Gaźnik 14MC z Charta i mały problem z nim powiązany...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jurek_j
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowiny Wielkie

PostWysłany: Pią 20:30, 07 Paź 2011    Temat postu: Gaźnik 14MC z Charta i mały problem z nim powiązany...

Na złomie dorwałem gaźnik 14MC ze starej polskiej kosiarki, taki sam był w Chartach, ale nie mogę jakoś znaleźć sensownego zdjęcia takowego w Internecie , to teraz sam muszę się męczyć... No ale do rzeczy...

[link widoczny dla zalogowanych]

Na zdjęciu przedstawiony jest ów gaźnik, jedno nie daje mi spokoju - otwór zaznaczony na czerwono powinien być czymś zaślepiony czy nie? Na innych zdjęciach nie widzę, schematy w polskich książkach rzadko kiedy nie pozostawiają wiele do życzenia, a u mnie otwór był zaślepiony w bardzo profesjonalny sposób - aluminiowym nitem po prostu tam wsadzonym...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pią 21:09, 07 Paź 2011    Temat postu:

Jeżeli otwór nie jest gwintowany to jest to odma komory pływakowej, jeśli jest tam gwint, to miejsce na śrubkę do regulacji mieszanki w co wątpię.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jurek_j
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowiny Wielkie

PostWysłany: Sob 7:02, 08 Paź 2011    Temat postu:

Czyli dobrze 'kapuję', że ten otwór nie ma być zaślepiony?

Kurde, genialna sprawa, ledwo posta napisałem, a tu zaraz odpowiedź, wielkie dzięki! Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Sob 9:04, 08 Paź 2011    Temat postu:

Patrzyłem na schematy budowy gaźnika 14MC ale tam rysunek jest niekompletny, ponieważ nie ma tego otworka. Chociaż na zdjęciu widoczny jest kanalik idący od komory pływakowej. Tak więc dobrze myślisz, on nie powinien być zaślepiony, a ktoś go zatkał, bo może mu paliwo uciekało z powodu złego wyregulowania poziomu paliwa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Sob 12:57, 08 Paź 2011    Temat postu:

podłącz powietrze pod ten otwór i sprawdź dokąd idzie, jeśli tylko do komory i nie ucieka nigdzie indziej to masz odpowiedź, będzie to odma/odpowietrznik bo przelewu tam raczej nie przewidziano i jak zauważył plusminus tam wylewa się paliwo przy źle wyregulowanym/uszkodzonym zaworku iglicowym

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jurek_j
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowiny Wielkie

PostWysłany: Sob 18:34, 22 Paź 2011    Temat postu:

Dzięki Panowie za rady! Zakręciłem gaźnik do 023, odkręciłem kranik i lało się jak popadnie, jakiś imbecyl rozebrał gaźnik, ale nie włożył iglicy zaworka iglicowego, trochę lipa, bo pewnie będzie ciężko fanta dorwać, a bez tego ani rusz...

To chyba by było tyle, jeszcze raz wielgachne dzięki!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin