Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawelo
Częsty bywalec
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 13:27, 01 Lis 2010 Temat postu: jak ozywic ogara ?? |
|
|
Postanowiłem ozywic mojego ogara .Ostatnio chodził jakos w kwietniu i go odstawilem czasami go odpalalem ale z czasem coraz bardziej przerywał probowalem zaplon regulowac ale nic to nie dało w koncu przestał odpalac i tak stał pol roku i mam pytanie co mogł bym zrobic zeby go znowu odpalic mozliwie bez rozpoławiania silnika???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
adi
Bywalec
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: laskowice koło kluczborka
|
Wysłany: Pon 15:06, 01 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Wyczyść i wyreguluj gaźnik i zmień świece powinien odpalić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JAWASAKI RIDER
Wymiatacz
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 15:06, 01 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Ustaw na nowo zapłon, załóż nową świecę przeczyść i wyreguluj gaźnik i powinien palić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawelo
Częsty bywalec
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 18:54, 01 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Nie stety nie odpala ;( chyb cvza bedzie cos więcej zronic i jeszcze zauwazylem za na 1 biegu bardzo łatwo go przepchnąc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Pon 19:09, 01 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
może się sprzęgło ślizga, lub straciłes kompresje, zbadaj te dwie sprawy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Wto 15:59, 02 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
no to się może zgadzać do opisu jak przerywał i ma słaba kompresję to zapewne trzeba wymienić pierścionki jeżeli to by nie pomogło ingierował bym w kondensator
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sportlen
Wymiatacz
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Nie 17:54, 07 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
nie ma co sie rozpędzać z wymianą pierścionków najpierw wymień kondensator i przerywacz i wyczyśc gaźnik
możesz ustawić zapłon
mój sposób jest taki:
ustawiasz tłok w gmp i ustwiasz przerwę na przerywaczu 2-3 mm i ma śmigać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Nie 20:22, 07 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | ustwiasz przerwę na przerywaczu 2-3 mm i ma śmigać |
Człowieku co ty pierdzielisz za przeproszeniem jakie 3mm?!!
Po pierwsze jak będziesz ustawiał zapłon zmierz ile tłok ma w gmp do krawędzi cylka potem cofnij tłok o 2mm + ten wymiar (czyli np2.3mm) a przerwę na przerywaczu ustaw 0.3-0.4.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gienek1
Bywalec
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: gdańsk
|
Wysłany: Czw 14:25, 11 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Jeżeli lekko go pchnąć z jedynki to raczej pierścienie zmień
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|