Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Iskra jest, paliwo dochodzi a ogar nie pali

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PowerOgar
Nowy
Nowy



Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:39, 28 Sty 2012    Temat postu: Iskra jest, paliwo dochodzi a ogar nie pali

Moderatorze zanim usuniesz ten temat wiedz że już czytałem już jak ustawić zapłon i wyregulować gaźnik.
A więc ogar był remontowany gdyż zatarły się łożyska na wale.Skręcałem go z kolegą który jest mechanikiem z zawodu więc jest skręcony dobrze.Skręciliśmy go i on odpalił lecz chodził nierówno. Ustawiliśmy dobrze platynki i odpalił chodził już dobrze ale przerywał na wysokich obrotach.Zmieniłem cewkę butelkową, kondersator i platynki .Iskra już jest a on nie odpala. Proszę o pomoc.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PowerOgar dnia Sob 14:40, 28 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Sob 15:03, 28 Sty 2012    Temat postu:

czyli dupa nie mechanik to skręcał, skoro problem pojawił się po zmianie cewki, kondensatora i platynek to wiesz gdzie szukać, trudno coś powiedzieć jeśli nie ma się pewności co do dokonanej naprawy, jeśli iskra jest, zapłon masz dobrze ustawiony, paliwo dochodzi i wszystko jest dobrze złożone to chodzić musi, możesz sprawdzić kompresję ewentualnie ale skoro silnik chodził (choć przerywał) to raczej powinno byc ok. No i gaźnik wyreguluj bo od tego mógł przerywać też

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PowerOgar
Nowy
Nowy



Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:10, 28 Sty 2012    Temat postu:

No kompresja jest bo uszczelkę pod cylindrem i głowicą wymieniłem.Paliwo dochodzi a iskra też jest ładna niebieska.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Sob 16:56, 28 Sty 2012    Temat postu:

czyli kompresji nie sprawdziłeś... oryginalnie uszczelki nie było tak przy okazji...
kolor iskry nic nie znaczy, u mnie w dzień iskry nie zobaczysz na słońcu i silnik chodzi jak trzeba... to może zaczniemy od początku... jak masz ustawiony zapłon i jak ustawiałeś gaźnik? co się dzieje po wstrzyknięciu paliwa do cylindra i kopnięciu, jak wygląda świeca po kilkukrotnym kopaniu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzysiek787
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów

PostWysłany: Sob 20:04, 28 Sty 2012    Temat postu:

Chłopie miałem tak ustawiłem po remoncie wszystko i musiałem, regulować zapłon i gaźnik na nowo. Jak ci przerywał na wysokich to nie dostawał paliwa. Po za tym na kompresję nie składa się tylko uszczelka pod głowicą ale inne rzeczy. Może masz kanał w cylku zatkany. Mi to się zdarzyło 2 razy po złożeniu na silikonie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Makster_26
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zielone płuca polski

PostWysłany: Nie 8:42, 29 Sty 2012    Temat postu:

Żeby zapchać kanał płuczący w cylindrze to ja nie wiem kolego ile trzeba tego sylikonu dowalić ? A to, że przerywał na wysokich obrotach nie odrazu znaczy że nie dostawał tyle paliwa co potrzebował. Mój ogar lubiał przerywać na wysokich i nie dociągać do maksimum jak miał już minimalnie przestawione platynki. Osobiście polecam zakupić sobie szczelinomierz i skończyć z ustawianiem na oko Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 11:20, 29 Sty 2012    Temat postu:

Krzysiek787: powinieneś mieć zabronione wykonywanie remontów, później tacy piszą dziesiątki postów na forum bo coś nie działa a tego nie idzie namierzyć bo kto może wpaść na pomysł że jakiś idiota nasmaruje pół tubki silikonu na kartery i skręci zanim wyschnie (i w ogóle używa silikonu do skręcania silnika...), nie rozumiem jak można zatkać kanał płuczący, nawet niedokładnie wycięta uszczelka nigdy nie stanowiła problemu a taki silikon w nadmiarze pewnie już dawno w części się urwał z tego połączenia i jego kawałki są w łożyskach i za chwilę będziesz pytał jakie łożyska masz założy bo te obecne są słabe, albo zapytasz czemu się tulejka w korbowodzie przekręciła... ludzie jak chcecie robić remonty to najpierw trzeba mieć pojęcie o tym, bo to że ten silnik jest archaiczny i że da się go naprawić młotkiem i przecinakiem nie znaczy że należy tak robić, to są wyłącznie sytuacje awaryjne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dav6030
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 12:32, 29 Sty 2012    Temat postu:

moskit gdyby było tu "lubię to" to bym klikną xD
A co do autora może masz stare paliwo ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PowerOgar
Nowy
Nowy



Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:34, 29 Sty 2012    Temat postu:

No w sumie kupie nowe paliwo domieszam i zobaczymy.Ale paliwo wylałem na dekielek i zapałką podpaliłem to się paliło. Zapłon ustawiony szczelinomierzem ale przy składaniu silnika zaniepokoiło mnie magneto, gdyż tam gdzie jest ten rowek na klin to tam jest taka dziurka w prawo tak jakby był rowek połączony z tą dziurką.Przy odpalaniu świeca była troszeczkę mokra,a gdy się wleje troszkę paliwa do cylindra to pyknie trzy razy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 20:27, 29 Sty 2012    Temat postu:

magneto? chyba wirnik, a dziurka jest pod klin który wchodzi w rowek na wirniku, jeśli daje znaki życia przy wstrzyknięciu paliwa to znaczy że z gaźnika nie dochodzi jak trzeba

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PowerOgar
Nowy
Nowy



Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:56, 13 Lut 2012    Temat postu:

Iskrę sprawdzałam to jest ale jak mocniej kopnę to przeskakuję i pewnie dlatego nie chce zapalić.Dlaczego ona przeskakuje ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2689
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pon 14:39, 13 Lut 2012    Temat postu:

czekaj czekaj... iskra na świecy jest dopiero jak mocno kopniesz... jaką masz szczeliną na przerywaczu w punkcie maksymalnego rozwarcia?

edit: Koń ale powtarzać nabijając posty nie musisz...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez moskit122 dnia Pon 22:14, 13 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wesoły Koń
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Józefów( pod Warszawą)

PostWysłany: Pon 15:22, 13 Lut 2012    Temat postu:

Jeżeli nie ma iskry jak mocniej kopniesz, to znaczy że masz źle ustawioną przerwę na przerywaczu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin