gaśnie na wolnych, cięzko zapala na kopa...

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PanSzybciutki
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 13:37, 06 Maj 2009    Temat postu: gaśnie na wolnych, cięzko zapala na kopa...

witam, mam problem z ogarem 200. otóż. wymieniłem gaźnik na nowy (ale z tego co wiem nie jest on wyregulowany), tłok, pierścienie, odblokowany kruciec, ustawiłem zapłon na 2 mm przed GMP ale ogar dalej nie chce chodzić jak powinien ustawiłem iglicę na najniższy rowek, tak jak nakazuje serwisowka przy docieraniu. ogar pracuje niezbyt równo, musi miec wysokie obroty zeby jako tako chodził, ale i tak często gaśnie i potem odpala z kopa za piątym razem albo wcale i trzeba pchać... jak odpali na kopa to chodzi dluzej ale po przejażdzce gaśnie. A i zapomniałem dodać ze jak długo jade na biegu i wcisne sprzęgło, to ogar dostaje wyższych obrotów na chwile, tak jak by mial za duzo paliwa i musial je przepalić .. nie wiem co jest grane pomóżcie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
LoKo994
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 1080
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Oborniki WLKP

PostWysłany: Śro 13:40, 06 Maj 2009    Temat postu:

To wyreguluj ten gaźnik i powinno wystarczyć. A to, że nie odpala i gaśnie może być związane z tym, że nie dochodzi paliwo albo miesza się z powietrzem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Śro 13:44, 06 Maj 2009    Temat postu:

LoKo994 napisał:
To wyreguluj ten gaźnik i powinno wystarczyć. A to, że nie odpala i gaśnie może być związane z tym, że nie dochodzi paliwo albo miesza się z powietrzem.


No , jak paliwo się miesza z powietrzem to już silnik jest do wyrzucenia Laughing Laughing Laughing Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PanSzybciutki
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 13:50, 06 Maj 2009    Temat postu:

LoKo994 napisał:
To wyreguluj ten gaźnik i powinno wystarczyć. A to, że nie odpala i gaśnie może być związane z tym, że nie dochodzi paliwo albo miesza się z powietrzem.

właśnie sprawdzałem jak na kopa chcialem przepalic to chociaz ze dobrzego przelałem to świeca była sucha, dysze sprawdzalem wszystko czysciutkie. ;/ na kopa pchalem go z 5 m i odpalił...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Śro 13:52, 06 Maj 2009    Temat postu:

PanSzybciutki napisał:
LoKo994 napisał:
To wyreguluj ten gaźnik i powinno wystarczyć. A to, że nie odpala i gaśnie może być związane z tym, że nie dochodzi paliwo albo miesza się z powietrzem.

właśnie sprawdzałem jak na kopa chcialem przepalic to chociaz ze dobrzego przelałem to świeca była sucha, dysze sprawdzalem wszystko czysciutkie. ;/ na kopa pchalem go z 5 m i odpalił...


Nie wykręcił Ci się zaworek w dekelku gaźnika ? czasem się wykręca i nie pozwala pływakowi się unosić , sprawdź też samą blaszkę , tam musi tkwić problem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PanSzybciutki
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 13:54, 06 Maj 2009    Temat postu:

właśnie tam jest dokrecone dobrze,tyle że ta blaszka jakoś może źle ustawiona.. a nie wiem dokładnie w którym miejscu mam ją zaginać. i w którą stronę.. bo to mnie tak tknęło, że on ma te wyzsze obroty przez chwile jak sie wcisnie sprzęgło. a i czasem na luzie dodam gazu to tak długo schodzi z obrotów jak by przepalał to paliwo i przepalał

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Śro 13:58, 06 Maj 2009    Temat postu:

Hmm , blaszka jest w takim kształcie |______ , chodzi mi o to czy ten ogranicznik " | " masz w dół czy w górę zamontowane ? powinieneś mieć w górę Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez motórzysta dnia Śro 13:59, 06 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PanSzybciutki
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 13:59, 06 Maj 2009    Temat postu:

w górę, tak jak było oryginalnie, bo gaznik nowy nic tam nie zmieniałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Śro 14:02, 06 Maj 2009    Temat postu:

A spróbuj przestawić na moment rowek iglicy na jeden w górę , piszesz że zachowuje się jakby nie mógł przepalić , teraz ma największa dawkę więc to całkiem możliwe . Przestaw na chwilę i zobacz co będzie się działo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PanSzybciutki
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 14:06, 06 Maj 2009    Temat postu:

Ok, a iglicą nie reguluje się przypadkiem powietrza ? ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Śro 14:09, 06 Maj 2009    Temat postu:

PanSzybciutki napisał:
Ok, a iglicą nie reguluje się przypadkiem powietrza ? ?


Nie Wink Iglicą regulujesz ilość paliwa Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez motórzysta dnia Śro 14:09, 06 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PanSzybciutki
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 14:14, 06 Maj 2009    Temat postu:

aha. no to spróbuję. A możliwe jest że to wina głowicy ? Bo ona jestjakoś przegwintowana i tulejka jestdana, ale jeszcze wystaje sylikon i słychać troche jak ucieka kompresja jak przyciskam kopniak. z tym że ogar ma w miare moc i jedzie te 65 ponad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Śro 14:21, 06 Maj 2009    Temat postu:

Hmm , do objawów które opisałeś niezbyt pasuje uciekanie kompresji ale wiesz że nie są to potężne pieniądze więc lepiej kupić nową i mieć problem z głowy Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 16:21, 06 Maj 2009    Temat postu:

Jak tulejka porzadnie zrobiona to taka glowica jest lepsza niz ten polski almot Wink Co do problemu ilgice ustawia sie pod swiece. Ja mysle, ze cos z dozowaniem paliwa jest nie tak, nie wiem czy to tylko ilgica czy poziom w komorze itd. POzdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PanSzybciutki
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 19:49, 07 Maj 2009    Temat postu:

Dzięki za pomoc chłopaki.. Po wielu próbach zagięć blaszki w dół, w końcu doszedlem do punktu wyjscia, i ogar chodzi ladnie. Pali na pierwszego kopka, nie gasnie ladnie trzyma wolne obroty. temat do zamknięcia. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin