jawa 50 problem...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
s4k3n8
Nowy
Nowy



Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:12, 10 Lip 2009    Temat postu: jawa 50 problem...

Witam wszystkich.

Moja jawa stała jakieś 18 lat no i jak się pewnie domyślacie to pare rzeczy szwankuje... do rzeczy...

pierwszy problem jest taki;
zalewa swiece nie jest ona specjalnie mokra lekko wilgotna:P po wytarciu świecy jawa pali ale i tu kłania się 2 problem gdy już zapali wchodzi na wysokie obroty i gaśnie... i znów musze wyczyścić świece...3 problem to sprzęgło nie działa...

Co do gażnika to zostal rozebrany i wyczyszczone dysze tak samo... iglice tez przestawiałem na wszystkie możliwości z pływakiem tez sie bawiłem ale nie wiem czy dobrze ponieważ to mój pierwszy nabytek...

dzieki z góry za pomoc pozdrawiam...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dobrydział

PostWysłany: Pią 16:17, 10 Lip 2009    Temat postu:

według mnie podaje za dużo paliwa skoro świeca jest mokra zmniejsz poziom w komorze pływakowej i iglica na 1 od góry Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RaceKing1
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mirsk/Gryfów Śląski

PostWysłany: Pią 16:58, 10 Lip 2009    Temat postu:

t.j. kolega napisał a co do sprzęgła to niestety musisz wykręcić sprawdzic co się stało,sprawdź czy masz tą kulkę,czy linka jest dobrze naciągnięta,wyreguluj je tą srubką od sprzęgła...I zmień temat bo jest niezgodny z regulaminem...
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Pią 17:53, 10 Lip 2009    Temat postu:

hmmm no co do sprzęgla, to skoro tak długo stała to może się tarcze zlepiły, jak już będzie jawa jeździć to pojeździj sobie trochę, co chwilę używając sprzęgła, może się odkleją i nie będzie trzeba niczego rozbierać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Black Dog
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siemianowice Śl.

PostWysłany: Pią 17:59, 10 Lip 2009    Temat postu:

A ja uważam szukaj a znajdziesz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek17
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pią 18:22, 10 Lip 2009    Temat postu:

Z tymi wysokimi obrotami to gaźnik jest z dupy, weź od kogoś z jawki drugi gaźnik i zobacz jak bedzie Ci chodziła, miałem podobnie i jak włożyłem inny gaźnik to tak zapie******a że aż miło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dobrydział

PostWysłany: Pią 19:50, 10 Lip 2009    Temat postu:

krzysiek17 bardziej doświadczeni userzy tego forum na pewno mają takie zdanie jak ja teraz wypowiem orginalny gaźnik jest wieczny tylko trzeba go umieć ustawić a nie iść na łatwiznę i kupić inny gaźnik Black Dog a ty może nie zaśmiecaj forum jakimiś bezsensownymi postami a z tym sprzęgłem zrób jak ci mówi profi a skoro stała tak długo to radzę ci wyczyść bak kranik kup sobie nowy wężyk do paliwa i kup sobie filtr paliwa z tym wkładem papierowym nie kupuj z tą siatką miałem cały bród puszcza do gaźnika Pozdrawiam

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek17
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pią 20:06, 10 Lip 2009    Temat postu:

No to bardzo przepraszam za radę ;(

Ode mnie upomnienie, wiesz za co...
pks100


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 22:17, 10 Lip 2009    Temat postu:

krzysiek17 napisał:
Z tymi wysokimi obrotami to gaźnik jest z dupy, weź od kogoś z jawki drugi gaźnik i zobacz jak bedzie Ci chodziła, miałem podobnie i jak włożyłem inny gaźnik to tak zapie******a że aż miło


...

Cytat:
krzysiek17 bardziej doświadczeni userzy tego forum na pewno mają takie zdanie jak ja teraz wypowiem orginalny gaźnik jest wieczny tylko trzeba go umieć ustawić a nie iść na łatwiznę i kupić inny gaźnik Black Dog a ty może nie zaśmiecaj forum jakimiś bezsensownymi postami a z tym sprzęgłem zrób jak ci mówi profi a skoro stała tak długo to radzę ci wyczyść bak kranik kup sobie nowy wężyk do paliwa i kup sobie filtr paliwa z tym wkładem papierowym nie kupuj z tą siatką miałem cały bród puszcza do gaźnika Pozdrawiam


A na jaki kolor barwi się ta świeca, bo jeżeli na czarno to prawdopodobny jest simmering od strony sprzęgła bądź za duża ilość oleju w benzynie. Bawiłeś się gaźnikiem co się zmieniało? Nie dostaje lewego powietrza, paliwo dochodzi? Po wszystkich za i przeciw stawiam na źle ustawiony zapłon. Co do sprzęgła kłania się regulacja i skompletowanie części.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
s4k3n8
Nowy
Nowy



Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 7:09, 11 Lip 2009    Temat postu:

dzieki za wszystkie rady...
co do wyczyszczenia to wszystkie części zostały dokładnie wyczyszczone kranik wymieniony na nowy węzyk i filtr paliwa również.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Sob 18:25, 11 Lip 2009    Temat postu:

s4k3n8 napisał:
dzieki za wszystkie rady...
co do wyczyszczenia to wszystkie części zostały dokładnie wyczyszczone kranik wymieniony na nowy węzyk i filtr paliwa również.


Wątpię aby to dało rezultat...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
s4k3n8
Nowy
Nowy



Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:04, 12 Lip 2009    Temat postu:

no...jeszcze spedze przy niej ladnych pare godzin... ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin