha to znaczy że wina tkwi w gaźniku.Zdejmij całkiem gume filtra i sprawdz jak chodzi bez filtra bo umnie bez filtra smiga wysmienicie.Odpal na zakręconym kraniku niech wypije wszystko z gaźnika i niech zgaśnie a potem bez odpalania odkreć kranik poczekaj 15 sekund,zakręć kranik,i zdejmij pokrywke pływaka i tam powinno być paliwo i wduś do dna gaźnika pływak i po wduszeniu paliwa powinno być tyle,że koniec szyjki pływaka ma być równo z poziomem paliwa.


mam nadzieje że pomogłem


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez riley2pl dnia Pon 19:01, 26 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
doman30
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 19:46, 26 Wrz 2011    Temat postu:

Ja poziom paliwa mam dobry, bez filtra powietrza jeszcze gorzej mi muli. On chyba łapie gdzieś lewe powietrze albo to jakieś poważne uszkodzenie gaźnika :/ możliwe że np uszkodził sie rozpylacz ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pon 20:56, 26 Wrz 2011    Temat postu:

za dużo powietrza względem paliwa, albo jest lewe i źle naprawiłeś bądź nie potrafisz zlokalizować albo zbyt mała dawka paliwa (właściwie ekstremalnie mało by musiało być na pływaku albo złe dysze/chiński gaźnik), jak zatykasz filtr to tak jak byś włączył ssanie, mieszanka się wzbogaca i działa lepiej. Tak więc albo przełożyć gaźnik, albo dezodorantem lokalizować albo myśleć nad kolejną rozbiórką (po sprawdzeniu simmerów)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
doman30
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pon 21:31, 26 Wrz 2011    Temat postu:

Co masz na myśli mówiąc lokalizować dezodorantem ?
Kolejne rozpoławianie silnika nie wchodzi w grę ... złożony dobrze na hermetyk + papierowa uszczelka - zawsze tak składam wszystkie silniki i zawsze było dobrze. Może łapać te powietrze gdzieś na cylindrze/głowicy ??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez doman30 dnia Wto 8:28, 27 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ziela
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 10 Wrz 2011
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódzkie

PostWysłany: Wto 17:25, 27 Wrz 2011    Temat postu:

Możliwe, że łapie lewe powietrze na odcinku cylinder -----> głowica.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Wto 17:37, 27 Wrz 2011    Temat postu:

doman30 napisał:
zawsze tak składam wszystkie silniki i zawsze było dobrze. Może łapać te powietrze gdzieś na cylindrze/głowicy ??


Złożyłeś już podobno tyle silników a nie wiesz, ze na połączeniu pomiędzy cylindrem a głowicą nie może łapać lewego powietrza?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ziela
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 10 Wrz 2011
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódzkie

PostWysłany: Wto 17:49, 27 Wrz 2011    Temat postu:

Człowiek uczy się przez całe życie Very Happy więc mógł tego nie wiedzieć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
doman30
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 18:52, 27 Wrz 2011    Temat postu:

Niee źle sie wyraziłem ... ja sie pytałem tylko czy jest możliwe żeby tam łapało powietrze, pomimo dobrze założonej uszczelki i posmarowałem ją lekko hermetikiem. Odkręciłem gaźnik, uszczelka jakaś taka dziwna, puki co gotuję go w occie a jutro skręce nowymi śrubami, z nową uszczelką i posmaruje ją hermetikiem i zobaczymy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Wto 19:00, 27 Wrz 2011    Temat postu:

doman30 napisał:
puki co gotuję go w occie


Ee.. no to powodzenia. Jeśli wcześniej już gotowałeś gaźnik w occie to masz odpowiedź na Swoje dolegliwości.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
doman30
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 19:04, 27 Wrz 2011    Temat postu:

Nie rozumiem. W komarku który stał chyba z 10 lat w stodole był gaźnik zapchany na amen, po kąpieli w occie wszystko było ok i jest do dzisiaj :/ a tutaj to nwm co robić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Śro 14:17, 28 Wrz 2011    Temat postu:

Chodzi o to, że gaźników się nie gotuje w occie, bo gaźniki są wykonane z aluminium a ocet z nim reaguje... Gaźnik się zdeformuje i będziesz musiał nowego szukać...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
elektryk182
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Nie 9:08, 02 Paź 2011    Temat postu:

Ehhh jaki jest sens rozbierania całego silnika skoro nie zrobieś wszystkich podstawowych czynności?na poczatek proponowałbym przedmuchac dysze główną bo może by zapchana,ewentualnie miękkim włosiem ze szczotki przepcha dziurke w dyszy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin