Jak to uratować??

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maldivas
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:31, 20 Wrz 2012    Temat postu: Jak to uratować??

Ma ktoś pomysł na przerobienie gwintu od strony sprzęgła?? Chodzi dokładnie o lewą stronę wału, nakręciłem na niego starą śrubę i przez to zjechałem całkiem gwint. Próbowałem ratować gwintownikiem, ale nic to nie dało. Przerobić na m10 też będzie ciężko, bo już wał leży w karterze. A spawać tym bardziej nie będę...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Czw 15:52, 20 Wrz 2012    Temat postu:

może wkleić zębatkę i nakrętkę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maldivas
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:06, 20 Wrz 2012    Temat postu:

nagwintowałem starą nakrętkę i nakręciłem na siłe w ten wał. trzyma sie jak wściekłe ;D

Mam jeszcze jedno pytanie, czy dobrze skręciłem zębatke od napędu?? (chodzi mi o to czy podkładka odpowiednia itp.) oraz czy przy wirniku w ten prostokątny otworek wchodzi jakiś klin?? zamieszczam poniżej zdjęcia.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Maldivas dnia Czw 18:23, 20 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Czw 19:05, 20 Wrz 2012    Temat postu:

nacięcie na krzywce ma być równo z nacięciem na wirniku (mniej widoczne ale jest), a nakrętkę nie wiem skąd masz ale raczej jest za gruba, będzie trzeć o uszczelniacz w kapie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maldivas
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:02, 20 Wrz 2012    Temat postu:

Czyli dać tą cieńszą?? A Co z podkładką między zębatka a śrubę?? Bo mam taką grubą z 2mm i cienką, którą teraz założyłem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pią 9:18, 21 Wrz 2012    Temat postu:

podkładka służy jako zabezpieczenie, tej grubszej raczej tak łatwo nie nagniesz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maldivas
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:47, 21 Wrz 2012    Temat postu:

Nie chodziło mi o to. Chciałem znać kolejność i upewnić się, czy mam dobrze założone. Gdzieś na zdjęciach dopatrzyłem się, że nie założyłem grubej podkładki między simmering a zębatke.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin