Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
jawka 50 słaba POMOCY !!!
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krystian1l992
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wola

PostWysłany: Śro 8:25, 05 Maj 2010    Temat postu: jawka 50 słaba POMOCY !!!

Witam moja jawka pali tylko na jest strasznie słaba po 1.gdy jadę to jest słaba i ją muli a gdy się rozpędzi to wtedy dostaje kopa i jakoś jedzie może to wina pierścieni bo były nie dawno wymieniane po 2. gdy jade to sprzęgli to chyba wina tarcz sprzęgłowych które trzeba wymienić doradźcie mi co mam zrobić bo na wakacje chcę dać motorek bracikowi a chcę żeby był sprawny Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Śro 12:20, 05 Maj 2010    Temat postu:

po pierwsze wyreguluj poziom paliwa w komorze pływakowe, ustaw odpowiednią przerwę na świecy i przerywaczu. po drugie z prawej strony silnika masz śrubę regulacyjną sprzęgła, spróbuj nią wyregulować

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krystian1l992
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wola

PostWysłany: Śro 12:40, 05 Maj 2010    Temat postu:

a jak się reguluje poziom paliwa w komorze pływaka i przerwę na przerywaczu ??? a sprzęgła nie da rady tak wyregulować Sad muszę wymienić popychacz i tarcze sprzęgłową bo mi ślizga sprzęgło
DZIĘKI ZA ODPISANIE Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krystian1l992 dnia Śro 12:53, 05 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Śro 13:18, 05 Maj 2010    Temat postu:

zacznij od przerwy na przerywaczu, jest tutorial ustawianie zapłonu, zajrzyj do niego i tam skup się regulacji przerwy na przerywaczu, spokojnie sobie poradzisz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Śro 14:24, 05 Maj 2010    Temat postu:

no a poziom paliwa zwiększasz czy zmiejszasz czyli odkręcasz dekielek od gaźnika (to do czego jest przyczepiony wężyk od zbiornika) no i jak odkręcisz to bierzesz to w ręce i jak to odwrócisz to ujrzysz taką blaszkę mosiężną to przyginasz ją w stronę zaworka (czyli do tego co jest pod tą blaszką) to wtedy poziom paliwa jest zwiększony a zmiejszyć poziom paliwa czyli postępujesz tak samo lecz blaszkę odginasz w drugą stronę..... ja myślę że jak już to u ciebie za dużo paliwa dostaje i ją przylewa więc by trzeba zmiejszyć poziom paliwa...Wink PZDR

Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez pawlo300 dnia Śro 14:29, 05 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krystian1l992
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wola

PostWysłany: Śro 17:19, 05 Maj 2010    Temat postu:

no wiem o co chodzi DZIĘKI ZA POMOC POZDR Very HappyVery HappyVery Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
giller
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Zagórza

PostWysłany: Śro 17:24, 05 Maj 2010    Temat postu:

winą może również być zapchany filtr powietrza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krystian1l992
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wola

PostWysłany: Śro 17:29, 05 Maj 2010    Temat postu:

a jak musi być ta przerwa na przerywaczu ???(czyli na platynkach z prawej strony pod deklem ???)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krystian1l992 dnia Śro 17:31, 05 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Śro 17:47, 05 Maj 2010    Temat postu:

0,4 mm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krystian1l992
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wola

PostWysłany: Czw 11:49, 06 Maj 2010    Temat postu:

a nie 0,2 mm ????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Hajnówa

PostWysłany: Czw 11:58, 06 Maj 2010    Temat postu:

0.30mm panowie i 3mm cofnac tlok ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krystian1l992
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wola

PostWysłany: Sob 7:17, 08 Maj 2010    Temat postu:

czyli jak mam ustawić ten przerywacz na ile mm bo każdy pisz co innego ???? a po za tym mam zajebis... iskre tylko na niskich obrotach go muli czyli mam dalej ustawiać tę przerywacz czy co ????

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krystian1l992 dnia Sob 8:25, 08 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Sob 20:51, 08 Maj 2010    Temat postu:

[Pro][Boszcz] napisał:
0.30mm panowie i 3mm cofnac tlok ;p

co?? 3mm? ekhmm.. pogieło Cie? ma być 1.8 max 2.0mm a przerwa 0.4mm
a na wysokich przebicie robi? chodzi wgl na wysokich?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Sob 21:04, 08 Maj 2010    Temat postu:

0,4 platynki i zapłon na 1,8-2mm. Proboszczu dzieki Ci za niesienie tej "bezinteresownej" pomocy, ale czasem zamilcz i wszystkim ulży..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Hajnówa

PostWysłany: Nie 16:40, 09 Maj 2010    Temat postu:

ehem ;p jak to pisaliscie Ale ja mam tak ustawione i pali czy zimny czy cieply na 1 buta nie pompuje paliwa nic wiec chyba troche racji mam watpie w to zebyscie prubowali tak ustawic wiec nie komentujcie bez potrzeby co??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin