Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
jaki powinien być tłok?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matti.owczarek1994
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasionna

PostWysłany: Nie 10:01, 31 Sty 2010    Temat postu: jaki powinien być tłok?

właśnie jestem w trakcie robienia remontu silnika w swojej jawie i zastanawiam się czy tłok powinien być ciasno dopasowany do cylindra czy raczej powinien być luźno.....pomóżcie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Nie 10:02, 31 Sty 2010    Temat postu:

sprawa jest prosta, jak masz nominał, to zakładasz tłok nominalny, jak masz 2 szlif to zakładasz tłok na 2 szlif, jak nie wiesz, który to szlif, to idziesz z cylindrem do sklepu i tam Ci facet dobierze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matti.owczarek1994
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasionna

PostWysłany: Nie 10:17, 31 Sty 2010    Temat postu:

czy tłok może być trochę luźny. boję się że będzie gubił kompresję

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez matti.owczarek1994 dnia Nie 10:27, 31 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kry$tian
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamość

PostWysłany: Nie 10:40, 31 Sty 2010    Temat postu:

Musisz kupic dopasowany do cylindra. Weż ze sobą cylinder do sklepu.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matti.owczarek1994
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasionna

PostWysłany: Nie 10:46, 31 Sty 2010    Temat postu:

ok.dzieki Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafitychy
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy

PostWysłany: Nie 14:11, 31 Sty 2010    Temat postu:

sprawdź średnice cylindra

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rafitychy dnia Nie 14:12, 31 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matti.owczarek1994
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasionna

PostWysłany: Nie 16:39, 31 Sty 2010    Temat postu:

cylinder ma 39mm a mój stary tłok 38mm. to dodrze czy źle że jest ten mm przerwy??????????????????????????????????????/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piankos
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 17:04, 31 Sty 2010    Temat postu:

Źle, masz cylek po 4 Szlifie a tłok jest na nominał

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matti.owczarek1994
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasionna

PostWysłany: Nie 17:15, 31 Sty 2010    Temat postu:

to pewnie będę musiał wziąć ten cylinder do sklepu żeby mi do niego tłok dopasowali. a mam jeszcze jedno pytanie lepszy będzie cylinder po 4 szlifie czy np po 2

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piankos
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 17:17, 31 Sty 2010    Temat postu:

po 4 szlifie powinien mieć troszkę więcej mocy niż np. nominał bo po prostu większy gar ale niestety jest żywot się powoli kończy bo wiele szlifów nie zostało w rezerwie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matti.owczarek1994
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jasionna

PostWysłany: Nie 17:22, 31 Sty 2010    Temat postu:

no ale ja mam 4 cylindry w tym 2 są zardzewiałe w środku a 2 dobre i nie wiem który będzie lepszy ten z większą średnicą czy z mniejszą. Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piankos
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 18:54, 31 Sty 2010    Temat postu:

obojętne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Pon 17:01, 01 Lut 2010    Temat postu:

ja radze ten po 2 szlifie nie zjeźdźi się tak szybko Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dudzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zamosc

PostWysłany: Wto 14:36, 02 Lut 2010    Temat postu:

matti.owczarek1994 napisał:
no ale ja mam 4 cylindry w tym 2 są zardzewiałe w środku a 2 dobre i nie wiem który będzie lepszy ten z większą średnicą czy z mniejszą. Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

zdecydowanie weś ten z mniejsza średnicą, a tamte zardzewiałe weś zalej olejem do mieszanki i rozetrzyj palcem po tulei tylko zebyś rys nie zrobił ...i po jakimś czasie powinna rdza zejść... przynajmniej ja tak robiłem i pózniej smarem wysmarowałem ....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin