Gasnie Na wolnych obrotach
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Leśny Fighter
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hajnówka

PostWysłany: Śro 11:44, 24 Wrz 2008    Temat postu: Gasnie Na wolnych obrotach

Siema mam problem z moja jawa 50 jak dobrze pamietam to byla sport Very Happy o tuz gdy puszcze gaz to odrazu gasnie nie wiem co moze byc przyczyna i mam jeszcze drugi problem nie pali na kopniaka dodam ze stala okolo 5 lat w garazu
powiedzcie co moze byc tego przyczyna Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Leśny Fighter dnia Śro 11:45, 24 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiek-jawa
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 12:36, 24 Wrz 2008    Temat postu:

Jeżeli gaśnie jak puścisz manetkę to musisz sobie wyregulować obroty w gaźniku. A mianowicie między dyszami jest taka śrubka z sprężyną, weź odpal jawke trzymaj manetkę gazu żeby nie zgasła i dokręcaj powoli tą śrubkę powinno to pomóc! A to że nie pali na kopa to już jest kwestia regulacji zapłonu.

Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez misiek-jawa dnia Śro 12:37, 24 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Leśny Fighter
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hajnówka

PostWysłany: Śro 14:15, 24 Wrz 2008    Temat postu:

Zobaczymy dowiemy sie tego dopiero w weekend Very Happy ThX

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
misiek-jawa
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 14:18, 24 Wrz 2008    Temat postu:

spoko;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Leśny Fighter
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hajnówka

PostWysłany: Śro 14:53, 24 Wrz 2008    Temat postu:

a ma jedno male pytanie jak poznac ze tlok jest w gmp ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 14:58, 24 Wrz 2008    Temat postu:

suwmiarka do cylindra, przyjmujesz jakiś punkt odniesienia (np żeberka na głowicy), ruszasz powoli walem i sprawdzasz kiedy suwmiarka wskaze najmniejsza wartosc Smile

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Leśny Fighter
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hajnówka

PostWysłany: Śro 16:10, 24 Wrz 2008    Temat postu:

Wielkie dziex,kocham to forum i i ich uzytkownikow

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Śro 16:44, 24 Wrz 2008    Temat postu:

GMP czyli górny martwy punkt tłoka. Ten sposób z suwmiarką nie jest zły ale nie musi być to suwmiarka możesz wsadzić tam cokolwiek prostego. Albo po prostu ściągnąć głowicę i kopniakiem ustawić tak tłok aby znalazł się u samej góry.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hakuj
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Cieszyn - okolice

PostWysłany: Śro 17:08, 24 Wrz 2008    Temat postu:

mozliwe jest rownierz to ze pierscienie sa do wymiany , jak motorek jest caly czas slaby to pierscienie , wiem bo ja tak mialem - slaby , nie palil na kopa i nie reagowal na srobke wolnych obrotow ....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucas
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Śro 17:31, 24 Wrz 2008    Temat postu:

Ja zawsze brałem nasadową 10, śrubokręt, nasadową kręciłem wałem na magnecie, śrubokręt na tłok i na wyczucie sprawdzałem, zawsze było dobrze, bo ogi śmigał :p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 22:37, 24 Wrz 2008    Temat postu:

kędzior napisał:
Ja zawsze brałem nasadową 10, śrubokręt, nasadową kręciłem wałem na magnecie, śrubokręt na tłok i na wyczucie sprawdzałem, zawsze było dobrze, bo ogi śmigał :p
Dobrze gadasz, ale ja z zasady nie polecam tej metody nowym użytkownikom tych sprzętów, bo mogą źle zinterpretować i sobie jeszcze większej biedy nawpychają. Jak się ma wprawę, to się zapłon ustawia na słuch, węch i wzrok ;]

Btw silnik jawki z większym przebiegiem, bądź na nieoryginalnych częściach będzie praktycznie zawsze gasł na wolnych, ale powinien spokojnie ok 20 sekund bez niczego trzymać. Jeśli moto gaśnie w 2 sekundy czy ile, to nie jest to sprawa regulacji uchylenia przepustnicy; tu trzeba wyczyścić gaźnik, albo ustawić poziom paliwa (niżej).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez macq dnia Śro 22:37, 24 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Leśny Fighter
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hajnówka

PostWysłany: Czw 4:14, 25 Wrz 2008    Temat postu:

hakuj napisał:
mozliwe jest rownierz to ze pierscienie sa do wymiany , jak motorek jest caly czas slaby to pierscienie , wiem bo ja tak mialem - slaby , nie palil na kopa i nie reagowal na srobke wolnych obrotow ....


z tym ze słabnie to u mnie to występuje na trzecim biegu ,ale reszta tą co tu wymieniłeś powinna działać Cool
a jeszcze powiem ze był wymieniony tłok Sad :cry,a jak zmniejszyć poziom paliwa??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Leśny Fighter dnia Czw 4:17, 25 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dzonas3
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 19:35, 25 Wrz 2008    Temat postu:

od tego sa tutriale mistrzu Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 13:39, 26 Wrz 2008    Temat postu:

Przy wymianie tloka trzeba wymienic rowniez pierscienie. Co do regulacji biegu jalowego robi sie to odwrotnie, czyli maksymalnie wkreca sie srubke a potem powoli wykreca az do zgasniecia a potem lekko na wyczucie dokreca i jest ok. Gdy silnik ostygnie regulacja do malych poprawek. Co do zmniejszania poziomu paliwa rzeczywiscie sa artykuly, robi sie to z pomoca blaszki plywaka...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Leśny Fighter
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Hajnówka

PostWysłany: Pią 13:57, 26 Wrz 2008    Temat postu:

No zobaczymy jutro Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin