Gaźnik Lub Zapłon...Sam nie wiem POMOCY!!!!
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zawilkaa
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Wto 15:57, 11 Lis 2008    Temat postu: Gaźnik Lub Zapłon...Sam nie wiem POMOCY!!!!

Witam wszystkich użytkowników =)
Mam takie pytanie mianowicie gdy jade jak daje gaz na maxa byle na jakim biegu to mi gasnie(tak jakby nie dostawal paliwa, ale paliwa jest cały bak) i i po chwili znów jedzie i tak co jakiś czas... strasznie to denerwuje ;( bo się nie idzie pożądnie bujnąć a ogarek gdyby nie to to buta by miał =]
Jeszcze raz proszę o POMOC!
Z GÓRY DZIĘKUJE I POZDRAWIAM
zawilkaa Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile
PS. Dodam jeszcze, że wszystko jest ustawione OK. bo dziadek to "złota rączka" i ja go poprosiłem, żeby mi poustawiał i mi zrobił chodziło okey ale na następny dzień znów się zaczęło tak jakby iskry nie było jak coś to mam świece bosha


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zawilkaa dnia Wto 15:59, 11 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WiktorLazar
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowe Miasto Lubawskie

PostWysłany: Wto 16:18, 11 Lis 2008    Temat postu:

Sprawdź czy nie masz zapchanego kranika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zawilkaa
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Wto 16:53, 11 Lis 2008    Temat postu:

sprawdze ale to raczej nie to... może to świeca??? tak mi sie wydaje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jarzomb16
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 16:58, 11 Lis 2008    Temat postu:

a poziom paliwa w komorze paliwowej masz ustawiony Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zawilkaa
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Wto 17:00, 11 Lis 2008    Temat postu:

właśnie holera nie wiem wiesz ja się nie znam na jawkach.. nawet nie wiem gdzie ta śróbka to ta śróbka ze sprężynką???? jak nie to która to śróbka i jak to ustawić prawidłowo ;] z góry thankx ;] pozdr

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jarzomb16
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 17:03, 11 Lis 2008    Temat postu:

ta śrubka ze sprężyną jest między dyszami od lewej strony motorku służy ona do ustawiana obrotów. A żeby zwiększyc poziom paliwa musisz odkręcic dekielek z prawej strony gażnika (2 śrubki)będzie tam taka blaszka którą musisz podgiąć do góry ale nie za mocno jakieś 4mm Smile

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zawilkaa
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

PostWysłany: Wto 17:43, 11 Lis 2008    Temat postu:

aha okey dzięki... może przez te forum za 30 lat będę naprawiał jakieś bardzoo stare jawki swoim wnukom xD jak sprawdze to napisze ale to gdzies tak bedzie w piątek wieczorem może.. bo motorek mam u dziadka ;/ ale jak nie będzie działało to co może być innego? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jarzomb16
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 17:51, 11 Lis 2008    Temat postu:

stawiam na to na 100% a jak nie to sprawdź bak(czy nie ma syfu),kranik(czy nie zapchany) najlepiej jak bys miał filtr paliwa(można go kupić na stacji benzynowej za ok. 5zł)i możesz jeszcze wyczyścić gażnik(paliwem jak by co ,nie wodą Razz)sprawdź dysze.I chyba to wszytko Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adriandlugi
Nowy
Nowy



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:07, 11 Lis 2008    Temat postu:

wyczysc kranik, gaźnik, a jak to nie pomorze to ustaw większy poziom paliwa w komorze pływakowej gaźnika....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xiang
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:37, 11 Lis 2008    Temat postu:

A nie zasysa lewego powietrza?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 18:53, 11 Lis 2008    Temat postu:

jarzomb16 napisał:
ta śrubka ze sprężyną jest między dyszami od lewej strony motorku służy ona do ustawiana obrotów. A żeby zwiększyc poziom paliwa musisz odkręcic dekielek z prawej strony gażnika (2 śrubki)będzie tam taka blaszka którą musisz podgiąć do góry ale nie za mocno jakieś 4mm Smile


4mm! sorry ale wiesz ile to jest 4mm! Ta blaszke sie sie reguluje o ulamki mm! Moze chciales powiedziec 0,04mm lub 0,4mm(to jest juz duzo!). Co do problemu:

Przyczyny:
1. Wadliwa swieca(znika iskra przy wyzszych temperaturach)
2. Zaplon(zle ustawiony, przestawia sie, zepsuty kondensator)
3. Doplyw paliwa(za wysoki za, za niski; zalewa swiece lu niedobor paliwa)
4. Zablokowany silnik, zuzyty
5. Zly odplyw spalin, niedobor powietrza

Naprawa:
1. Kupno nowej swiecy, poprawienie odstepu miedzy elektrodami(0,4mm), zaberwienie jej ma byc brazowe!
2. Ustawic zaplon, przerwe na platynkach(0,4mm), przeczyscic je papierem, jezeli przy wyzszych obrotach pojawia sie iskra miedzy stykami wymiana kondensatora
3. Chodzi wlasnie o opowiednie wygiecie blaszki w komorze plywakowej
4. Odblokowac silnik lub powstaly jakies luzy, brak kompresji czyli remont generalny
5. Wyczyscic tlumik, dysze, filtr powietrza a najlepiej caly gaznik

Pomoglem? Pozdrawiam


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez pks100 dnia Śro 16:03, 12 Lis 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jarzomb16
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 19:29, 11 Lis 2008    Temat postu:

sory troche przesadziłem Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bartezz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 825
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Śro 9:37, 12 Lis 2008    Temat postu:

Moim zdaniem zalewa go w czasie jazdy albo dostaje lewego powietrza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xiang
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:21, 12 Lis 2008    Temat postu:

Sprawdź czy nie dostaje lewego powietrza za łączeniu króciec- cylinder, w takim przypadku może mulić poza tym daj iglicę na wyższy rowek, więcej benzyny sie dostanie do cylindra.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 16:05, 12 Lis 2008    Temat postu:

xiang napisał:
Sprawdź czy nie dostaje lewego powietrza za łączeniu króciec- cylinder, w takim przypadku może mulić poza tym daj iglicę na wyższy rowek, więcej benzyny sie dostanie do cylindra.


Cos mi sie nie wydaje. Zawsze odczuwalem wrazenie, ze jak dostaje lewego powietrza to sie wkreca na obroty jak glupi... Confused Latwo to sprawdzic. Na pracujacym silniku wyciagnac gume od filtra i przytkac gaznik reka, silnik powinien sie mocno dusic. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin