Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Jawa 50 po odblokowaniu, nadal przy 45km/hma"odcięcie&

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adamos
Nowy
Nowy



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pabianice-Poddębice

PostWysłany: Pią 14:30, 12 Wrz 2008    Temat postu: Jawa 50 po odblokowaniu, nadal przy 45km/hma"odcięcie&

Witam, Mam problem otóż, jawa po odblokowaniu, niestety nadal rozpędza się tylko do 45km/h, po czym nastepuje jak ja to nazywam "odcięcie" "(chodż czuję ze silnik ma ochotę przyspieszać dalej), czyli po dobiciu do tej predkosci, silnik zwalnia i zachowuje się tak jakby nie dostawał paliwa. I tutaj kieruje moje pytanie do was, co moze być przyczyną tego..?
Oczywiscie silnik jest po kapitalnym remoncie, (obejmującym także wygotowywanie karterów i delikatną polerkę komory wału), gaznik po remoncie z dyszami 38 i 68..i odblokowanym krućcem, kolanko jest skrócone tak aby weszło w tlumik 3 cm, tłumik ma rozwiercony dławik, zamontowaną mam zębatkę 11z, zaplon jest przyspieszony tak aby nastepował on 2mm przed GMP.

Pozdrawiam adamos

PS. Oczywiscie nie chce zeby jawka mi latała.. chodzi mi tutaj o uzyskanie prędkosci maksymalnej rzedu 55-60km/h


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adamos dnia Pią 14:42, 12 Wrz 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Pią 14:48, 12 Wrz 2008    Temat postu:

może ją dotrzyj a potem żyłuj jak Ci sie zdaje że nie dostaje paliwa to sprawdź ile ma po tym jak jedziesz te 45 zakręć kranik zgaś szybko i zobacz może nie ma a jaka masz z tyłu zębatkę???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adamos
Nowy
Nowy



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pabianice-Poddębice

PostWysłany: Pią 15:05, 12 Wrz 2008    Temat postu:

motocykl jest dotarty.. gaznik wyregulowany i zaplon poprawnie wyregulowany (kolor swiecy kawowy), zębatka 55z i nie wydaję mi sie ze to wina zębatki, skoro motocykl po osiagnieciu 45 km/h dalej nie przyspiesza tylko zwalnia...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 15:36, 12 Wrz 2008    Temat postu:

Spróbuj kolego dać wyżej iglicę, jeśli to nie pomoże- pożycz od kogoś tłumik i sprawdź. Kombinacja przy dławiku czasem daje odwrotny efekt, aczkolwiek stawiam na paliwo.

Btw nie pamiętam jakie w jawce były oryginalnie dysze, ale raczej nie 68 i 38. To już muszą koledzy przypomnieć, bo ja już chwilę jawki na oczy nie widziałem...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PawelOO
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 18:25, 12 Wrz 2008    Temat postu:

no dokładnie to musi być coś z paliwem ewentualnie sprawdx jeszcze dolocik powietrza. Przejedź troche bez filtra i zobacz czy jest jakas różnica(może sie troche dusic wiec nie panikuj) jak na dłóższa mete jeździsz bez filtra powietrza też nie dobrze bo mi po kilometrze zaczyna ostro słabnąc i trzeba założyć filter zpowrotem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adamos
Nowy
Nowy



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pabianice-Poddębice

PostWysłany: Pią 19:00, 12 Wrz 2008    Temat postu:

Wszytsko to już sprawdzałem, nic nie przynosi efektu.. jeżdzę z filtrem powietrza.. także wymienionym na nowy. Spróbuje jeszcze z tłumikiem lecz, wątpie by to coś dało..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PawelOO
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 19:11, 12 Wrz 2008    Temat postu:

jeśli chodzi o tłumik to wywal dławik i reszte ze srodka co idzie wyjąc po odkreceniu zamontuj tłumik i przejedź bez bebechów(lepiej zdala od budynków) jak będzie poprawa to pisz zaradzimy co dalej z dławikiem:) Może być tez tak ze mimo dobrej regulacji gaźnika masz jakis syfek w kraniku i paliwo leci za wlno zeby dobic bna wysokie obroty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel93
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Myszkowa

PostWysłany: Sob 21:50, 13 Wrz 2008    Temat postu:

macq napisał:
Btw nie pamiętam jakie w jawce były oryginalnie dysze, ale raczej nie 68 i 38. To już muszą koledzy przypomnieć, bo ja już chwilę jawki na oczy nie widziałem...

No i tu się mylisz Razz orginalne czeskie dysze byly 68 i 38 Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawel93 dnia Sob 21:52, 13 Wrz 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hary94
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pieruszyce

PostWysłany: Nie 7:15, 14 Wrz 2008    Temat postu:

Dysze blokowane w ogarkach byly 65 i 38 odblokowane mialy albo 68 albo 70...

Sadze ze Twoja jawka podczas dodawania gazu zalewa sie a nie, nie dostaje paliwa... Proponowalbym bym dac iglce jak najnizej jak sie da. Ja tak mialem i bylo w porzadku, predkosc max wynosila 60km/h... Pozdrawiam...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 7:51, 14 Wrz 2008    Temat postu:

pawel93 napisał:
macq napisał:
Btw nie pamiętam jakie w jawce były oryginalnie dysze, ale raczej nie 68 i 38. To już muszą koledzy przypomnieć, bo ja już chwilę jawki na oczy nie widziałem...

No i tu się mylisz Razz orginalne czeskie dysze byly 68 i 38 Wink
To zwracam honor Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin